Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש מצלמה קצת שונה (לאוטובוס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש מצלמה ל... אוטובוס.

כל יום אני כמעט כ12 שעות על הכביש וכמות האנשים שמדברים בטלפון, חותכים כל דבר שזז ובכללי מתעלמים לגמרי מחוקי התנועה, גורמים להמון כמעט תאונות ולא מעט תאונות קלות.

בגלל שאני עובד בעיקר בתוך העיר אז גם יוצא לראות את כל הדברים המעניינים שהייתי רוצה לתעד(ולשמור על עצמי מבחינת החוק).

עברתי על המון פוסטים בפורום ובמיוחד על הפוסט שרץ בעמוד הראשון ולא מצאתי משהו שיכול להתאים לי לצרכים הללו.

הבעיות שלי הן אלה:

בטריה וזוית צילום.

בטריה- איזה מצלמה תתן לי זמן צילום ארוך משמעותית השעתיים וחצי בלחץ שיתנו לי מצלמות רגילות? אין לי באוטובוס שקע מצת מה שאומר שאני תלוי לגמרי בהטענה או מקור חיצוני. יש לי מטען USB שעם בטריות נטענות של 2000 מספק לי יחסית הרבה בטריה(עד עכשיו לפלאפון ולנגן מוזיקה שלי בשעות הצורך) ויכול לספק לי כמקור מתח קבוע למצלמה כזאת אם קיים חיבור הטענה כזה במצלמות. אשמח לדעת אם מצלמות עם motion sensor באמת חוסכות בבטריה ומקום על הכרטיס, אם כן, כמובן שאעדיף את האופציה הזאת.

כמו כן אם צריך אני אאלתר בטריית ליתיום מתאימה עם נפח גדול שתספיק לי את הזמן הזה(אבל זו אופציה של ממש חוסר ברירה- זאת התעסקות שהייתי מעדיף לוותר עליה).

יש לציין, שזמן הנסיעה בפועל הוא באיזור 8-9 שעות לאורך היום והשאר זה הפסקות.

אני מחפש מצלמה שתצלם עד 720P( גם ככה לא אוכל להרשות לעצמי לצלם 1080 כי אז אצטרך כונן חיצוני נייד מחובר תמיד)אלא אם 1080 הפך להיות סטנדרט בכל המצלמות אז כמובן שלא אתנגד אבל אעדיף לחסוך בזה. יחסית בזווית רחבה(המטרה היא לשים את המצלמה מעל הראש וכך לתפוס גם את המראות של האוטובוס). אני מניח שפה כבר מדובר בכסף נוסף שאצטרך להשקיע על מנת לקנות מצלמה אם עדשה יחסית רחבה אבל אשמח לקבל עצות על הנושא הזה.

 

חצי מהצילום הוא בשעות הלילה אבל בתוך העיר ככה שיש יחסית המון אור אז אני מניח שהמלצלמות הממוצעות והחיישנים שלהם כנראה יעשו את העבודה(או שאני טועה? אין לי ניסיון בזה)

 

לא כל כך חשוב לי מסך במצלמה אבל כמובן שזה יכול להיות נחמד כדי שאוכל לראות דברים חשובים בזמן היום(או בזמן אמת אם צריך) ולא רק בסוף(בבית).

עוד שאלה אחרונה.

איזה גודל כרטיס אצטרך על מנת לצלם באיכות 720 לאורך 8 שעות? 32 יספיק? 64?

יכול להיות שזה בכלל לא ריאלי מבחינתי ושאני אצטרך לרדת ברזולוציה של הצילום?

השימוש הוא יומיומי קבוע.

פורסם

כל המצלמות האלו צריכות מקור מתח חיצוני. חלקן עובדות דרך שקע USB ולחלקן יש חיבור נפרד לחשמל.

אין באוטובוס מקור מתח 12V או 220V? אני יודע שבחלק מאוטובוסים לנהג יש שקע 220V. אפשר לחבר שנאי מטען USB ולהפעיל מצלמה שתומכת בזה. מבחינת זמן צילום, כרטיס 32GB אמור להספיק לך ליום עבודה על 720P 30 פריימים לשנייה.

 

באיביי מצלמות כאלה נמכרות בכמה עשרות עד מאות שקלים. אפשר לקנות משהו נורמאלי ב100~200ש"ח. מצלמות יעודיות רואות טוב בלילה. תבדוק סקירות וביצועים שלהן בלילה.

 

אם תשים מצלמה יחסית בפנים, התמונה בחוץ תיהיה שרופה כי בפנים יש פחות אור והמצלמה תתבלבל. זוית תמיד רחבה. יש מצלמות עם שני עדשות וGPS. עם מצלמה כזאת אפשר לתפוס את הצד הקדמי ולפחות את אחד הצדדים של אוטובוס אם תשים קרוב לחלון. אפשרות נוספת להשתמש במצלמה כזאת כדי לתעד נוסעים שעושים לך בלאגן בנוסף לתנועה בחוץ. רוב מצלמות כוללות מסך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

נקודה חשובה, רוב המצלמות ששמעתי וקראתי עליהם, שומרות רק 3 סרטונים אחורה (או כמות שאתה קובע), וכל סרטון אורכו מס' דקות בודדות (בחלק מהמצלמות זה קבוע מהמפעל, בחלק אפשר לקבוע כמה שאתה רוצה).

כאשר קורה משהו חס וחלילה, אתה שומר ומחלץ רק את הסרטון הרלוונטי.

ככה שלא צריך זיכרון גדול מאוד.

8gb יכול להספיק.

 

באוטובוס נראה לי שאתה צריך משהו עם זווית עדשה רחבה או אפילו שני מצלמות.

בגלל שהוא רחב וגבוה.

פורסם
כל המצלמות האלו צריכות מקור מתח חיצוני. חלקן עובדות דרך שקע USB ולחלקן יש חיבור נפרד לחשמל.

אין באוטובוס מקור מתח 12V או 220V? אני יודע שבחלק מאוטובוסים לנהג יש שקע 220V. אפשר לחבר שנאי מטען USB ולהפעיל מצלמה שתומכת בזה. מבחינת זמן צילום, כרטיס 32GB אמור להספיק לך ליום עבודה על 720P 30 פריימים לשנייה.

 

באיביי מצלמות כאלה נמכרות בכמה עשרות עד מאות שקלים. אפשר לקנות משהו נורמאלי ב100~200ש"ח. מצלמות יעודיות רואות טוב בלילה. תבדוק סקירות וביצועים שלהן בלילה.

 

אם תשים מצלמה יחסית בפנים, התמונה בחוץ תיהיה שרופה כי בפנים יש פחות אור והמצלמה תתבלבל. זוית תמיד רחבה. יש מצלמות עם שני עדשות וGPS. עם מצלמה כזאת אפשר לתפוס את הצד הקדמי ולפחות את אחד הצדדים של אוטובוס אם תשים קרוב לחלון. אפשרות נוספת להשתמש במצלמה כזאת כדי לתעד נוסעים שעושים לך בלאגן בנוסף לתנועה בחוץ. רוב מצלמות כוללות מסך.

 

אין באוטובוסים העירוניים של אגד מקור מתח שאפשר להעזר בו להטענה. התירוץ, האידיוטי לדעתי, הוא שהנהגים לא יתעסקו עם כלום במהלך הנהיגה.

האם אין מצלמות כאלה שלא תלויות במקור מתח?

או לחלופין אין מצלמות שאפשר לחבר לבטריה חיצונית\שקע USB? ושיש להן יחסית צריכת חשמל נמוכה(עד 200 MAH)?

אבדוק בנוגע לאיכות צילום בלילה.

הבעיית אור תקפה בלילה בעיקר, נכון?

האם יש דרך להערים על העניין הזה בלילה(סביבת הנהג יחסית חשוכה ורק איזור הנוסעים עם אור)?

 

אין לי סיבה לתעד את הנוסעים כי אצלי לא עושים בלאגן :twisted: ומי שכן נאלץ להתמודד עם נהג מנומס ומאוד אסרטיבי, עד היום ללא בעיות.

גם אין לי צורך בצילום אחורה כי באוטובוס אני כמעט לא עושה רוורס(פשוט, מממ, מסוכן מדי- שטח מת בגודל מצרים).

 

נקודה חשובה, רוב המצלמות ששמעתי וקראתי עליהם, שומרות רק 3 סרטונים אחורה (או כמות שאתה קובע), וכל סרטון אורכו מס' דקות בודדות (בחלק מהמצלמות זה קבוע מהמפעל, בחלק אפשר לקבוע כמה שאתה רוצה).

כאשר קורה משהו חס וחלילה, אתה שומר ומחלץ רק את הסרטון הרלוונטי.

ככה שלא צריך זיכרון גדול מאוד.

8gb יכול להספיק.

 

באוטובוס נראה לי שאתה צריך משהו עם זווית עדשה רחבה או אפילו שני מצלמות.

בגלל שהוא רחב וגבוה.

 

אין אפשרות לצילום מתמשך(שמפסיק לבד בעצירות של מעל לדקה לדוגמא) וממשיך אוטומטית בזיהוי תנועה?

אני מעדיף לצלם יחסית הרבה מהיום כי יש המון דברים שהייתי רוצה לתעד. אנשים עושים דברים שלא יאמנו על הכביש. הכל חוץ מלנהוג.

 

 

אין לי בעיה להשקיע בעניין עד איזור ה400-500 שח.

אולי אפילו יותר אם אדרש לכך.

כנראה שיבוא היום שזה יחסוך לי המון כסף.

פורסם

מצלמות שומרות סירטונים לפי כמות הזיכרון, כאשר מוחקות את הכי ישנים. עם כרטיס 32GB זה יספיק להקלטה רצופה כל היום. מה שאפשר לקבוע זה נפץ הקבצים או אורך כל קובץ. וזה לא 3 סירטונים אחורה כמו ניר כותב, אלא המון סירטונים אחורה תלוי מנפח הזיכרון. אצלי זה כימעט שבוע עם הנסיעות שלי.

 

הסוללות של מצלמות האלו זניחות, תצטרך לארגן מתח חיצוני, למשל מצבר 12V קטן יעשה את העבודה במשך כל היום.

 

בעיות אור בעיקר בלילה. אני לא יודע איך מצלמה תתמודד עם זה שהיא רחוק מהשמשה - היא מיועדת להיות צמודה לשמשה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא יודע להמליץ לך על מצלמה ספציפית, אבל קח בחשבון שרובן מגיעות עם שקע micro-usb או mini-usb, אין שום בעיה לחבר למטען/סוללה ניידים כמו זה http://ksp.co.il/?uin=16594

15000mAh זה בדיוק פי 10 מסוללה של אייפון 5S, מכאן אתה יכול לנחש כמה זמן דבר כזה יפעיל ברצף מצלמה עם צריכת זרם אפסית. :lol:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מצלמות שומרות סירטונים לפי כמות הזיכרון, כאשר מוחקות את הכי ישנים. עם כרטיס 32GB זה יספיק להקלטה רצופה כל היום. מה שאפשר לקבוע זה נפץ הקבצים או אורך כל קובץ. וזה לא 3 סירטונים אחורה כמו ניר כותב, אלא המון סירטונים אחורה תלוי מנפח הזיכרון. אצלי זה כימעט שבוע עם הנסיעות שלי.

 

הסוללות של מצלמות האלו זניחות, תצטרך לארגן מתח חיצוני, למשל מצבר 12V קטן יעשה את העבודה במשך כל היום.

 

בעיות אור בעיקר בלילה. אני לא יודע איך מצלמה תתמודד עם זה שהיא רחוק מהשמשה - היא מיועדת להיות צמודה לשמשה.

 

 

אז צמודה לשמשה זה עדיין יותר טוב מכלום.

איך אני יכול לדעת כמה מתח המצלמה צורכת במהלך היום?

להסחב עם מצבר זה כנראה יותר ממה שאני יכול להרשות לעצמי. גם ככה יש לי כנהג הרבה דברים על הראש במהלך היום.

יכול להיות שבאמת אין מצלמות שיש להן בטריה?

אם פשוט אחבר להן כבל USB שיהיו "בטעינה" במשך כל היום ובאותו זמן יצלמו?

פורסם
לא יודע להמליץ לך על מצלמה ספציפית, אבל קח בחשבון שרובן מגיעות עם שקע micro-usb או mini-usb, אין שום בעיה לחבר למטען/סוללה ניידים כמו זה

15000mAh זה בדיוק פי 10 מסוללה של אייפון 5S, מכאן אתה יכול לנחש כמה זמן דבר כזה יפעיל ברצף מצלמה עם צריכת זרם אפסית. :lol:

זו בדיוק השאלה, מה היא צריכת הזרם האפסית שעליה אנחנו מדברים.

אם זה לא יעבור את ה2000MAH ביום אז אין לי בעיה להסתדר עם זה ככה בהנחה שאפשר לבטעין בזמן שזה מצלם.

פורסם

כנראה שPOWER BANK כזה זה הפתרון שלך. צריכת זרם של מצלמות כאלה נעה בין 200 ל-400mA לרוב.

אם תצלם ב-720P (מומלץ) זה יחסוך גם בצריכה.

אני קניתי לא מזמן את זה :

http://www.ebay.com/itm/190958891710?var=490208997995&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

20000maH ב-25$. הבעיה שלא הצלחתי לקבל אותו לארץ, פעמיים שלחו והמשלוח חזר למוכר, כי זה לא עבר במכס.

כנראה שזה מסווג כמצבר או משהו ואז אסור בייבוא. הצלחתי לקבל את זה לארה"ב לפני כמה ימים, עדיין לא ממש השתמשתי.

טענתי אייפון 5S מ-40 ל-100% וזה 'עלה' לי ב-8 אחוז סוללה (יש צג LCD עם אחוזים).

 

תציץ פה, בתחתית העמוד מדברים על האופציה של חיבור המוביוס למקור מתח חיצוני.

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1904559

 

JustMobile.jpg

 

 

הם אומרים שעם סוללה חיצונית של 4400mAH הם מצליחים לקבל 4.5 שעות ב-1080P.

אז כנראה ש-10000 יספיקו לך ליום עבודה. אבל - שים לב שזמן הטעינה של הסוללה הוא ארוך יחסית

8.5 שעות מריק למלא. סוללה גדולה תיקח יותר זמן. אז אולי תצטרך שתיים כשאחת תמיד בטעינה בבית.

 

לגבי המיקום - צריך לנסות, סיכוי טוב שזה לא יהיה מוצלח אם זה לא על החלון, גם בגלל תאורה וגם בגלל שרוב הפריים יהיה

דברים לא רלוונטים, ומה שמעניין, הבחוץ, יהיה קטן מדי.

האיכות של המוביוס מצויינת, הזוית רחבה מספיק (יש דגם חדש עם זוית יותר רחבה קצת), והיא ניתנת לשליפה בקלות בסוף

היום, שזה חשוב.

 

השאלה שלי היא אחרת - אם אתה 12 שעות ביום על הכביש, מתי יישאר לך זמן לעבור על חומר מצולם של 12 שעות ביום ?

זה לוקח הרבההה זמן מהחיים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
כנראה שPOWER BANK כזה זה הפתרון שלך. צריכת זרם של מצלמות כאלה נעה בין 200 ל-400mA לרוב.

אם תצלם ב-720P (מומלץ) זה יחסוך גם בצריכה.

אני קניתי לא מזמן את זה :

20000maH ב-25$. הבעיה שלא הצלחתי לקבל אותו לארץ, פעמיים שלחו והמשלוח חזר למוכר, כי זה לא עבר במכס.

כנראה שזה מסווג כמצבר או משהו ואז אסור בייבוא. הצלחתי לקבל את זה לארה"ב לפני כמה ימים, עדיין לא ממש השתמשתי.

טענתי אייפון 5S מ-40 ל-100% וזה 'עלה' לי ב-8 אחוז סוללה (יש צג LCD עם אחוזים).

 

תציץ פה, בתחתית העמוד מדברים על האופציה של חיבור המוביוס למקור מתח חיצוני.

 

 

 

הם אומרים שעם סוללה חיצונית של 4400mAH הם מצליחים לקבל 4.5 שעות ב-1080P.

אז כנראה ש-10000 יספיקו לך ליום עבודה. אבל - שים לב שזמן הטעינה של הסוללה הוא ארוך יחסית

8.5 שעות מריק למלא. סוללה גדולה תיקח יותר זמן. אז אולי תצטרך שתיים כשאחת תמיד בטעינה בבית.

 

לגבי המיקום - צריך לנסות, סיכוי טוב שזה לא יהיה מוצלח אם זה לא על החלון, גם בגלל תאורה וגם בגלל שרוב הפריים יהיה

דברים לא רלוונטים, ומה שמעניין, הבחוץ, יהיה קטן מדי.

האיכות של המוביוס מצויינת, הזוית רחבה מספיק (יש דגם חדש עם זוית יותר רחבה קצת), והיא ניתנת לשליפה בקלות בסוף

היום, שזה חשוב.

 

השאלה שלי היא אחרת - אם אתה 12 שעות ביום על הכביש, מתי יישאר לך זמן לעבור על חומר מצולם של 12 שעות ביום ?

זה לוקח הרבההה זמן מהחיים.

 

קודם כל תודה!

כנראה שלא יהיה מנוס מPOWERBANK כזה.

הבעיה היא באמת להכניס כזה לארץ כי כבר ניסיתי בעבר להזמין כזה וכאמור הוא נדחה והוחזר לשולח למרות כל המריבות והצעקות שהיו(לא שאני אוהב את זה אבל ככה בדרך כלל דברים זזים בארצנו הנכבדת).

לגבי המיקום, אסתדר גם בלי המראות, אבל כמובן שיהיו ניסויים שונים על הנושא.

אמנם 12 שעות אבל אני פשוט ארשום זמנים על דף ולפי זה אמצא את זה... המטרה היא לא לעבור על הכל אלא רק דברים ספציפים וחלילה תאונות.

 

QUOTE=igalr;4160101]]

 

לי יש GS1000 שכוללת גם GPS , איכות מצויינת אבל הסוללה חלשה , לי זה פחות משנה כי כי אני מפעיל רק ברכב.

 

 

תודה רבה על הלינק. הוא מאוד עוזר להנעל על המוביוס.

 

שאלה אחת אחרונה שממש יכולה לשנות את הכף למצלמה אחרת.

איך אפשר לבדוק כמה MAH צורכות מצלמות שונות? אני מעדיף מצלמה שתצרוך מעט יותר ממה שמפורסם על המוביוס ואז לא אצטרך לסרבל את העניינים עם המוביוס.

או שמה זה יהיה ככה בערך בכל מצלמה?

לא אכפת לי להשקיע מעט יותר ולהוריד מהסרבול כי אחרי הכל זה בשימוש מאסיבי מדי יום.

כמו כן, רשום על המוביוס שהיא מתחממת מאוד ואמנם זה לא נשאר באוטובוס אבל יש גם ימים חמים מאוד שהמזגן הוא... לא מדהים.

רעיונות נוספים?

בכל אופן תודה רבה על העזרה!!

פורסם

לבחור ששלח לי הודעה פרטית, אני לא יכול לענות לך בגלל מגבלת ההודעות שלי.

שלח הודעה פרטית עם המספר שלך אם תרצה באמת עזרה ועצה.

×
×
  • תוכן חדש...