Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעו יש איזה רכב שנכנס לכיכר ובדקה ה90 נעצר כי הוא לא רצה להמשיך ישר אלה לפנות ואני לא ראיתי את זה נכנסתי בו בטמבון לא משהו רציני ולי סתם שיפשוף קטן ברכב.

עכשיו ישלי ביטוח צד ג' את מה זה מכסה לי ומה אני אמור לעשוות עכשיו =\

מה הנזק שאני יצא מיזה בערך אם אני מערב ביטוח או לא?

אני בתסביכים

http://jpg.co.il/view/5242bbc472a61.jpg/

כמו שאתם רואים הוא כבר היה ממש במדרכה ודפק לי ברקס ואני נכנסתי בו..

ba249d001fc7ae3914448af7d1b4116c.jpg

5242bbc472a61.jpg

וזאת המכה שהוא חטף

5242bbc47666f.jpgfb5d46f69b293da83abf4c85adbe8fe9.jpg

http://jpg.co.il/view/5242bbc47666f.jpg/

פורסם

הקישורים שבורים.

 

צד ג' מבטח אותך על נזקים שגרמת לאחרים.

 

לא תמיד טוב לערב ביטוח. (השתתפות עצמית זה בד"כ 1500 שח, ככה שזה הרבה, תבדוק כמה ההשתתפות עצמית שלך, למשל אצלי יש חינם* בפעם הראשונה בשנה).

 

אם אתה הייתה בתוך הכיכר, והוא התפרץ, הוא אשם, הוא נכנס לצומת לא פנויה.

פורסם

שניהם היו בתוך הכיכר, הוא בלם וכנראה שפותח השרשור לא שמר מרחק + לא שם לב = נכנס בו מאחור.

 

אם נשים לרגע את החוק בצד, הרי ששניכם אשמים

1. הוא על זה שהוא נתקע באמצע הכיכר

2. אתה על אי שמירת מרחק + חוסר תשומת לב

 

בדיוק בשביל זה קיים צד ג'.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

לא שמרת מרחק.

אם החלפתם פרטים, דווח על המקרה לחברת הביטוח שלך.

הוא ידווח לביטוח שלו, הם יפנו לסוכן שלך, וביטוח צד ג׳ שלך יפצה אותו על הנזק שגרמת לו.

את הנזק שנגרם לך אתה תצטרך לספוג.

 

אם יש לך מישהו, שאתה חושב שיוכל לתקן את הנזק שגרמת לו בפחות מערך ההשתתפות העצמית שלך, והנהג הנפגע מסכים לזה, או מביא מישהו מטעמו, אתה לא חייב לערב את הביטוח, ויכול לתקן לו או לשלם על התיקון שהוא יעשה ללא הביטוח.

לשיקולך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

למה אבל השתתפות עצמאית כזאת יקרה שאם וה הוא ירצה טמבון חדש זה יעלה לו הרבה יותר?

וכמו שאתם רואים בתמונה איפה הרכב שלו עמד כבר עוד שנייה על המדרכה

פורסם
למה אבל השתתפות עצמאית כזאת יקרה שאם וה הוא ירצה טמבון חדש זה יעלה לו הרבה יותר?

וכמו שאתם רואים בתמונה איפה הרכב שלו עמד כבר עוד שנייה על המדרכה

 

למה? כי ככה חברות הביטוח פועלות ואתה חתמת על החוזה שאתה מסכים לזה.

אתה נהג חדש/צעיר?

תראה בכל מקרה עדיף לא לערב ביטוח כי אז אתה גם משלם את ההשתתפות עצמית וגם תשלם לביטוח בשלוש שנים הקרובות עוד הרבה כסף.

פורסם
למה אבל השתתפות עצמאית כזאת יקרה שאם וה הוא ירצה טמבון חדש זה יעלה לו הרבה יותר?

וכמו שאתם רואים בתמונה איפה הרכב שלו עמד כבר עוד שנייה על המדרכה

 

ביטוח צד ג' לא יקר כל כך (ומכסה נזק עד 400,000 ויותר). אפשר כאמור לחתום על פוליסה ללא השתתפות עצמית, אבל היא תהיה יקרה יותר (ולא כדאית).

בעיני חשוב שתהיה איזושהי השתתפות עצמית משמעותית, סכום שמצד אחד כל נהג יכול לעמוד בו מבלי ליפול מהרגליים, ומצד שני יהווה תמריץ משמעותי (יחד עם חינוך, והרצון לחיות) להימנע מתאונות דרכים, ולא למשל לחנך נדחפים ו"הביטוח ישלם".

 

נוסף להשתתפות עצמית מאבדים הנחת היעדר תביעות אם היתה.

 

לענייננו: לא משנה אם מישהו מטעמך או מישהו מטעם בעל הרכב השני יסדר את העיקום הזה בטמבון, או שבעל הרכב השני לא מעוניין לסדר את העניין הקוסמטי הזה.

תציע לו 500 ש"ח לסגור עניין אם אין לו תביעות נוספות. הוא בעזרת פטיש יוציא את הטמבון בחזרה ויסבול מקצת קילופים בצבע, וככה כולם (בעיקר חברת הביטוח) יהיו מרוצים!

פורסם

תכלס עזוב ביטוח וכו' סתם כאב ראש תלך לאיזה מוסך מסדרים לו את הטמבון ב100 שקל

הוא לא נשבר או משהו רק נכנס פנימה אתה יכול אפילו לסדר את זה לבד.

תהיי ערני

פורסם
תכלס עזוב ביטוח וכו' סתם כאב ראש תלך לאיזה מוסך מסדרים לו את הטמבון ב100 שקל

הוא לא נשבר או משהו רק נכנס פנימה אתה יכול אפילו לסדר את זה לבד.

תהיי ערני

 

בוא תראה לי את המוסך ש"יסדר ב100 שקל" - העיקר רשמת תגובה.

חבר - אתה אשם בתאונה כי אתה לא שמרת מרחק ולא היית מרוכז. אולי, ורק אולי - אם תגיע למשפט השופט ישפוט אשמה תורמת גם לנהג השני.

כרגע - יש לך 2 דרכים לפעול:

1. להודיע לביטוח שנכנסת בבנאדם, ולשלם את ההשתתפות העצמית.

2. לדבר עם הבנאדם שפגעת בו ולבדוק אם אתם יכולים להסכים על תיקון בצורה עצמאית (במוסך) - על חשבונך.

בשביל זה הוא או אתה צריכים לדבר עם מוסכי פחחות ובדוק האם הצעת המחיר שלהם משתלמת יותר מתשלום ההשתתפות העצמית לביטוח.

כמובן שזכותו של הנפגע לסרב.

 

להבא - תתרכז בכביש, באותה מידה היה יכול להיות שם ילד שרץ אחרי כדור.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בוא תראה לי את המוסך ש"יסדר ב100 שקל" - העיקר רשמת תגובה.

חבר - אתה אשם בתאונה כי אתה לא שמרת מרחק ולא היית מרוכז. אולי, ורק אולי - אם תגיע למשפט השופט ישפוט אשמה תורמת גם לנהג השני.

כרגע - יש לך 2 דרכים לפעול:

1. להודיע לביטוח שנכנסת בבנאדם, ולשלם את ההשתתפות העצמית.

2. לדבר עם הבנאדם שפגעת בו ולבדוק אם אתם יכולים להסכים על תיקון בצורה עצמאית (במוסך) - על חשבונך.

בשביל זה הוא או אתה צריכים לדבר עם מוסכי פחחות ובדוק האם הצעת המחיר שלהם משתלמת יותר מתשלום ההשתתפות העצמית לביטוח.

כמובן שזכותו של הנפגע לסרב.

 

להבא - תתרכז בכביש, באותה מידה היה יכול להיות שם ילד שרץ אחרי כדור.

לפי מה שרואים בתמונה הטמבון לא נשבר אלה נכנס פנימה הבן אדם יכול לסדר את זה לבד אפילו אין שריטה עליו.

אין פה נזק שאמור כספי גובהה.

פורסם
לפי מה שרואים בתמונה הטמבון לא נשבר אלה נכנס פנימה הבן אדם יכול לסדר את זה לבד אפילו אין שריטה עליו.

אין פה נזק שאמור כספי גובהה.

 

צודק הבחור, עבורו ועבורך אם הוא גר בסביבתך הצע לו לנסות לסגור ביניכם את העינינים ללא מעורבות ביטוח.

עם פן שיער, וחום גבוה ישירות על טמבון, הטמבון יחזור להיות כמו חדש.

אם וכאשר לא תצליחו, בקש ממנו לסוע או סע איתו למוסך לשמוע הערכת מחיר, ובזה תסיימו את העניין.

אין צורך בחתימה....

פורסם
לפי מה שרואים בתמונה הטמבון לא נשבר אלה נכנס פנימה הבן אדם יכול לסדר את זה לבד אפילו אין שריטה עליו.

אין פה נזק שאמור כספי גובהה.

 

אם אתה חושב שהטמבון יחזור למקום בלי פיצוצי צבע והכל טוב ויפה, אז אתה צריך להתעדכן קצת.

פורסם
לפי מה שרואים בתמונה הטמבון לא נשבר אלה נכנס פנימה הבן אדם יכול לסדר את זה לבד אפילו אין שריטה עליו.

אין פה נזק שאמור כספי גובהה.

 

אני מקווה שאתה לא פחח. על עיקום פחות מזה הוחלף לי טמבון. אגב, טמבון למאזדה 3 2007 עלה 5,500 שקלים חדשים. וזה עוד כשהטמבון הפנימי לא ניזוק.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תבדוק במוסך פחחות כמה תעלה עבודה, כזו שלא ייגרמו פיצוצים לטמבון,

אם העלות תהיה פחות מ1500 והנהג השני מסכים, לך עלזה ותחתמו על מסמך.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
אני מקווה שאתה לא פחח. על עיקום פחות מזה הוחלף לי טמבון. אגב, טמבון למאזדה 3 2007 עלה 5,500 שקלים חדשים. וזה עוד כשהטמבון הפנימי לא ניזוק.

למזלי אני לא פחח 8)

אבל את הטמבון אפשר לסדר כמו שadamL אמר ואם היה פצוצים בצבע אז תן לבן אדם כסף על תיקון הצבע וזהו.

×
×
  • תוכן חדש...