Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב :יונדאי גטס 2008 GLS

הציעו לי ככה

מגבר: הרץ HE4

קומפוננט: טמפו 6 / הרץ DSK 165.3 / פוקאל 850 iss משהו כזה

רדיו דיסק :פיוניר 2450 / אלפיין 170r / פיוניר 5450 4v

סאב: יש לי של פיונר 800 הישן והטוב

תקציב 3000

אשמח לשמוע חוות דעת

תודה

פורסם

גם אם זה כולל התקנה מאוד איכותית וחיווט איכותי, הייתי מגדיר את זה כמחיר סביר ותו לא.

לדעתי ניתן להרכיב את אותו הסטאפ באופן איכותי כולל חיווט טוב ולהכניס גם מורל וירטוס/הרץ אנרג'י בתקציב (אם כי גם הטמפו מעולה ונותן תמורה טובה למחירו).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
גם אם זה כולל התקנה מאוד איכותית וחיווט איכותי, הייתי מגדיר את זה כמחיר סביר ותו לא.

לדעתי ניתן להרכיב את אותו הסטאפ באופן איכותי כולל חיווט טוב ולהכניס גם מורל וירטוס/הרץ אנרג'י בתקציב (אם כי גם הטמפו מעולה ונותן תמורה טובה למחירו).

 

אתה אולי יכול להרכיב לי חבילה שנראת לך איכותית וטובה בתקציב 3000 כולל התקנה.

רדיו דיסק

מגבר

וקומפוננט

פורסם

הייתי לוקח את הסטאפ שהוצע עם סט קומפוננט משדרג מעט, כדוגמת ההרץ אנרג'י או מורל וירטוס, ועם המכשיר פיוניר 5450.

המחיר, כולל התקנה נורמלית וחיווט סביר, אמור להיות באזור ה 3000 פחות או יותר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

עם זה עוזר יש לך את ההמלצה שלי לגביי ה5450, פשוט מכשיר מדהים ביחד למחיר.. מאוד פונקציונלי, יציאות USB aux sd card, 3 יציאות למגברים, ועם אתה אוהב היא מאוד צבעוני וכיפי, למרות שאפשר לעשות אותו אחיד וקלאסי, כמו שאמרתי, מאוד פונקציונלי

 

ושמעתי גם את ההרץ אנרגי, סט מעולה, אישית הרבה יותר אהבתי מהטמפו או כל מה שציינת של למעלה, בהצלחה .

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

פורסם

קודם כל תודה על העזרה

אני אלך לכיוון שאמרתם

האם יש מספר דגם להרץ אנרג'י? או שככה קוראים לזה?

והאם אפשר לקבל המלצה לפרטי לחנות אמינה

×
×
  • תוכן חדש...