Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

רכבי טויוטה יאריס החדשים מגיעים עם פגם ייצור במנוע.

הפגם מתבטא ברעשים מהמנוע כאשר הוא קר ונעלם שמתחמם. כמו כן נוצרת הצטברות פיח בראש מנוע.

הסיבה, כנראה 1-קוטר הבוכנה לא מתאים, 2-גודל הטלטל לא מתאים.

לכן מי שברשותו טויוטה יאריס חדשה עם רעשים כאלה מוזמן לפנות למוסך מורשה ושם יגידו לו שצריך להחליף בוכנות, טלטלים וניקוי ראש מנוע.

 

ממש ביזיון פתיחת מנוע לאחר 3000 ק"מ למי שקנה רכב חדש.

מוזמנים לראות את הפגם בארץ ובעולם. כנסו:

bit.ly/1drvc1U

bit.ly/14ZGvNV

bit.ly/18Jdkfd

סרטון ששומעים בו את הרעש:

youtu.be/JAozmhV1YY4

youtu.be/a9w567sYAMA

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא יכול להיות..

ביפניות ובטויוטה בפרט אין פגמים או תקלות..:nono:

 

בדיוק. כשהייתה לי יאריס דור ראשון מצאתי מחלה אחת שלה - ידיות הדלתות עם הזמן פשוט מתרוממות ויוצאות ממקומן. לא רק שזה מכוער, זה גרם לקושי בפתיחת הדלתות. ראיתי את זה באינספור יאריס דור ראשון, לא רק אצלי. מי שקנה אותה ממני אפילו לא התייחס לזה, או לא שם לב.

:idea:
פורסם
לא יכול להיות..

ביפניות ובטויוטה בפרט אין פגמים או תקלות..:nono:

 

חבר יקר,

אין לי בעיה לשלוח לך מכתב מהיצרן שבו כתוב שיש בעיה בבוכנות. ראה מצורף כקובץ.

תיכנס לקישורים שצירפתי ותראה שאני לא היחיד עם הבעיה.

כנראה שאין בעיה רק בדלתות...

letter.jpg

פורסם

כבר היו בעיות עם מנועים וממירים קטליטיים ברכבי טויוטה (הקורולות והראנקס שהורכבו בתורכיה) משנתון 2003-2005 אאל"ט.

החברה לקחה אחריות והחליפה חלקים על חשבונה (לרכבים שטופלו במורשה לעיתים גם אחרי גמר אחריות מרצון טוב)

וגם כאן,לפי המסמך המצורף היא לוקחת אחריות.

אם חלילה מתגלה פגם לאחר רכישת הרכב, במיוחד בשביל זה יש אחריות,היצרן צריך לטפל בבעיה ולא להתחמק ממנה ובניגוד ליצרנים אחרים,ששותים ללקוחות שלהם את הדם עם קשית,אז בטויוטה אין את הבעיה הזו-החליפו כל מה שצריך בעבר ויחליפו גם בעתיד.

נכון,זה מאכזב שזה ברכב כמעט חדש אבל אין הרבה מה לעשות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
חבר יקר,

אין לי בעיה לשלוח לך מכתב מהיצרן שבו כתוב שיש בעיה בבוכנות. ראה מצורף כקובץ.

תיכנס לקישורים שצירפתי ותראה שאני לא היחיד עם הבעיה.

כנראה שאין בעיה רק בדלתות...

 

זה נאמר בציניות. לטויוטה תדמית אמינות טובה, אך בפועל מידי פעם מתגלה איזו "מחלה" בחלקים משמעותיים ברכב בדגמי החברה השונים. לזכותה של החברה והיבואן, הם מטפלים בזה בלי משחקים של רצון טוב וכו'.

פורסם
חבר יקר,

אין לי בעיה לשלוח לך מכתב מהיצרן שבו כתוב שיש בעיה בבוכנות. ראה מצורף כקובץ.

תיכנס לקישורים שצירפתי ותראה שאני לא היחיד עם הבעיה.

כנראה שאין בעיה רק בדלתות...

 

עמית,אני מאמין לך,לטויוטה כבר יש פזמ עם תקלות סדרתיות במנועים [VVT],כמובן שרשמתי בציניות.

פורסם
זה נאמר בציניות. לטויוטה תדמית אמינות טובה, אך בפועל מידי פעם מתגלה איזו "מחלה" בחלקים משמעותיים ברכב בדגמי החברה השונים. לזכותה של החברה והיבואן, הם מטפלים בזה בלי משחקים של רצון טוב וכו'.

 

דרך אגב לא בכל המקרים הם מטפלים בצורה טובה,לפארדו הראשון היו בעיות של דיפרנציאל שגומר את חייו מוקדם מאד,בחברה לא הסכימו להחליף באחריות,למרות כמות גדולה של מקרים.

בפראדו הקודם[עד2011],הדשבורד מתפוצץ ונוצרים סדקים,בעיות עם הריפודי עור,ביוניון דחו תביעות רבות להחלפה.

מעבר לכך,עצם העובדה שיש פיצוצים וסדקים ברכבים בני שנתיים-שלוש,שמחירם 300-400K,זה פשוט זוועה,ככה שתדמית יכולה להיות מטעה ומוגזמת!.

פורסם

לכל היצרנים יש תקלות.

לכל היצרנים יש גם "שם". טויוטה נחשבת ליצרן אמין, כמו כל היפניות, ולכן תקלה סידרתית חמורה כזו עוברת בשקט.

אם זה היה קורה אצל סיטרואן או פיאט זה היה מקבל מימדים אחרים לגמרי.

בשביל לאבד "שם" צריך לעשות מהפיכה שלילית ביותר בכל מה שקשור לאמינות. VAG עושה את זה יפה מאוד עכשיו ופיג'ו עשתה את זה בשנות ה70 אחרי הפסקת יצור ה404. לקח לאנשים שנים רבות של מכוניות מתקלקלות כדי להבין שהיצרן איבד האמינות שלו.

פורסם
לכל היצרנים יש תקלות.

לכל היצרנים יש גם "שם". טויוטה נחשבת ליצרן אמין, כמו כל היפניות, ולכן תקלה סידרתית חמורה כזו עוברת בשקט.

אם זה היה קורה אצל סיטרואן או פיאט זה היה מקבל מימדים אחרים לגמרי.

בשביל לאבד "שם" צריך לעשות מהפיכה שלילית ביותר בכל מה שקשור לאמינות. VAG עושה את זה יפה מאוד עכשיו ופיג'ו עשתה את זה בשנות ה70 אחרי הפסקת יצור ה404. לקח לאנשים שנים רבות של מכוניות מתקלקלות כדי להבין שהיצרן איבד האמינות שלו.

 

אלוהים ישמור!

המגמה הנוכחית היא מעניינת - איפה שיפנים נכשלים, קוריאנים מצליחים.

ככה בונים "שם". בצדק או לא זה כבר עניין אחר.

נסעתי לפני כמה חודשים בI35 חדשה של חבר לעבודה. היו רעשים בזמן סיבוב ההגה ימינה וגלגל ההגה המצופה "עור" הוריד חתיכות שנשארו לי על היד.

כשאמרתי לו את זה הוא אמר שהרעש הוא מהיום הראשון שהרכב עלה לכביש ושהוא מסר אותו כבר פעמיים לחברת הליסינג עם תלונה על הרעש ועל ההגה.

בשבוע שעבר נסעתי שוב על הרכב. הרעש שם וההגה צופה בכסוי זול.

אתה חושב שזה מונע ממנו לספר לכולם כמה הI35 אמינה ונהדרת?

פורסם
לכל היצרנים יש תקלות.

לכל היצרנים יש גם "שם". טויוטה נחשבת ליצרן אמין, כמו כל היפניות, ולכן תקלה סידרתית חמורה כזו עוברת בשקט.

אם זה היה קורה אצל סיטרואן או פיאט זה היה מקבל מימדים אחרים לגמרי.

בשביל לאבד "שם" צריך לעשות מהפיכה שלילית ביותר בכל מה שקשור לאמינות. VAG עושה את זה יפה מאוד עכשיו ופיג'ו עשתה את זה בשנות ה70 אחרי הפסקת יצור ה404. לקח לאנשים שנים רבות של מכוניות מתקלקלות כדי להבין שהיצרן איבד האמינות שלו.

 

זה גם עניין של איך היבואן מטפל בתקלות כאלה,יוניון מטפלים בזה בשקט עי פעילות יזומה,אם לובנסקי היו מטפלים באותה הצורה בAL4 למשל,לא היה לתיבה את המוניטין הרע שיש לה,שהוא כמו סטיגמות אחרות,פשוט מופרז לגמרי לרעה מהאמת.

פורסם

אם זה היה קורה אצל סיטרואן או פיאט זה היה מקבל מימדים אחרים לגמרי.

 

בדיוק. כשמצאתי כמה סוגיות בעייתיות ביאריס (היו עוד מלבד הידיות לעיל), לא פציתי פה. אם אמצא כעת משהו בפנדה, אפצה אותו ועוד איך..

 

אנשים נוטים ליישר קו עם דעות וקונבנציות מקובלות. אם הטויוטה אמינה הם ידברו בשבחה אבל אם היא לא, הם לא יפתחו את הפה. אם הפיאט אמינה, הם לא ידברו בשבחה ואם היא לא, הם יפתחו את הפה.

:idea:
פורסם

כנראה שמדובר בדגמים עם קוד המנוע 1NR-FE (כמו אצלי ביאריס).

המנועים האלה מתוכננים לשמן מנוע בצמיגות יחסית נמוכה (5W20 או 0W20) בגלל המרווחים הקטנים. לא נתקלתי בבעיה של הרעש באופן שוטף חוץ מהנעת בוקר אחת. מה שכן-החלפתי ל5W20 לפני כחודש בטיפול 60K (ממקודם היה שמן 10W30) ושמתי לב שהמנוע נהיה הרבה יותר שקט (חל שיפור מזערי בצריכת הדלק בנוסף).

פורסם
זה גם עניין של איך היבואן מטפל בתקלות כאלה,יוניון מטפלים בזה בשקט עי פעילות יזומה,אם לובנסקי היו מטפלים באותה הצורה בAL4 למשל,לא היה לתיבה את המוניטין הרע שיש לה,שהוא כמו סטיגמות אחרות,פשוט מופרז לגמרי לרעה מהאמת.

פיאט מטפלים מצוין, המכוניות שלהם אמינות כמו כל רכב אחר אם לא יותר ועדיין, יקח להם עוד זמן לרכוש את אמון הציבור מחדש.

פורסם

כמה חבל שטויוטה נופלת שוב ושוב. אני אעז ואגיד שעד לפני 10-15 שנה לא שמעתי על דגמים אמינים יותר מטויוטה, תשאלו גם את המשטרה. טוב, כנראה שמשהו לא מחזיק לנצח.

 

ד"א, במקרה של המנועים שנהרסו לפני המון שנים מהדגמים שהגיעו מטורקיה, לא כולם עשו בעיות אז גם כאן לא צריך להכליל.


×
×
  • תוכן חדש...