Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנוע חשמלי משתלם יותר מרכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל באי הפורום,

אין לי רישיון לאופנוע/קטנוע אני שוקל לעשות רישיון בדרגה A2 לצורכי נסיעה לעבודה (במרחק של 12 ק"מ -/+ לכל כיוון בכביש עירוני בסה"כ 25 ק"מ ליום)

הקטנוע ישמש נטו להתניידות אין כאן פאן של הנאה.

 

נניח שאני רוכש את הקטנוע החשמלי הבא:

http://www.vectrix.co.il/node/25

 

מהן העלויות הממוצעות לשנה בהתחשב בנתונים שציינתי.

 

תודה.

 

הטבלה הזו אמינה?

http://www.vectrix.co.il/%D7%98%D7%9...9B%D7%95%D7%9F

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חסכוני כן, זול יותר לא בטוח. הביטוח הורג את הדו"ג בארץ.

מה שכן, הקטנועים החשמליים נהנים מביטוח מוזל.

בדוק גם את חברת בליץ.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

במידה והעבודה לא רחוקה מאוד מהבית ויש אפשרות להכניס את האופניים פנימה, בהחלט

הרבה יותר משתלם עבורך לרכוש אופניים חשמליים.

 

בכ 70% מעלות הקנייה של הקטנוע החשמלי תוכל לקנות אופניים חשמליים טובים מאוד.

לא תצטרך לשלם על רישיון, טסט, ביטוחים והוצאות נוספות.

 

אם הצורך שלך להתנייד בתוך העיר ובמקומות שאתה מגיע ניתן להכניס את האופניים פנימה, זו

עשויה להיות האפשרות האידאלית עבורך. הקטנוע שהצגת הוא די "צעצוע" לדעתי, ולא יתן לך הרבה

יותר מאופניים חשמליים.

 

המינוס הבולט באופניים חשמליים הוא שהרבה יותר בעייתי להשאיר אותם פשוט ברחוב כי יש סיכוי

גדול שכשתחזור הם כבר לא יחכו לך או שילדים משועממים יתעסקו לך בהם.

פורסם

איך עושים את הטריק עם המצערת, שבכלל לא צריך לדווש והאופניים לא ישמשו רק כמנוע עזר?

או שלחלופין עדיף קורקינט חשמלי? ראיתי כתבות שאנשים שילמו פיצויים ממש גבוהים על פציעות הולכי רגל.

פורסם

ניתן לרכוש ביטוח צד ג' גם על אופניים רגילות ולכן אני מניח שגם על חשמליות - העלות מזערית ביחס לביטוח של קטנוע.

 

במקרה של פגיעה בהולך רגל תוכל להפעיל את הביטוח ולכסות את הנזק לאדם/רכוש.

 

לאופניים מתקפלות גם יתרון בכל הקשור לשימוש משולב בתחבורה ציבורית - נגיד יורד פתאום גשם או נסיעה למקום רחוק יותר וכו'

 

בכל מקרה תרכוש רק אופניים שבדקת וניסית בנסיעת מבחן ושהן נוחות וחזקות.

פורסם
איך עושים את הטריק עם המצערת, שבכלל לא צריך לדווש והאופניים לא ישמשו רק כמנוע עזר?

או שלחלופין עדיף קורקינט חשמלי? ראיתי כתבות שאנשים שילמו פיצויים ממש גבוהים על פציעות הולכי רגל.

כמעט כל חנות שמוכרת אפניים חשמליים תעשה לך את הטריק הזה. זה לא חוקי, אבל כולם עושים את זה.

 

אופניים עדיפות על קורקינט מבחינת שימושיות. גם כי יש כיסא וגם כי יש פדאלים, אז אפשר לדווש במידה ונגמרת לך הבטריה ולהגדיל את טווח הנסיעה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
איך עושים את הטריק עם המצערת, שבכלל לא צריך לדווש והאופניים לא ישמשו רק כמנוע עזר?

או שלחלופין עדיף קורקינט חשמלי? ראיתי כתבות שאנשים שילמו פיצויים ממש גבוהים על פציעות הולכי רגל.

 

רוצה להימנע מפיצויים גבוהים על פציעת הולכי רגל? סע כחוק על הכביש, הפתרון הכי פשוט וקל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לאחר שקראתי שובאת ההודעה הראשונה אני חושב אופניים עלולות לא להספיק - המרחק של 12 ק"מ עלול להקשות על הנסיעה באופניים. אולי בכל זאת עדיף קטנוע (חשמלי או רגיל).

פורסם
רוצה להימנע מפיצויים גבוהים על פציעת הולכי רגל? סע כחוק על הכביש, הפתרון הכי פשוט וקל.

 

ממש אפשר ליסוע בישראל עם אופניים על הכביש.

 

לאחר שקראתי שובאת ההודעה הראשונה אני חושב אופניים עלולות לא להספיק - המרחק של 12 ק"מ עלול להקשות על הנסיעה באופניים. אולי בכל זאת עדיף קטנוע (חשמלי או רגיל).

 

קטנוע בנזין זה הוצאה ראשונית של 10K לפחות, תשקול את זה.

זה משתלם אם אין לך בכלל רכב, וההוצאות לא יקשו עליך.

הוצאות דלק על קטנוע זניחות ביותר, כמו שאמרו הבעיה זה ביטוחים.

 

במה אתה עובד והאם תוכל לעמוד בהוצאה של קטנוע.

פורסם
ממש אפשר ליסוע בישראל עם אופניים על הכביש.

 

כן, אפשר, תתפלא, יש מקומות שבהם לא נוסעים עם אופניים על המדרכה נקודה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

SLS - זוגתי נוסעת כל יום חצי מהמרחק הזה עם אופניים רגילות (לא חשמליות).

כך שעם אופניים חשמליות אין שום בעיה, וזה יהיה הפתרון הכי זול ובהפרש ניכר מכל האופציות האופנועיות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...