Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונה של אאודי a3 ללא חבילת שארפ - 2013


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מעוניין לרכוש את אאודי a3 שנת 2013 ללא חבילת השארפ.

 

יש למישהו תמונה לעלות לפה של אאודי ללא החבילה?

 

האם זה כזה משמעותי במראה אם אני לוקח אאודי שחורה? גם ככה לא רואים את הסאנרוף בשחור.

 

מישהו יכול לעלות תמונה ?

 

תודה רבה.

פורסם

לשני שכנים יש את הרכב המדובר , אחת בגרסת שארפ לבנה, שנראית מדהים , השניה שחורה ללא שארפ , וגם היא נראית מדהים . ראיתי כבר אחת לבנה ללא שארפ והיא לא נראית משהו.

הכל תלוי בצבע. אני הייתי הולך על שארפ בכל מקרה, כי לדעתי החבילה משתלמת. גג פנורמי , לדים, פנים הרכב שונה קצת לדעתי.

אני מנחש שזה רכב שיהיה אצלך לפחות שנתיים, אז תהנה ממנו.

חוצמזה, אם תקנה ללא שארפ, כל פעם שיעבור לידך רכב דומה והוא עם לדים דלוקים עם גג פתוח תתחיל לשאול את עצמך : למה ?? למה ?????

זו רק דעתי

פורסם

לא יודע אם אני אגיד ״למה?? לממהה??״

 

כי זה תוספת של 20 אלף שקל וגם שאמכור מי בכלל יתמחר לי את החבילה???

 

אני חייב תמונה של השחורה ללא שארפ.

 

צא רגע לשכנים עם האייפון צלם לי :)

פורסם
לא יודע אם אני אגיד ״למה?? לממהה??״

 

כי זה תוספת של 20 אלף שקל וגם שאמכור מי בכלל יתמחר לי את החבילה???

 

אני חייב תמונה של השחורה ללא שארפ.

 

צא רגע לשכנים עם האייפון צלם לי :)

 

הירידת ערך גדולה אני מניח, אתה חושב שבעוד 3-5 שנים שמישהו יקנה את הרכב, הוא יעדיף עם החבילה בעוד כ2-3 אלף שקל, או את שלך ללא החבילה במעט פחות.

אני אישית - הייתי שם עוד 2-3 אלף שקל וקונה את האודי עם החבילה, למרות שעל הנייר תציגו את אותם נתונים, אני כרגע בדיוק באותו מסע לקניית I30, עם ובלי סאנרוף עולה בדיוק אותו מחיר, אז אלא אם יש הצעה ממש טובה אני לא מסתכל בכלל על הללא סאנרוף - אז שלא נדבר על מי שרוצה לקנות אודי שתראה טוב.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

חבר, אין מה להשוות בין החבילת שארפ לבין החבילה הרגילה. אני חושב שלחבילת שארפ יש גם ג׳אנטים אחרים .

אודי ללא החבילה נראית כמו אוטו ליסינג, בכלל בלי מסך מולטימדיה נשלף :-/

אוטו-מאניה :-)

פורסם

אני כמעט בטוח שיש מערכת מולטימדיה.

 

השינויים הם סאנרוף מנורות לדים וקסנונים ואולי חתך של צמיג 17 במקום 16...

 

השאלה אם זה שווה 25 אלף שקל... אין תמונה?

פורסם
חבר, אין מה להשוות בין החבילת שארפ לבין החבילה הרגילה. אני חושב שלחבילת שארפ יש גם ג׳אנטים אחרים .

אודי ללא החבילה נראית כמו אוטו ליסינג, בכלל בלי מסך מולטימדיה נשלף :-/

 

בלי החבילה כן מגיע עם מסך נשלף.

אם אתה כבר קונה בלי החבילה תקנה בצבע לבן כשפנים הרכב הוא בהיר ולא שחור - זה מוסיף המון.

פורסם

אחי רכש A3 לבנה ללא חבילת שארפ ויקבל אותה אני מאמין שבוע הבא.

 

אז ככה:

 

הרכב נראה יפה, אני מבין את התוספת 20,000 כי גם לו לא היה כבר להוסיף לזה אז יהיה בלי סאנרוף או לדים, לגבי צמיגים בגלל שהוא רכש 1.8 אז הוא מקבל צמיג "17 עם 5 צלעות קינטיק ככה שזה נראה טוב.

 

יש מולטימדיה ברכב עם מסך שנשלף מהדשבורד, מה שאין וחבל זה GPS ומצלמת רברס אבל אני מניח שאפשר לעשות זאת בנפרד מאוחר יותר.

 

בהצלחה!

פורסם
חבר, אין מה להשוות בין החבילת שארפ לבין החבילה הרגילה. אני חושב שלחבילת שארפ יש גם ג׳אנטים אחרים .

אודי ללא החבילה נראית כמו אוטו ליסינג, בכלל בלי מסך מולטימדיה נשלף :-/

 

גם ה A3 עם החבילה, נראית לטעמי משעממת לחלוטין.

לא מבין מה אנשים מתלהבים מהעיצוב של האוטו הזה. פשוט מ-ש-ע-מ-ם.

אם היה שם סמל יונדאי ולא אאודי, אף אחד לא היה שם לב.

פורסם

החבילה לא שווה את ה25 אלף שדורשים עליה.

והיא תימכר כמשומשת במחיר שלא רחוק מאחת ללא החבילה.

 

 

תשקיע במנוע ולא באבזור,

נסעתיב328 של BMW,מכונה מדהימה!

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אם המחיר הוא על הכביש אז זה מחיר יפה

אם צריך להוסיף אגרת רישוי ואטוראן אז אני לא חושב

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

×
×
  • תוכן חדש...