Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צילום מקצועי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי השניה הכי טובה כאן,

השלישית נוראית מבחינת תאורה ומציקה בעיניים, הראשונה לא מספיק חדה או רועשת מדי, וגם לא מרהיבה במיוחד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא הראשונה לדעתי לפחות מאוד חדה ויפה, בכוונה כיוונתי שייכנס פחות אור, אבל זה עניין של טעם.

בגדול יש דברים בגלריה שהייתי מתקן, אבל זה יבוא עם הזמן כנראה. זאת הפעם הראשונה שאני מצלם.

צריך לזכור שהמטרה היא שלקוח שרואה את הגלריה יוכל לראות את האווירה באירוע, להנות מתמונות ברמה טובה+ , חדות, ולא תמונות חובבניות שצולמו בגלאקסי.

בסופו של יום אני מספק שירותי מוזיקה ולא שירותי צילום, אף לקוח לא מצפה לראות תמונות של הזוג על רקע השקיעה או תמונות מעוצבות ע"י אפקטים מיוחדים, אני מתעסק במוזיקה בלבד.

פורסם

אני ממליץ לך לברר טוב טוב את חוקיות השימוש בתמונות לפרסום העסק שלך, והכי טוב - לקבל הסכמה בכתב מבעלי השמחה, על אחת כמה וכמה כאשר הם המצולמים בתמונות ולא העמדה/הציוד שלך.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

טוב, אתה יודע יותר מכולם ויש לך תשובה לכל דבר,

אז בשביל מה באת להתייעץ? אני שואל ברצינות.

הצילום השני חמוד ומוצלח,

האחרים גרועים - אלא אם כן יש איזו יומרה אמנותית כלשהי

)ואין פה, אלה צילומים שמטרתם למשוך לקוחות)

לעולם אל תציג אנשים בגוון ירקרק. לעולם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

התמונות שצולמו באירוע פרטי מוזמן - גם אלה שצילם הצלם של הזוג - אסורות לשימוש לצרכי פרסום אלא אם כן יש אישור בכתב בחוזה. זה החוק היבש. זה שכולם מנסים להרטיב אותו בשתן זה סיפור אחר.

 

אם אני הייתי מופיע בתמונות שלך רק הייתי דורש שתסיר אותן מהאתר שלך, אבל אחרים בהחלט עלולים לתבוע. ולזכות. בקלות.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

כמו שרשמו לך, ללא אישור בכתב, זה יכול לסכן אותך.

כשאני מצלם, אני תמיד מבקש אישור בכתב, להשתמש בתמונות לצורך פירסום, לרוב זה לא מהווה בעיה, אבל יש כאלו שלא מוכנים לזה.

 

חסר תאורה, יהיה לך בעיות פיקוס קשות ללא תאורה מתאימה, או ללא מבזק נורמאלי.

התמונה הראשונה והשלישית, תמחק, הן לא ברות שימוש.

 

מה התקציב שלך? כמה אתה מוכן להשקיע לצילומים איכותיים יותר?

פורסם
כמו שאמרו והבינו קודמיי - התמונות משמשות אך ורק לתת טעימה ללקוחות שנכנסים לעמוד הפייסבוק שלי, הנה התמונות הראשונות שצילמתי:

 

 

אכן, מכל בחינה, גרועות להפליא.

שרופות, צבעוניות שגויה, וובקושי רואים פרצוף שאפשר לזהות (שזה הדבר הכי חשוב).

 

לגבי השימוש המסחרי, אתה חייב אישור מהלקוח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אכן, מכל בחינה, גרועות להפליא.

שרופות, צבעוניות שגויה, וובקושי רואים פרצוף שאפשר לזהות (שזה הדבר הכי חשוב).

 

לגבי השימוש המסחרי, אתה חייב אישור מהלקוח.

 

איך אפשר לתקן את התמונות בשביל שייראו יותר טוב ?

פורסם

קורס צילום בהחלט יכול לעזור במקרה הזה.

 

התמונות נראות כמו תמונות של חובבן שצילם עם טלפון סלולרי באיכות HD.

איזה כייף לי :)

פורסם
איך אפשר לתקן את התמונות בשביל שייראו יותר טוב ?

 

אני לא יכול ללמד צילום בפוסט בפורום.

תן לי לצלם אירוע - ייצאו לי תמונות לא טובות.

צילום טוב של אירוע הוא עניין למקצוען.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אז תיקח לאירוע אחד צלם, ויהיו לך צילומים טובים מכאן והלאה.

רק אל תשכח לקבל אישור לפני פרסום. התייעצות עם עו"ד לגבי סוג האישור שאתה צריך, זה רעיון טוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...