Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש עם מלא פגמים. מה עושים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן, תמונה מתבקשת. מצד שני - הרכב לא אצלו...

לא הייתי מסכים לקבל רכב של 100K כך. אז ב- 400K? מבטל עסקה מייד. העמלה על הרכב כנראה תגרום להם להתעורר... גם פניה ל- YNET, חדשות 10, וכו'.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מבין אם השמאי הגיע יחד איתך לקבל את הרכב או הוזעק לאחר שראית מה רוצים לתת לך.

אני לא מבין אם אתה מצטייד בשמאי לקבלת הרכב - מדוע לא פנית לעו"ד לקבלת יעוץ מה לעשות ואיך (אני מעריך כי רק יעוץ לא יעלה יותר משכר השמאי) כי תתכן חשיבות לכל צעד ופעולה שלך. באותו זמן תתייעץ איתו אם ומה אתה יכול לפרסם.

 

לדעתי מותר לפרסם שם ופרטים,כמו בכל ביקורת באתר צרכני. כל עוד אתה נצמד לעובדות ולא לפרשנות אישית - זה בסדר.

אם הדברים הם כמו שכתבת - תעניין את מדורי הרכב באחר האתרים בתחום. אם הטענות עדיין תקפות - יתכן וכאשר תגיע עם צלם/צלמת המצויידים בציוד מקצועי (זה יכול להיות גם חבר/ה) שישתקו ורק יצלמו - הגישה תהיה אחרת. האוירה תתחמם אבל אולי יחול שיפור בגישה.

 

הכל בהנחה שבלי צילומים ופרטים - רק אתה יודע מה קורה שם, ומתוך זהירות למי שהנושא הראשון שלו בפורום הוא "כבד" וטעון, וכבר ראינו פה מקרים של רעש גדול וטענות קשות שהסתיימו בקול ענות חלושה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

למה לקוח לא יכול לבטל עסקה או לדרוש רכב חדש אחר, אפילו אם הוא עולה רק 60,000 ש"ח ?

אני יודע שבאירופה זה כך, אפילו מספר ימים לאחר המסירה, הכל מסריח פה, מהמסד לטפחות,

אבל כשרוב הסיפור מצד פותח השרשור הוא בשושו, אז כנראה שהוא מוכן לקבל יחס כזה,

אני הייתי עושה כאלו גלים בבריכה המקומית עד שהיבואן היה מבין שהנזק בפרסום שלילי גדול בהרבה מהכמה

שקלים שניסה לחסוך על גב פותח השרשור ומתקפל מהר מאוד.

פורסם

חלק לא קטן מהבעיה היא ה"הכנה" של הרכב שאורכת כעשרה ימים.

 

באירופה ובעיקר בארה"ב, אם אין לך דרישות מטורפות בקשר למפרט הרכב או לחילופין שהיצע השילובים בדגם הוא של מאות אלפי שילובים (לא בדיחה), אתה פשוט רואה בעיניים את הרכב, שם כסף, מקבל מפתח ויוצא בדרכך אל עבר השקיעה עם רכבך החדש כך שאין להם את הבעיה הזו של החזרת המוצר לאחר שהוא על שמך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה, כאן לא משחררים את הרכב מהמכס עד שמועבר עליו תשלום, כי משתמשים בתשלום של הלקוח לשלם את מיסי הייבוא והקנייה על הרכב. לכן אתה לא יכול לראות את רכבך מראש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בעצם למה לא?

 

למה אי אפשר לקחת את הלקוח אל הרכב עוד לפני השחרור שלו מהמכס, כדי שיוכל לראות את הרכב לפני הכנה ולפני אבזור?

לדעתי זו בהחלט אפשרות סבירה, במיוחד כשמדובר ברכב יקר.

פורסם

למה לא?!

כי המכס לא ערוך לזה וכי הלקוח לא יהיה מוכן לשאת בעלות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני בספק אם נראה כאן תמונות (כמו ברוב השרשורים הדומים שנפתחים כאן שמשמצים יבואנים)

כמובן שאשמח להתבדות ולאכול את הכובע

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

באירופה לא מחליפים רכב אחרי שנסעת איתו, ולא משנה שזה רק 8 ק"מ.

מנסיון של הבוס שלי עם הגולף GTI דור קודם, שמיררה לו את החיים אחרי חודש, ולא החליפו את הרכב, ולא חסרים מקרים אחרים.

גם להוציא רכב באותו יום זה כבר לא כך (לפחות פה בשוויץ).

פורסם

תחילה יש לציין כי ישנן כמה תמונות שצילם השמאי והום יועברו אלי בימים הקרובים לאחר כתיבת הדו"ח.

כמו כן היבואן מודה בכל ואינו מתנער מכל הטענות, לכן לכל הספקנים כאן לא מדובר במילה של לקוח מול היבואן.

הבעיה שהיבואן לא מוכן לתקן את הכל מטעמים שאין לו בארץ וכל מיני טענות ותירוצים.

אינני מציין כרגע את זם היבואן מכיוון שכך נאמר לי ע"י העו"ד שמטפל בנדון.

רק רציתי לדעת מה ניתן לעשות לפני הטיפול המשפטי וכדי לנסות להגיע לפשרה כלשהי והאם בכלל כדי לי?

פניתי לפורום הזה כי שמתי לב שהיו הרבה מקרים דומים לשלי בכדי לקבל חוות דעת ואת עזרתכם.

כמו כן רציתי לדעת האם אפשר לבטל את הרישיון רכב כך שהעליה לכביש ימחק מכיוון שהרכב לא נמסר לי כמובטח.

לפי משרד הרישוי אם הרכב לא נמסר ללקוח אז מה עושים בנדון? האם זה משנה אם הרכב נמסר או לא?

האם ניתן לבטל את הרישיון רכב?

תודה על העזרה

פורסם

השנקל שלי,

 

על פניו עושה רושם שיש משהו לקוי במצב בו מסרו לך רכב חדש (עם פגמים ולכלוך בתוך הרכב).

 

אבל...

 

עושה רושם שאתה גם סוג של "עושה פיל מנמלה".

 

התקנת חלון בצורה מקצועית זה לא משהו שמצריך תואר מהנדס, יש מספיק מקומות שזה בדיוק תחום עיסוקם ויעשו זאת בצורה טובה ללא פגיעה בסאונד או אקוסטיקה.

אגב, אתה יכול גם לדרוש מהיבואן אישור בכתב לכך שהחלון הוחלף עקב פגם במעמד מסירת הרכב (ישמש אותך בעתיד אם וכאשר תמכור את הרכב).

שריטות בפח אפשר לתקן על ידי דיטיילינג אבל בוא אגלה לך משהו- תעשה את הדיטיילינג הכי טוב שיש ועדיין לא יחלוף הרבה זמן עד שתגלה את אותם סווירלס על הצבע מחדש.

ג'אנטים עם פגיעות קלות ניתן לדרוש להחליף.

 

לכלוך בפנים הרכב אפשר לנקות.

 

מושב עם עור לא מתוח, ברמה של מושב משומש בן 7 שנים או ברמה של "נראה שמישהו ישב ברכב 5 דקות"?

 

למען הסר ספק, אני לא ממעיט בחשיבות הליקויים ובכמה שזה מעצבן לקבל כך רכב חדש, אישית הייתי מתעצבן מאוד.

יחד עם זאת, אם הייתי בנעלייך הייתי דורש דבר פשוט:

 

לתקן את הליקויים במקום בו אני אבחר עם התחייבות של היבואן לתשלום מלא, משמע לוקח את הרכב לדיטיילר מומלץ ובגמר העבודה מגיש חשבונית ליבואן, משם לוקח את הרכב לזגג שנראה לי מקצועי ושוב מגיש חשבונית ליבואן.

 

את הג'אנטים דורש להחליף עוד לפני קבלת הרכב.

 

לומר את האמת, בהנחה והכיסא לא נראה שחוק ברמה מוגזמת לחלוטין כנראה שהייתי מחליק את העניין הזה, גם ככה ריפודי העור החדשים של ב.מ.וו קצת פלסטיקיים למגע בחלק מהדגמים...כלומר, בהנחה והרכב הינו ב.מ.וו...

 

 

במאמר מוסגר,

 

לא יודע אם במקומך הייתי פונה לבית משפט כי ה"תביעה" עלולה להתפוצץ לך בפנים כאשר היבואן יציין שהיה מוכן לתקן את הליקויים ועל הדרך יציין שמראש הגעת לקבלת הרכב עם שמאי רכב (אינני משפטן אבל כהדיוט ששומע את זה- אתה עשוי להצטייר כלקוח פרנואידי משהו).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
באגירה, כאן לא משחררים את הרכב מהמכס עד שמועבר עליו תשלום, כי משתמשים בתשלום של הלקוח לשלם את מיסי הייבוא והקנייה על הרכב. לכן אתה לא יכול לראות את רכבך מראש.

בודאי שאפשר.

עם תיאום כראוי ביקרתי באתר אכסון הרכבים של היבואן וראיתי את הרכבים שקניתי לפני שעברו את תהליך ההכנה, למעט שטיפה חיצונית שבוצעה לבקשתי כדי שאוכל לבחון את המכונית.


×
×
  • תוכן חדש...