Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני תמיד בודק לפני היישום של IPA על כל חלק שאני רק רוצה לעבוד עליו ומפעיל שיקול דעת, בניקיון פגוש אחורי עליו יישמתי פלסטי דיפ עבדתי בדילול 1 ל-2, זאת על מנת להפחית את הסיכוי לנזק לצבע המקורי של הרכב, בעיקרון תסתכלו עד כמה החלק נראה מלוכלך בחריציו השונים ותמיד כדאי להתחיל בדילול יתר מאשר בחוסר דילול. לא לשכוח שפלסטי דיפ ניתן להסרה ויום יבוא והוא יוסר, השאלה מה יהיה מתחתיו, אף אחד לא רוצה להשתמש בפלסטי דיפ כדי לכסות נזק שנגרם כהכנה לצביעה בפלסטי דיפ, לא?

פורסם

בכל מקרה לא נראה לי שהבעיה שלי הייתה הניקוי, שמעתי על הרבה שניקו עם חומר לחלונות ויצא להם בסדר גמור.

חוץ מהקטע של השכבות שלא חיכיתי מספיק זמן בין שכבה לשכבה ושעשיתי שכבה "גסה" מידי כבר מהשכבה השניה, יש למישהו עוד רעיון מה יכול היה להיות לא בסדר?

אני מתכנן לקנות עוד בקבוק ולעשות הכל מחדש.

פורסם

נסה לצבוע עם הספריי שכרגע קיים לך משטח כלשהו קטן בצביעה עם המתנה והכנת המשטח, אולי נפלת על ספריי דפוק או שלא אוכסן כראוי בחייו הקצרים, דבר שכמובן עלול לפגוע בחומר ובתכונותיו.

אם הוא מכסה כראוי סימן שהחומר בסדר, העבודה לא, במידה ועדיין לא מכסה ונשאר דבוק טוב החומר פגום (גם כחצי שעה לאחר הייבוש הנראה לעין החומר אולי יצא יחסית בקלות אבל אתה תרגיש את המתיחה של החומר ואת כושר הדביקות וההיצמדות שלו למשטח).

תעדכן.

×
×
  • תוכן חדש...