Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש עם מלא פגמים. מה עושים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הלכתי לשימחתי לקחת את הרכב החדש ממוסך המסירות של אותו יבואן (נכון לרגע זה אני ימנע מלציין את שמו וזאת מטעמים משפטיים). לאחר בדיקה מסיבית התגלו כל כך הרבה פגמים מהותיים כגון:

כל הרכב שריטות קטנות, חלון עם שירטה עמוקה, סוורילס על כל הרכב בצורה מסיבית, 4 ג'אנטים מגנזיום פגומים, העור של כיסא הנהג עם גלים ואינו מתוח כראוי . כמו כן הרכב הגיע מלוכלך ומטונף עם בוץ בתוך הרכב ופירורים של עוגיות. ממש זוועה.

זהו לא רכבי הראשון שאני קונה ומעולם לא נתקלתי התופעה כזאת.

יש לציין שמדובר ברכב פרימיום קרוב מעל ל400 אלף ש"ח.

לאחר כשלוש שעות של בדיקת שמאי שהבאתי עימי השארתי את הרכב וסירבתי לקבלו.

ברצוני לדעת מה עלי לעשות? נניח ויתקנו את כל הליקויים. מה בנוגע לכל העוגמת

נפש שעברתי? איזה פיצוי עלי לדרוש? האם קרה למישהו מקרה דומה?

האם יש לי עילת תביעה?

אודה לכל מי שיוכל סייע לי בדבר

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא בעיה לזהות מי היבואן במיוחד לפי שם המשתמש שלך, אתה רוצה להגיד לי שהבאת איתך שמאי מראש לתהליך מסירת הרכב? מה בדיוק פגום בגאנטים? בנוגע לסווירלס קח בחשבון שכמעט כל רכב חדש שיוצא מהחברה מלא כאן בכאלה, מה שמוזר זה שקיבלת את הרכב עם פירורים ולכלוך זאת בושה ליבואן כזה אם זה באמת נכון, למזלך נראה שרוב הדברים הם בעלי פתרון והכל תלוי ביכולת המיקוח שלך

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

היום הלכתי לשימחתי לקחת את הרכב החדש ממוסך המסירות של אותו יבואן (נכון לרגע זה אני ימנע מלציין את שמו וזאת מטעמים משפטיים). לאחר בדיקה מסיבית התגלו כל כך הרבה פגמים מהותיים כגון:

כל הרכב שריטות קטנות, חלון עם שירטה עמוקה, סוורילס על כל הרכב בצורה מסיבית, 4 ג'אנטים מגנזיום פגומים, העור של כיסא הנהג עם גלים ואינו מתוח כראוי . כמו כן הרכב הגיע מלוכלך ומטונף עם בוץ בתוך הרכב ופירורים של עוגיות. ממש זוועה.

זהו לא רכבי הראשון שאני קונה ומעולם לא נתקלתי התופעה כזאת.

יש לציין שמדובר ברכב פרימיום קרוב מעל ל400 אלף ש"ח.

לאחר כשלוש שעות של בדיקת שמאי שהבאתי עימי השארתי את הרכב וסירבתי לקבלו.

ברצוני לדעת מה עלי לעשות? נניח ויתקנו את כל הליקויים. מה בנוגע לכל העוגמת

נפש שעברתי? איזה פיצוי עלי לדרוש? האם קרה למישהו מקרה דומה?

האם יש לי עילת תביעה?

אודה לכל מי שיוכל סייע לי בדבר

פורסם

השאלה העיקרית מה אני עושה עם הפגמים המהותיים כגון:

חלון קבוע שרוט. אם יפרקו וישימו חדש יכולה להיות בעיה שאקוסטיקה.

בנוגע לכיסא שהעור לא מתוח? אם היבואן יבצע תיקון ע"י רפד מקומי אני חושש שזה יהווה לי בעתיד בעיות,משום שאין כמו מוצר שיצא כמו שהוא מהמפעל ללא תיקונים.

שילמתי כל כך הרבה על הרכב מדוע אני חייב להתפשר עם היבואן?

איך אני ידע כמה פיצוי לדרוש בעניין הנדון?

האם אני יכול לדרוש מהיבואן לבצע באופן עצמאי דיטיילנג לרכב והוא ישא בעלויות הכרוכות בכך?

יש לציין כי היבואן התחייב לבצע פוליש ווקס לרכב אצלו.

תודה לכל מי שיכול לסייע לי בדבר

פורסם

תגדיר שרוט, תן תמונה משהו, אי אפשר לדעת כמה הדברים האלו רציניים.

מה פגום במגנזיום?

סווירלים זה דבר רגיל לצערי כי הם עושים ווקס ובדרך שורטים את כל האוטו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כל מה שבר תיקון, לא צריך כמובן להתריד אותך, ג'אנטים יחליפו, סווירלים יוחלקו, כסא נהג אפשר להחליף במלואו לכסא מרכב אחר (שישברו את הראש אח"כ מה לעשות עם הכסא שלך).

 

הבעיה המרכזית היא התקלה שלא ניתנת לתיקון, או שניתנו לתיקון בצורה שתשאיר עקבות שזה בעיקר השריטה בחלון.

 

קשה להחליט עד כמה הדבר אקוטי מבלי לראות, אם הבאת שמאי, הוא בטח יעץ לך מה לעשות.

 

יש לך בכלל חשק להתחיל להכנס עכשיו להליך של החזרת הרכב וביטול העיסקה או שאתה מתיעץ על גובה הפיצוי המגיע?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמו שנאמר , כסא וג'אנטים ניתן להחליף ואת הדיטיילינג הייתי מבצע בסדנת דיטיילינג ולא אצל היבואן,

משום שאין לו אינטרס לעשות לך עבודה ברמה הגבוהה ביותר אלא רק להראות "הנה, עשינו את מה שביקשת"

 

הבעיה העיקרית היא אכן החלון...

מה השמאי ייעץ לך ?

 

אתה לא צריך להתפשר על כלום כאשר אתה משלם סכום כה משמעותי.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

כן, באמת קשה לזהות את היבואן...

לגופו של עניין, חכה לתגובת היבואן "האלמוני" ותפעל בהתאם.

יחליפו את הגאנטים (ידחפו אותם למישהו שפחות שם לב) כנ"ל לכסא.

 

לא מכיר הרבה אנשים שמגיעים עם שמאי למסירת רכב, זה מעיד קצת על פרנואידיות יתר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

שאלה לפותח השרשור. למה אתה נמנע מלפרסם את שם היבואן מטעמים משפטיים?

הרי לא מדובר על הכפשות חסרות בסיס, מדובר כאן על חווית שירות שלילית .

כמו שיודעים לפרסם בפורום חוויות שירות חיוביות צריך גם לפרסם את השליליות.

לכן אני לא מבין מה פסול מבחינה משפטית כאן.

פורסם

לפי הניק של פה"ש,ריפודי עור והמחיר - מדובר בתוצרת בוואריה. הרכב כמעט חדש, הוחזר למכירה לאחר התנקשות בבעלים הקודם.וברצינות - אני היתי מבטל את העיסקה.

פורסם

דורש הפעם לקבל רכב חדש באמת או לבטל את העסקה.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

היית מבטל את העיסקה?

זה לא בדיוק הבחירה שלו וגם עם כל כמות הליקויים שצויינה דהלן אין כאן עילה לביטול העיסקה.

כמובן שהיבואן צריך לתקן את כל הליקויים לשביעות רצונך, כמובן שראוי שיהיה כאן פיצוי על אופן המסירה והעיקוב.

כמה זמן חלף מיום גמר התשלום ועד לקבלת הרכב?

אני חושב שראוי שהיבואן יספק רכב חליפי מאותו הרגע,

או לפחות מהיום ה15 מגמר התשלום ועד לאספקת הרכב בפועל לאחר תיקונו.

כמו כן, טיפול או שניים חינם יעשו את העבודה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
לפי הניק של פה"ש,ריפודי עור והמחיר - מדובר בתוצרת בוואריה. הרכב כמעט חדש, הוחזר למכירה לאחר התנקשות בבעלים הקודם.וברצינות - אני היתי מבטל את העיסקה.

 

קצת בעיה לבטל עסקה כשיש רכב שעלה לכביש עם רשיונות על שמו של הלקוח.

 

אתרום את השנקל שלי מנסיוני עם פגמים ברכבי יוקרה:

קודם כל לסרב לקבל את הרכב (כמו שעשית) ולדרוש תיקון מלא של כל הפגמים לשביעות רצונך.

החברה מבחינתה תתקן את כל הדברים כמו שאתה דורש (ולא לפי ראות עיניהם...

לאחר התיקון דרוש לראות את הרכב ולוודא שהדברים תוקנו כיאות.

 

הדבר היחיד שכנראה צריך להחליף זה החלון, ועל זה שווה לשים דגש רב מבחינת דרישה.

 

החברה תהיה חייבת לתקן את כל הדברים הנ"ל, ואם קיימת איזושהי תודעת שירות אתה גם תקבל פיצוי\רכב חלופי.

 

בהצלחה

Citroen C4 2.0 SX-PK

Renault Clio ​Sport 172 ph2

פורסם

מה הרעיון לבצע פוליש ברכב חדש לחלוטין מהיבואן?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...