Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צילום מקצועי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשאל, לא חסרים פה אנשים עם תשובות. ולא חסרים אנשים שיהנו מהפירות.

אגב, לצילום לעסק אתה צריך לפרט יותר. מה אתה רוצה לצלם? מה אתה רוצה להעביר? באיזה תנאים?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אהלן,

קניתי קנון 60D עם עדשה 17-50 ואני לומד אותה בימים אלה.

המצלמה נועדה לצלם אירועים שאני עושה (ע"י העובד שלי שממילא מגיע איתי קבוע ומקבל כסף) במקום להביא גם צלם ולשלם עוד 500 ש"ח נוספים.

פורסם

מה עם פלאש חיצוני? וגוף ועדשה חלופיים למקרה שמשהו נדפק?

יש הרבה מה ללמוד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אם זה כדי להציע שירותי צילום ללקוחותיך - עזוב, לא בא לי לכתוב מה אני חושב על זה.

 

אם התמונות הן עבורך לקידום העסק - זה מילא, למרות שלדעתי ההוצאה על צלם מקצועי שווה גם כאן. תמונות מקצועיות ימכרו אותך הרבה יותר טוב. מצלמה מקצועית לא יודעת לצלם, וצלם מקצועי לא חייב מצלמה מקצועית.

 

למען ההשוואה תנסה רגע להפוך את היוצרות - מה תגיד על צלם שישאל שאלה דומה כי קנה מיקסר?

 

טיפ לצילום מקצועי - למד צילום.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
אם זה כדי להציע שירותי צילום ללקוחותיך - עזוב, לא בא לי לכתוב מה אני חושב על זה.

 

אם התמונות הן עבורך לקידום העסק - זה מילא, למרות שלדעתי ההוצאה על צלם מקצועי שווה גם כאן. תמונות מקצועיות ימכרו אותך הרבה יותר טוב. מצלמה מקצועית לא יודעת לצלם, וצלם מקצועי לא חייב מצלמה מקצועית.

 

למען ההשוואה תנסה רגע להפוך את היוצרות - מה תגיד על צלם שישאל שאלה דומה כי קנה מיקסר?

 

טיפ לצילום מקצועי - למד צילום.

 

בינתיים הולך דיי טוב, אני מצליח לצלם כמעט את כל מה שאני רוצה. לתפוס 5-10 תמונות מרגעים טובים באירוע ושיהיה באיכות טובה.

אני מאמין שעם הזמן אני אשתפר ואלמד מטעויות.

 

ולמי ששאל - אין לי צורך בגיבוי- אני עושה את זה בשביל העמוד פייסבוק של העסק שלי בלבד.

פורסם

טוב, כמה תשובות:

1. לעניין המצלמה. המצלמה שלך נקראת "מצלמה לחובבים מתקדמים". סדרה 1 של קנון היא הסדרה המקצועית. (אני לא בטוח אפילו אם ה- 5 של קנון נחשבת מקצועית)

2. לעניין העדשה. 2.8? אם לא, הייתי ממליץ לעבור לאחת כזו.

3. כמו שהמליצו, פלאש חיצוני. (גם אם מצלמים באור יום, פלאש חיצוני יעזור למילוי אור.)

4. תעלה תמונות, ניתן יהיה לתת הערות והארות לגבי התמונה וכך תוכל/נוכל ללמוד.

פורסם

חברים, שכחתם לשאול מה העבודה.

מכיוון שאלה ארועים המתרחשים בלילה, ריקודים וכו'

אני ממליץ שתקרא כמה שיותר על צילום מהז'אנר הזה.

יש אלפי מדריכים טובים באינטרנט.

 

בגדול, זה תלוי בנושא הצילום. אני מנחש שתנוע בין צילומים של פרצופים

)שיכורים שמחייכים למצלמה) שבהם צריך ללמוד מסגור ותפעול פלאש

לבין צילומי אווירה כלליים שבהם אתה לא משתמש בפלאש,

על מנת שיראו את הצבעים השונים בתאורה, ואפילו טשטוש תנועה מסוים.

 

אם הנטייה תהיה באופן חד משמעי לצילום אנשים,

כדאי להשקיע בשלב הבא בפלאש מתאים וללמוד לשחק עם ההחזרים וכו'

כדי שלא תקבל mugshots.

 

נ.ב.: די כבר עם השטות הזאת של מצלמה מקצועית. מה שקובע זה הצלם (90 אחוז) והעדשה (9 אחוז).

אחריות הגוף היא בערך 1 אחוז, כל מצלמת dslr עדכנית עושה בית ספר ל-dslr הכי יקרות שיכולת למצוא

לפני 4 שנים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
קניתי מצלמה מקצועית לעסק והייתי רוצה להתייעץ קצת ולקבל טיפים בנוגע לצילום מקצועי.

אם יש כאן כאלה שמתמחים בזה אני אשמח.

 

ואתה חושב שאם אתה תמצא כאן מומחה לצילום אירועים, הוא ילמד אותך באינטרנט גם איך עובדת מצלמה, גם איך מתפעלים אותה, גם איך, ספיציפית, יש לצלם אירועים, וגם איך מעבדים תמונות לאחר מכן?

 

בניגוד לתדמיתם, כעובדים השחורים של התחום, ולמרות ריבוי החאפריות בתחום, צלמי אירועים נתקלים כל יום באתגרים טכניים ואחרים לא פשוטים (תאורה משתנה וצבעונית, אנשים זזים כל הזמן וכו'). לצלם אירוע זה מקצוע, ולצלם אירוע טוב צריך מקצוען.

אם התמונות נועדו לשימוש מסחרי, תשקיע בצלם, כי כמו שכתבו כאן, הציוד זו לא הבעיה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זה נראה כאילו יש פה צלמי אירועים שהוא רוצה לגזול את הפרנסה שלהם. סה"כ הוא רוצה לצלם תמונות שלו עצמו מתקלט ולשים בעמוד הפייסבוק שלו .

זה לא שהוא הולך למכור למישהו את התמונות האלה. ובהחלט ניתן לעשות זאת לבד ונראה לי לגיטימי לגמרי שהוא רוצה לקבל הכוונה מחברי הפורום ולא לפנות לבעל מקצוע . למה כשמישהו רוצה רוצה להחליף גוף חימום בדוד ומתייעץ כאן ,לא כולם ישר מתנפלים אליו בטענות שהוא צריך לפנות לחשמלאי מקצועי.?

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

זה לא שהוא הולך למכור למישהו את התמונות האלה.

 

בתמונות הללו, אם זו אכן הכוונה, ישמשו אותו למכור את עצמו, ותמונות חובבניות אומרות עליך שאתה חובבן.

 

צילום אירועים זה לא כמו להחליף דוד. זה לא תהליך ברור שאפשר להסביר בהתכתבות.

צריך הרבה יידע בצילום, בתפעול מצלמה ובעיבוד תמונה, אם לא רוצים לשים באתר תמונות שנראות כמו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כמו שאמרו והבינו קודמיי - התמונות משמשות אך ורק לתת טעימה ללקוחות שנכנסים לעמוד הפייסבוק שלי, הנה התמונות הראשונות שצילמתי:

 

 

1495300_10202202273011212_1755616485_o.jpg

 

1534803_10202202276531300_45491682_o.jpg

 

1487450_10202202268491099_57737230_n.jpg


×
×
  • תוכן חדש...