Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קיבלתי מחבר מצתים ליונדאי ושמתי לב שהראש שלהם קצת עקום.

רציתי לדעת האם לדעתכם הם תקינים

הם לא תקינים כנראה שנפלו לרצפה ומרווח האלקטרודה נסגר.ניתן לתקן אותם בעזרת הכנסת מברג שטוח במרווח והחזרתו למידה המקורית שרשומה על גוף המצת כנראה 0.9 מ"מ רצוי להעזר בפילרגייג' (מד עלים).מתצים כאלו גם רצוי לבחון תחת זכוכית מגדלת לוודא שאין סדקים בגוף החרסינה.

פורסם
הם לא תקינים כנראה שנפלו לרצפה ומרווח האלקטרודה נסגר.ניתן לתקן אותם בעזרת הכנסת מברג שטוח במרווח והחזרתו למידה המקורית שרשומה על גוף המצת כנראה 0.9 מ"מ רצוי להעזר בפילרגייג' (מד עלים).מתצים כאלו גם רצוי לבחון תחת זכוכית מגדלת לוודא שאין סדקים בגוף החרסינה.

הפלגים לא נפלו לריצפה אלא מישהו כיוון את המרווח של האלקטרודה.

 

נראה לך ש-4 פלגים נפלו ונסגרו כמעט לאותו מרווח ובאותו רדיוס ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מצתי RER8MC של חברת צמפיון במקרה?

מכיוון שהמצתים מגיעים בקופסה של 20 מצתים ואין להם כיסיים מגינים לאלקטרודות כמו במצתי דנסו וNGK אז הם מתעקמים בהובלה, אפשר לישר אותם בזהירות כמו שצינו בתגובות מעלי

×
×
  • תוכן חדש...