Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מקווה שאתה לא פחח. על עיקום פחות מזה הוחלף לי טמבון. אגב, טמבון למאזדה 3 2007 עלה 5,500 שקלים חדשים. וזה עוד כשהטמבון הפנימי לא ניזוק.

 

אותי זה קצת מקומם!

אני חבר זמן מה בפורום רכב, אז שמעתי כבר את הקלישאות החבוטות של: אזורים סופגי אנרגייה, צבע פנינה מזעפרן וכו', אבל לשלם מחיר גבוה ממחיר של מנוע, על חתיכת פלסטיק (טמבון זאת חתיכת פלסטיק או פיברגלס, משהו שאמור להיות זול!) לא מדובר על תאונת שילדה, מדובר על חתיכת פלסטיק מופלצת!

התפתחה תעשייה שלמה סביב הפח-פחים האלה (תאונות פח) שלא היתה מתפתחת כך אם רק המחירים היו שפויים יותר.

אני יודע שבארץ המיסוי על רכב חדש הוא מהגבוהים ביותר בעולם, אבל האם גם על חלקי פח (כמעט מתכלים) משיתים מיסים כאלה?

האם גם בעולם זה ככה?

 

אני הייתי זה שהציע לסגור את העניין עם 500 שקל, לא משנה יתקן לא יתקן, והיה ברור לי שהנפגע יסבול מקצת קילופים בצבע. ככה ג'נטלמנים סוגרים עניין. כשהטמבון יפגע/יהווה מפגע/ יפסיק להגן על הולכי רגל ובקיצור: לא ימלא את תפקידו כראוי, אז יוחלף על חשבון חברת הביטוח.

ותחשבו קצת על מקור המילה פגוש...

פורסם

תראה, לפי החוק אתה אשם, מכה מאחורה, אתה אשם, והחוק אומר אי שמירת מרחק, למרות שגם הוא אשם

 

תנסה לדבר עם הבן אדם ולמצוא פחח זול, במוסך של בני דודים, כולה טמבון עקום במקרה הטוב יצא לכם בסביבות ה 1000 שקל תיקון, תנסה להסתדר איתו

 

אם אין עם מי לדבר, תחכה שהוא יתבע את הביטוח שלך, ותנסה לבדוק מה אתה יכול לעשות עם מה שהביטוח שלך מציע, הליך ארוך.. אבל סתם שטויות, אל תילחץ.

×
×
  • תוכן חדש...