יום חמישי האחרון ב19.5 בשעה 4 בערך, נסעתי ברחוב ז׳בוטינסקי שברמת גן, כשאר אני בא לעבור מהנתיב האמצעי
לימני, תוך כדי איתות ומבט במראה נכנס בי אופנוע משטרה.
רציתי לשאול אם יש כאן בפורום עדים לתאונה הזאת??
מכיוון שנשלל היום רישיוני למשך חודשיים בטענה שלא עברתי בין הנתיבים מספיק טוב, למרות שהשוטר עצמו
אשם בגלל, שכאשר אני סטיתי לנתיב הימני הוא ניסה לעקוף אותי מימין.
אין צדק במדינה שלנו, הקצין ששלל את הרישיון שלי ניסה להפיל אותי בגלל שאני נהג חדש למרות שאינני אשם.
שאלה אחרונה, אחרי שהקצין הביא לי את הטופס הוא אמר שאני יקבל את הרישיון ויכול להיות שיגישו נגדי כתב אישום.
מה זה ומה אני עושה בנידון?