Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר שהתחיל עם הממצאים הבאים; מה עושים? השפשוף על הפס קישוט מגיע עד לעומק של מ"מ. על הפח שפשוף קל, מאמין שרק צבע.

 

תודה לעוזרים ושלא תזכו ל"מתנות" כאלה.

uploadfromtaptalk1389537191233.jpg

uploadfromtaptalk1389537212029.jpg

פורסם

על הפס קישוט אין מה לעשות,זה פלסטיק ואפשר לצבוע מחדש או לעבור עם מכחול שחור (שחור זה ככה ולא יראו את ההבדלים אם זה יעשה בצורה טובה)

בתמונה השנייה אפשר אולי להוריד את הסימנים הלבנים עם פוליש נקודתי.

 

תמיד אני ממליץ למי שלא אוהב שפשופים כאלה להקפיד על חנויות צמודות למדרכה,אם זה במאונך (לרוחב) כדאי למצוא את אחת הפינתיות (שצד אחד יפנה למדרכה) ואז להצמד למדרכה,אם זה במאוזן (לאורך הרכב) לראות שאם אתה חונה אחרי רכב קטן לא להצמד אליו לדוגמא,כי כאשר רכב סטנדרטי ירצה להכנס יהיה לו צמוד, טוב במחשב שנייה זה באמת לפדנטים שבינינו.

Miata ND2

 

פורסם

ובחנייה פרטית זה לא היה קורה? נו בחייך..

לי יש חנייה פרטית וזה קרה,ואני גם יודע מי עשתה את זה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

חונה לידי x5 .עם נהגת שלא יודעת להחנות, וכל פעם נצמדת אלי ככה שגם אתלט כמוני לא יכול להשתחל לתוך הרכב. שיקח אותה השטן.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
חונה לידי x5 .עם נהגת שלא יודעת להחנות, וכל פעם נצמדת אלי ככה שגם אתלט כמוני לא יכול להשתחל לתוך הרכב. שיקח אותה השטן.

 

מבין אותך לגמרי, רק אחרי שרואים דבר כזה אפשר להבין כמה אנחנו מעריכים את הרכב שלנו.. מישהי עם X5 שלא עבדה כל החיים שלה בשביל לרכוש אותו (רכב שמעל 300K שכנראה בעלה רכש אותו) מרשה לעצמה לא להשקיע יותר מ-10 שניות בחניה שלה...

פורסם

אני תמיד משקיע בחניות ומחשב צד כניסת נהג של הרכבים האחרים ומרווחים בטוחים... אבל במצוקת חנייה בבניין שלי לפעמים מסתפקים במה שיש...

 

פוליש יעזור למרות שהצבע ירד?

פורסם

וגרוע יותר, לשכנה עם הx5 יש a7 שהמצב החיצוני לא יבייש סובארו ישנה. כל הרכב פגיעות ושפשופים,הרבה חלודה על הגג וברגע שהרכב הזה חונה לידי,אני כבר יודע שישאר סימן על הדלת של הנהג. השכנה עוד לא הכירה את המעדר שלי והפלאים שהוא יכול לעשות לטקסטורת הרכב אבל אני מאמין שזה לא יזיז לה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
אני תמיד משקיע בחניות ומחשב צד כניסת נהג של הרכבים האחרים ומרווחים בטוחים... אבל במצוקת חנייה בבניין שלי לפעמים מסתפקים במה שיש...

 

פוליש יעזור למרות שהצבע ירד?

אם הצבע ירד אז פוליש לא יעזור,הפתרון הוא צביעה נקודתית או צביעת הטמבון כולו,אין מה לעשות.

באיזה רכב מדובר? (למרות שכל רכב יקר לליבו של בעליו) לדעתי השריטות קטנות וכדאי לוותר במקום לשבור את הראש,או לצבוע כמו שאמרתי לך מקודם עם מכחול (ואם אתה לא יודע אז אצל מישהו מקצועי).

שהמצב החיצוני לא יבייש סובארו ישנה.

תודה על המחמאה

Miata ND2

 

פורסם

Or05230,

את הסובארו שלך ראיתי במפגש דיטיילינג שהגעת לדקה וחצי והמצב אצלך זה מדהים לעומת הA7 של השכנה. תתעודד. :lol:

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
וגרוע יותר, לשכנה עם הx5 יש a7 שהמצב החיצוני לא יבייש סובארו ישנה. כל הרכב פגיעות ושפשופים,הרבה חלודה על הגג וברגע שהרכב הזה חונה לידי,אני כבר יודע שישאר סימן על הדלת של הנהג. השכנה עוד לא הכירה את המעדר שלי והפלאים שהוא יכול לעשות לטקסטורת הרכב אבל אני מאמין שזה לא יזיז לה.

 

:bad-word: :bad-word: :bad-word:

פורסם

השאלה היא לא למה צריך חנייה פרטית, אלא למה צריך בישראל רכב בסגנון הזה:

 

1986%252BToyota%252BHilux%252BPickup%252BTruck%252B2WD%252B4WD%252BXtra%252BCab%252BLong%252BBed%252B22R%252B4.jpg

 

 

וכן, אני מודע לאירוניה בזה שההודעה נכתבת בפורום דיטילינג...

 

:-(

×
×
  • תוכן חדש...