Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחשב לסטודנט למדעי המחשב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם לפורום hzone.

אין בנאמר זלזול בחברי הפורום :-D

 

אני חבר פורום שם כבר כמה שנים , ובאמת , תלך לשאול את זה שם .

 

אני גם יכול לתת לך הכוונה קלה , תתנסה עם הנקודה האדומה של לנובו (יש אותה גם בדגמי הלטיטיוד של דל ), זה נוח מאוד ומייתר את הצורך בשימוש במשטח מגע שגורם ללתזוזה מרובה של היד ושורש כף היד .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשמדובר בליביו, יש לך ניחוש אחד ודי קל אפילו.

 

אפל.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

מק זה הסטנדרט בתחום.

Hp בחלק מהדגמים עושים חיקויים סבירים.

או בקיצר glass מחוספס חתיכה אחת, לא פלסטיקים קטנים עם לחצנים עליהם.

 

Ya pl, קרא כל ביקורת בתחום ותראה למה משווים...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

דרך אגב - גם בכרום פיקסל יש טראקפד לא רע... אבל המחיר / תועלת שם גורם למק להיראות כמו מחירת בלק פריידייכל יום בשנה :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לא אמרתי שמק לא טובים.

 

כאחד בעל נסיון בעריכת וידאו בהיקף גדול, ועם נסיון בעבודה על מק נייח (בשנת 2009), אני יודע להעריך אותם כשמגיע להם.

 

אבל, אם אתה משתמש שאין לו עודף כסף, זה קצת בעייתי להמליץ על מק, ואני מדבר על תקציבים של עד כ4000 ש"ח, כמו הרוב המוחלט של השוק.

 

מי שיש לו את הכסף והיכולת לנצל מחשבים כאלה, למה לא. מצד שני, יש הרבה שמרנים בתחום שנאמנים באש ובמים לPC, וכאחד שגם עושה כסף מהצד בתחום אני לא מנסה להתווכח איתם וזהו.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

לא המלצתי לו על מק, אפילו לא בכיוון מבחינת התקציב.

ציינתי רק שהנקודה האדומה טובה עד שאתה משתמש בטראקפד טוב.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אם תמתח טיפה את התקציב אתה מגיע לlenovo thinkpad e330 עם מעבד i5 3210M.

13.3", מסך מט, מקלדת מוצלחת ואיכות הרכבה טובה.

2600 ש"ח בשינדלר.

כמובן שמומלץ להרחיב אחריות לשלוש שנים כולל איסוף והחזרה - עוד 400.

ובנוסף, אם פתאום יתפנה לך קצת כסף, ב500 ש"ח אתה קונה ssd 120 ג"ב שמתחבר במקביל לכונן הקשיח המקורי.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
ציינתי רק שהנקודה האדומה טובה עד שאתה משתמש בטראקפד טוב.

נאלץ להסכים. זה המחשב היחיד שאני לא מחבר אליו עכבר חיצוני.

כמובן שלא קשור לנושא השרשור ולתקציב של הבחור.

 

טל, קנית את הלנובו בסופו של דבר? יש רשמים?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

טרם. אני יכול לחכות עם הרכישה עוד בערך חודש-שניים. אז אני מנצל את זה. אולי ירדו מחירים, אולי יכנסו אופציות חדשות לתקציב ואולי כשיצאו מבצעי בלק פראיידי הם יהפכו את התמונה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

נתקלתי בכל מיני סוגים ודגמים בתקציב, להלן I5, האם שווה? ראיתי שמזהירים מפני החנות הספציפית בגלל שהם נותנים אחריות בעצמם ולא החברה היצרנית.

נתקלתי גם בכל מיני קופונים, שהיו בהם גם גם כונני SSD והם בתקציב.

 

אשמח לכיוון ספציפי.

פורסם

ה-g570 וה-g580 הם סוסי עבודה אמינים.

תוסיף SSD והוא יהפוך לסוס מירוץ. :wink:

 

עריכה: שים לב לאותיות הקטנות בלינק הזה,

המחשב מגיע בלי מערכת הפעלה, או במילים אחרות, דיל רע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

(אין אפשרות לערוך).

 

מצאתי את הקופונים הנ"ל בגרופון:

http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/newvision-c1301417601/28390766

 

http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/newvision-C1301384275/28393831

 

http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/newvision-c1301410599/28394531

 

נתקלתי גם בכל מיני טאבלטים שהופכים למחשב נייד, לדוגמא HP SLATEBOOK 10-H001 X2 ב2334 ש"ח

 

האם מעבדי AMD טובים בניידים? הם זולים משמעותית.(מסוג A4)

 

בHWZONE לא עונים לי בכלל. אני מעדיף את קארזפורום :wink:


×
×
  • תוכן חדש...