Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משהו מוזר ברכב חדש? (פיאסטה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרמתי את הכיסוי של האיזור של הגלגל הרזרבי, וראיתי שם את הפסים החומים האלה (ויש עליהם גם גלים כאלה..) שאפשר לראות בתמונה מימין לגלגל הרזרבי..

זה פיאסטה חדשה בת שבועיים.. האם זה תקין? מגיע ככה מהיצרן? או שקרה שם משהו?

 

uploadfromtaptalk1391115949646.jpg

פורסם

אוקיי, וב גם לך יש מריחה כזו כמו שיש בתמונה (בחלק שהכי קרוב לפתח)?

 

אגב, מצחיק שלך הרזרבי הוא ברידגסטון ושלי גודאיר..

 

uploadfromtaptalk1391164114790.jpg

פורסם

מיועד לבודד ולהפריד בין השטיח לגוף המתכת - לאוורר אדי מים המתעבים מתחת לשטיח עקב הבדלי טמפרטורה .

פסי הסיליקון/המבודד האקרילי - נמרחים בחיבורי המתכות - כנ"ל למנוע התעבות אדי מים בחיבורים

ויצירת נקודות חלודה קטנות .

זה תקין .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
פיאסטה אחת באה עם ברידג'סטון ואחת עם גודייר? האם זה ככה בכל הגלגלים או רק ברזרבי?

 

בגלגלים הרגילים יש לי הנקוק..

בנצי, מה יש לך?

פורסם
מיועד לבודד ולהפריד בין השטיח לגוף המתכת - לאוורר אדי מים המתעבים מתחת לשטיח עקב הבדלי טמפרטורה .

פסי הסיליקון/המבודד האקרילי - נמרחים בחיבורי המתכות - כנ"ל למנוע התעבות אדי מים בחיבורים

ויצירת נקודות חלודה קטנות .

זה תקין .

 

אייל .

 

אתה מדבר על התמונה הראשונה או השניה או שתיהן?

עדיין אשמח שבנצי או מישהו אחר יבדוק אם זה נראה ככה גם אצלו..

פורסם
גם לי יש את המריחה,

מעניין למה.

אבדוק איזה צמיגים יש לי ואעדכן.

 

מוזר שהרזרבי שונה,

לי וליוני יש את אותו הדגם בידני.

 

כנראה הסיבה שאייל רשם.

סבבה אם זה אצל שנינו זו לא בעיה, חששתי שדלק עשו איזה תיקון בלי להגיד...

פורסם
פיאסטה אחת באה עם ברידג'סטון ואחת עם גודייר?

 

כנראה היצרן עובד עם כמה ספקים, ושם את מה שיש לו במלאי באותו זמן

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...