Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוספים לדלק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי יש לי פיג'ו 206 1.4 אוט'

 

המוסכניק שלי המליץ לי להתחיל להשתמש בתוסף דלק, עכשיו בגלל שלרובכם יש ניסיון קצת יותר עשיר ממני עם תוספים הייתי מאוד שמח אם תוכלו לחלוק עימי את הידע שלכם וגם הסבר קצרצר איך משתמשים :)

 

 

המון תודה,

 

אור.

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם
מאיזה סיבה הומלץ לך להישתמש בתוסף?

 

לכלוך בממיר הקטלטי או איך שלא קוראים לזה נדלקה נורת סרוויס באוטו ולאחר בדיקת מחשב נראה כי משהו באדים שהאוטו פולט קצת לא תקין והמסקנה היא לכלוך במערכת

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם

תשמע מנסיון, זה לא פיתרון קסם, עם יש בעיה התוסף לא יעזור. אבל לפני כל דבר פולשני כמו לפתוח ולעשות ניקוי יסודי וכיוונים שווה לנסות.

פורסם
מה הקוד תקלה שעלה בסריקה?

 

אין לי מושג אמר לי להשתמש בתוסף ומחק את התקלה ומאז לא חזרה.

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם
אם אתה סומך עליו אז שים תוסף זה לא מזיק אך עם זאת אל תצפה לנס במידה והמנורה תדלק שוב.

 

אני סומך עליו אני מטפל אצלו כבר כמה שנים עם כל מיני רכבים אבל השאלה איזה כדאי אני יודע שיש פרסום ממש חזק לגבי ה K44 השאלה אם כגודל הפרסום גודל האכזבה ?

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם
תוספי דלק זה לרב קשקוש חוץ מפולדיין שרק אחרי שראיתי בעניים הבנתי מה זה.. קסם :)

 

נחמד, אבל האם תוסף שמן ותוסף דלק הם אותו הדבר?

 

כי משתמע מהסירטון ומעצם ההגדרה שלא.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
נחמד, אבל האם תוסף שמן ותוסף דלק הם אותו הדבר?

 

כי משתמע מהסירטון ומעצם ההגדרה שלא.

 

אני לא מחפש תוסף שמן הומלץ לי על תוסף דלק ולא שמן השאלה שלי באיזה חברה להשתמש יש פה אנשים שמנוסים קצת בתחום של התוספים ויכולים להמליץ לי על משהו טוב שעושה את העבודה כמו שצריך ?

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

×
×
  • תוכן חדש...