Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית ריהוט (בעיקר ספה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני קונה ספה פינתית בתקציב של 5,000-3,000ש"ח.

 

ביקרתי בשבועיים האחרונים ב:

איקאה...MY HOME PAGE (ה"ביתילי בזול")...מס' חנויות הרצל...3 חנויות בתחנה הישנה בת"א.

 

זה רק אני או שלא התרשמתי מהבדלי האיכות/בנייה בין חנויות ובמתחמים הללו?

 

אשמח לשמוע מכם - הן אם קניתם באחת מהאפשרויות הנ"ל , הן אם חקרתם לעומק את פן איכות הרכיבים (עץ, רצועות, בדים)...

אשמח לקבל הכוונה למקום מסוים בו קניתם/התרשמתם שהסחורה ברמת איכות טובה בגדר הנורמאל.

 

אשמח גם לקבל טיפים עליהם צריך לשים דגם בקנייה , שאלות מסוימות שמומלץ לשאול את החנויות וכ'ו....

 

מה זה רמת איכות טובה ב"גדר הנורמאל"? שהספה לא תשקע בטווח של 3-4 שנות השימוש הראשונות.

האם בכלל ניתן לקבל ספה כזו בתקציב שהקצבתי לכך?

 

אודה לעזרתכם...

שתהיה שבת נעימה ושקטה.

פורסם

יש לי ספה שנקנתה בmyhomepage לפני כ-4 שנים והיא מחזיקה יופי עד היום במצב מעולה.

עלתה 1500 שקל ומפתיעה לטובה (ונראית מעולה - היתרון של המותג)

פורסם

tomz, זה ממש טוב לשמוע...כי MHP בהחלט "על הכוונת".

 

גיא .ב, האם קנית שם? (כי לא חווית דעתך בנוגע לאיכות).

 

אשמח לשמוע עוד דיעות וגם הצעות לחנויות נוספות...

על "רילקסון" בז'בוטינסקי בני ברק שמעת/ם או קניתם?

 

תודה חברים...

פורסם

אמא שלי הייתה בסיטואציה דומה לפני כשנה כשחיפשה ספה חדשה לסלון. עשינו סיבוב במרכז הישראלי לריהוט בראשל"צ (סמוך לקניון הזהב) וחזרנו עם רשמים דומים לשלך, לאחר מכן נכנסנו ל"מרס" (יש חנות רגילה וחנות עודפים לא רחוק משם) וקנינו. המחירים בצד הגבוה של הסקאלה אבל האיכות והחומרים ברמה אחרת לחלוטין וזה לכל הפחות שווה בדיקה. מן הסתם כדאי להתחיל מחנות העודפים ולהשאיר את הרגילה לשלב ב'.

פורסם

לפני מספר חודשים חיפשתי ספה - הייתי בדי הרבה חנויות, בסופו של דבר הגדלתי את התקציב וקניתי נטוצי. צריך להוסיף - גם הספה הקודמת שלי היתה נטוצי והחזיקה מעמד כ-16 שנים, אם כי העור התחיל להתקלף לפני 3-4 שנים. צריך להוסיף כי הספה סבלה גידול של שלושה פרחחים צעירים ו ספגה לא מעט קרינת שמש.

אני חייב לומר שדי אהבתי את התוצרת ב-MHP, קניתי שם כסאות לפינת האוכל ובינתיים מרוצה, אבל מדובר רק בתחילת הדרך. גם באיקיאה היו כמה דגמים מענינים - אבל איכותם לא ברורה לי - ובכמה חנויות אחרות מצאתי כל מיני תוצרות מעניינות, למשל יבוא ממלזיה, אבל, שוב, חלקן יפות אבל האיכות לא ברורה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אמא שלי הייתה בסיטואציה דומה לפני כשנה כשחיפשה ספה חדשה לסלון. נכנסנו ל"מרס" (יש חנות רגילה וחנות עודפים לא רחוק משם) וקנינו. המחירים בצד הגבוה של הסקאלה אבל האיכות והחומרים ברמה אחרת לחלוטין וזה לכל הפחות שווה בדיקה. מן הסתם כדאי להתחיל מחנות העודפים ולהשאיר את הרגילה לשלב ב'.

 

http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/1,7340,L-3614948,00.html

 

HcWH3wT.jpg

פורסם

מישהו יודע מה הפרמטרים עליהם צריך לשים דגם בכדי לקבל ספה שתחזיק יפה לפחות ל-5 שנים?

- שלדה: מאיזה עץ (ברור שמלא - מניח שיש כמה סוגי עצים).

- רצועות.

- בד.

תודה.

 

ובנוסף: מישהו מכיר את "רילקסון" בז'בוטינסקי ר"ג?

×
×
  • תוכן חדש...