Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להבריק ולחדש את פנים הרכב .

אני צריך ייעוץ לגבי בחירת המוצרים.

לבינתיים אלה המוצרים שאני מתכוון לקנות :

 

1.מברשת לריפודים Chemical Guys Induro Brush

2.אפליקטור ידני Chemical Guys Tire Dressin - ליישום G6 hyper

3.תרסיס ניקוי ריפודים Chemical Guys Lightning

4.מחדש פלסטיק Chemical Guys G6 Hyper Coat

5.תרסיס ניקוי כללי +Chemical Guys All Clean

6.מחדש פלסטיק - flashdash

7. תרסיס ריח כימיקאל גייז - ריח מועדון חשפנות ( אני מקווה שאתם יודעים למה אני מתכוון ?)

 

מה אתם אומרים ^ ?

 

שחכתי משהו ?

 

תודה

 

 

פורסם

בשביל מה אתה צריך גם flash-dash וגם HYPER G6?

FLASH DASH לפי האריזה הוא גם מנקה את הפלסטיקה וגומיות וגם יוצר ציפוי הגנה עליהם.

G6 הוא לא מנקה, היא ציפוי להגנה בלבד ואתה תצטרך להשתמש עם APC מדולל לניקוי הדשבורד.

אתה תצטרך להחליט איזה מהם אתה לוקח כי הם יושבים פחות או יותר על אותה משבצת.

 

האפליקטור לא ברור לי, הוא מיועד לצמיגים והצורה שלו היא קעורה כדי שיהיה נח ליישם אותו על הצמיגים.

כתבת שאתה רוצה חומרים לפנים הרכב אז האפליקטור הזה לדעתי לא טוב לך.

אתה צריך אפליקטור ספוג פשוט של מגווירס, עולה 5 ש"ח, לדשבורד.

 

התרסיס לניקוי כללי שכתבת הוא טוב, אבל הכמות היא קטנה...למה לא לקחת את הג'ריקן APC של מגווירס? עולה בערך 80 ש"ח אבל אתה מקבל כמעט 4 ליטר של חומר שטוב גם לריפודים וגם לניקוי הדשבורד לפני יישום הגנה.

 

בקשר לתרסיס ריח, כבר היו פה כמה ביקורות שהריח שלו נהדר אבל הוא לא מחזיק זמן רב.

נסה את ODOR ELIMINATOR של מגווירס, מנטרל ריחות שנשאר לאורך זמן רב הרבה יותר, או פחיות ריח קליפורניה שמחזיקות גם זמן רב יותר.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

יש לי את הפלאש-דאש בבית , אתה אומר שזה מיותר ה G6 ?

עם הG6 רציתי לשחזר את הפלסטיקים השחורים שדהו או לחילופין ניהיו לבנים בגלל ווקס-פוליש .

 

לגבי האפליקטור , ראיתי בסרטון של כימיקאל גייז שהם גם השתמשו באפליקטור דומה בעת מריחת הG6

אז חשבתי שזה מה שאני צריך .

 

הAPC של מגווירס גם צריך לדלל ? או שאפשר פשוט לרסס ישירות מהבקבוק ?

 

אני קצת מבולבל בנוגע לרשימת קניה .

פורסם
יש לי את הפלאש-דאש בבית , אתה אומר שזה מיותר ה G6 ?

עם הG6 רציתי לשחזר את הפלסטיקים השחורים שדהו או לחילופין ניהיו לבנים בגלל ווקס-פוליש .

 

לגבי האפליקטור , ראיתי בסרטון של כימיקאל גייז שהם גם השתמשו באפליקטור דומה בעת מריחת הG6

אז חשבתי שזה מה שאני צריך .

 

הAPC של מגווירס גם צריך לדלל ? או שאפשר פשוט לרסס ישירות מהבקבוק ?

 

אני קצת מבולבל בנוגע לרשימת קניה .

 

1. לגבי האפליקטור, הוא מיועד ליישום על צמיגים, אם המטרה שלך היא דשבורד אז אולי עדיף אחר אחר מהסדרה שלהם.

 

2. לגבי ה G6, מדובר בחומר איכותי מאוד, ע"ב מים, מאוד עמיד ובעל ברק חזק יחסית (יעיל לשחזור חלקים דהויים)

אני לא מכיר את הפלאש דש, אשאיר זאת לבדיקתך.

 

3. לעניין APC, בדיוק הסברנו בפוסט אחר על ההבדל בין All Clean+ לבין APC אחרים, אתה מוזמן להסתכל:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=503997

 

אגב, גם את All Clean צריך לדלל.

פורסם
יש לי את הפלאש-דאש בבית , אתה אומר שזה מיותר ה G6 ?

עם הG6 רציתי לשחזר את הפלסטיקים השחורים שדהו או לחילופין ניהיו לבנים בגלל ווקס-פוליש .

 

לגבי האפליקטור , ראיתי בסרטון של כימיקאל גייז שהם גם השתמשו באפליקטור דומה בעת מריחת הG6

אז חשבתי שזה מה שאני צריך .

 

הAPC של מגווירס גם צריך לדלל ? או שאפשר פשוט לרסס ישירות מהבקבוק ?

 

אני קצת מבולבל בנוגע לרשימת קניה .

 

ה g6 הוא ממותג יותר, chemical guys לעומת קארפלן שהוא מותג בינוני.

עם זאת, אנשים פרסמו פה חוות דעת חיוביות מאוד לגבי הפלאש דאש אז תחליט בעצמך.

אני אישית משתמש ב g6 ומאוד מרוצה ממנו.

 

אפליקטור, פשוט, לא צריך משהו שלא מהעולם הזה.

אני משתמש באפליקטורים פשוטים סיניים למרות שלך הייתי ממליץ אפליקטור של המותג הטוב מגווירס ב-5₪.

 

apc של מגווירס גם צריך לדלל, רצוי להתחיל בדילול של 1:10 ותתקדם משם לפי התוצאות, משתמש בו, חומר נהדר.

 

עריכה: אין לך סיבה טובה להתמקד רק במותג כמיקל גאיז, יש עוד מותגים רבים וטובים לא פחות ועוד חומרים שיספקו אותך גם מבחינת תוצאות וגם מבחינה כלכלית.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

מה אתם אומרים על הרשימה הבאה:

 

1. פחית קליפורניה

2. מחדש פלסטיק G6 hyper

3.מנקה ריפודים Chemical Guys Lightning Fast

4.מברשת מקצועית Chemical Guys Induro Brush

5.תרסיס דיטיילר פנימי Meguiar's Interior Detailer - מתכוון להשתמש בו לניקוי כול האבק , לפני היישום של G6.

 

מה אתם אומרים ?

זה כול מה שאני צריך לדיטיילינג בפנים או שחסר משהו ?

פורסם

בגדול זה בסדר... אל תשכח פד או משהו נח ליישום ה g6.

כמה מטליות מיקרופייבר פשוטות לניגוב המושבים., ניגוב הפלסטיקה והגומיות.

והכי חשוב... לקחת את הזמן, לא למהר ולצלם בשבילנו תמונות!

אם יהיה לך חסר משהו אתה כבר תבין במהלך העבודה ותזמין לך לפעם הבאה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...