Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימו לב! השרשור הזה בן 1100 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מובן לי ההגיון. קניתי סיטרואן c1 והיא מגיעה עם חלון אחורי כהה. הדגם הפשוט מגיע בלי. איך בדיוק בטסט הם יודעים לקבוע מה מקורי ומה לא אם מישהו ישחיר את החלון האחורי בדגם הפשוט. זה לא משהו שמופיע ברשיון רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חלונות אחוריים מותר לעשות מה שאתה רוצה. השמשה האחורית יצאה הוראה מזמן שאין טעם להציק על זה. מכיוון שישנם אנשים שמפרסמים על השמשה אחורית. זה אותו דבר (יותר גרוע - וזה חוקי).

לכן לא אכוף, עברתי 3 טסטים עם שמשה אחורית ( 5% חדירה)

וכמובן חלונות אחוריים אותו דבר.

 

חלונות קדמיים - לא חוקי חד משמעי. אני עברתי 3 טסטים עם זה. בלי בעיה. (35%)

 

שמש קדמית לא מומלץ ולא חוקי. - גם לא פילם שקוף נגד חום. מעוות את הראייה.

Alfa 159 TBi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמש קדמית לא מומלץ ולא חוקי. - גם לא פילם שקוף נגד חום. מעוות את הראייה.

 

אצלי יש IR75 של חניתה על השמשה הקדמית והדלתות הקדמיות. לא מרגיש שיש משהו על החלון בכלל לא ביום ולא בלילה.

אנשים לא מבינים למה שילמתי כסף על ציפוי כמעט שקוף)

 

ציפוים זולים מעווטים את הראיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתונים אמפיריים or it didn't happen.

 

 

 

 

הנתון היחיד שיש לי זה שכאשר השמש חזקה והחלון קצת פתוח החלק של היד שחשוף לשמש שלא מסוננת דרך החלון מתחיל להישרף ואז אני נאלץ לסגור את החלון ולהפעיל מזגן (מנסה להימנע כמה שיותר, לא אוהב מזגנים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסור לבצע השחרה בשמשה האחורית.

ברכב שלי החלונות האחוריים (כולל שמשה) כהים באופן שגם אם תצמד לחלון, כמעט ולא תראה מה קורה בפנים.

הרכב הגיע ככה מהיצרן (בטעות. אני ביקשתי בלי).

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך שום נתונים.

צריך רק לסגור את החלון כדי להבין.

אצלי כל הרכב מושחר מלבד שמשה קדמית,טסטים לא בעיה,גם שוטרים גם מעולם לא דיברו איתי.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסביר את זה לארהב, אנגליה ועוד מדינות מפגרות בעולם ששם זה כן מאושר...

 

מה שאתה מציין ממש לא מדוייק. נתחיל מאנגליה. להלן לשון החוק:

 

Vehicles first used on 1 April 1985 or later



The front windscreen must let at least 75% of light through and the front side windows must let at least 70% of light through.



Vehicles first used before 1 April 1985

The front windscreen and front side windows must both let at least 70% of light through.

 

למקרה שלא ידעת, מכוניות המיובאות לארץ מגיעות כולן עם ההשחמה המותרת בחוק של עד 30% (תקן AS2, כלומר, מינימום חדירת 70% תאורה) בחלונות הצד הקדמיים. השחמה של עד 25% מותרת בשמשה הקדמית (תקן AS1) - בדיוק, דרך אגב, כמו באנגליה. אפשר לראות את הנתונים מוטבעים על כל חלון ברכב.

 

w1.jpg

 

בארה"ב אין חוק פדרלי ולכל מדינה יש חוק משל עצמה. שמשה קדמית תהיה בכל המדינות עם תקן AS1 וכן מאושר פס הצללה בחלק העליון ובגובה של עד כ-15 ס"מ, אז גם בארה"ב אף אחד לא חושב שלהשחיר את השמשה הקדמית ברמה מספיק ערסית זה רעיון מדהים.

 

חלונות צד קדמיים בארה"ב מאושרים להשחמה ברמות שונות (בין איסור מוחלט ל-80% וכל מה שבאמצע), מה שלא עושה את הנהיגה איתם לבטוחה יותר. אני יכול לתת לך עוד כמה חוקים בארה"ב שממש לא תרצה לראות במדינת ישראל.

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני אף פעם לא הבנתי את הטיעון הזה. מי אמר שמה שעושים בארצות הברית נכון? מישהו פה רוצה שהכבישים פה יהיו כמו בארצות הברית? שמתם לב כמה הרוגים בדרכים יש שם?!

 

או שאולי זה לא משנה לחלק מהאנשים פה כל עוד נותנים להם ״לשפר״ את הרכב כאוות נפשם?

 

הנתון היחיד שיש לי זה שכאשר השמש חזקה והחלון קצת פתוח החלק של היד שחשוף לשמש שלא מסוננת דרך החלון מתחיל להישרף ואז אני נאלץ לסגור את החלון ולהפעיל מזגן

 

אני עדיין חושב שזה פסיכולוגי.

 

כל הנתונים שראיתי מדברים על ירידה יחסית זניחה בטמפרטורות. אמנם לא ראיתי הרבה נתונים על רכבים שהושחרו בדרסטיות, אבל אתה טוען שהרכב שלך מושחר עדין.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

As1 זהו תקן לשמשה קדמית עם למינציה, מינימום מעבר אור של 70 אחוז.

As2 שמשה מחוסמת עם מעבר אור מעל 70 אחוז.

 

As1 ו as2 לא אומרים דבר על אחוז ההשחמה, אלה שהשמשה מעבירה לא פחות מ 70 אחוז אור. זה יכול להיות כל מספר בין 70 ל 100 אחוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע עם 4 שמשות מושחרות + שמשה אחורית מושחרת - כבר 13 שנה.

 

שום קנס, שום בעיות. לפעמים בטסט עשו עיניים אבל מאז שאני משלם למוסך שיעביר אותי, אין צרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה הקנס אבל אני מקווה שהוא גבוה מספיק כדי שתבין שעם שמשה וחלונות קדמיים מושחרים אתה מהווה סכנה על הכביש.

 

איזו תגובה מטופשת. אתה מהווה סכנה הרבה יותר גדולה, אם למשל אתה נוהג עייף. אני לא מדבר פה על השחרה של 95% בשמשה הקדמית, כמו שאוהבים לעשות בכפרים, אבל אם קצת השחירו את השמשה כנגד שמש אין בזה שום סכנה.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מיותר ומפריע לעצמך ולסביבה. אי אפשר לתקשר עם נהגים באיזור, אי אפשר לומר שלום לאנשים שאתה מכיר ברחוב, ובערב אתה סובל מהכהיית שמשות. אבל מה שכן, קשה למשטרה לראות אם אתה חגור. לא רלוונטי ברכבים עם צפצוף מעצבן על אי חגירה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בקפטיבה אחוריים + שמשה אחורית מושחרת שלא רואים כלום וזה מיצרן. כך שלהגיד שזה לא חוקי קצת בעייתי. מקדימה יש לי שכן שבפורד מונדאו הקדמי מושחר או יותר נכון מוכחל וזה מהיצרן גם.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

החיים הם כמו....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזו תגובה מטופשת. אתה מהווה סכנה הרבה יותר גדולה, אם למשל אתה נוהג עייף. אני לא מדבר פה על השחרה של 95% בשמשה הקדמית, כמו שאוהבים לעשות בכפרים, אבל אם קצת השחירו את השמשה כנגד שמש אין בזה שום סכנה.

 

כאמור, השמשה הקדמית מגיעה מראש עם חסימה חלקית של חדירת אור. כל יצרני הרכב והרגולטורים מטומטמים ואף אחד לא הגיע להארה הגדולה ששמשה קדמית מושחרת היא אלמנט בטיחותי, נכון? כמה השחמה אתה רוצה על מנת שזה יהיה ממש בטיחותי - 50%? 70%? למה לא 99% שאז תוכל לנוח ממש טוב ולא תתעייף בנהיגה?

 

 

אני מניח שהשמש מפריעה לך רק ביום ולכן השחמה של 50% תעזור לך לא להתעייף (מה הקשר בין שמש ועייפות, זה עוד לא ברור לגמרי) - אבל נגיד שיש קשר - מה קורה בשעות החשיכה, תנהג עם כלב נחייה? או שאתה מתכוון להחליף את השמשה המושחמת באחת סטנדרטית, נגיד בחמש אחה"צ כדי שתוכל לראות משהו החוצה?

עריכה אחרונה על ידי X9500

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1100 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...