Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על בעלי מקצוע בענף הרכב - שרשור כללי


שימו לב! השרשור הזה בן 2169 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוא אני יגיד לך משהו על יצחק וייס .

 

יש לי פג'ו 106 XSI, כלומר דור ראשון, מי שמבין קצת במכוניות האלו יודע טוב מאוד שזה אחד הרכבים עם הגישה הכי הכי גרועה שקייימת לתיקונים, בשביל להחליף מדחס צריך לפרק אלטרנטור, ובשביל לפרק אלטרנטור צריך להיות אקרובט, ואני לא צריך להמשיך.

הגעתי אליו להחליף אלטרנטור, עוד באותו יום האוטו היה מוכן, ויצאתי לדרכי. לאחר יומיים הייתה נדלקת לי המנורה של המצבר ממש ממש חלש ורק בסרק, כלומר בזמן נסיעה אין בעית טעינה (גם בסרק הטעינה הייתה בגדר הנורמלי אבל מינימום) וככה נסעתי שבוע. ניגשתי כעבור שבוע לוייס, הראתי לו את הבעיה, הוא מדד והיה מופתע שזה המצב. השארתי את האוטו אצלו.

הוא התחיל לעבוד מיד על האוטו, פירק את האלטרנטור ואפילו על הדרך החליף לי מדחס מזגן שהיה תקול. כל זה בזמן שהוא דוחה לקוחות אחרים. חזרתי כעבור 5 שעות בערך והוא עוד עבד על האוטו! והאוטו שלי היה היחידי המוסך.

מיותר לציין שמאז לא נדלקת לי המנורת מצבר, ושהמזגן שלי מקפיא ! והמחיר ממש מגוחך לאומת העבודה וההשקעה.

אפילו קונקטורים שרופים של חשמל שבעלי הרכב הקודם "קימבנו" עם איזולירנד ושאר ירקות, עברו שיחזור עם הלחמה! וזאת מבלי ששמתי לב לקומבינות האלו, וייס אמר לי מיוזמתו והזהיר אותי מההשלכות שלהם, אז הוא דאג שלא יהיו יותר קומבינות ושהכל יהיה לפי הספר.

מבחינתי הוא בעל מקצוע מאוד מוערך ואני בעצמי שלחתי אליו 2 לקוחות ואם אני יוכל עוד אז מה טוב, אני שמח לפרגן לבעל מקצוע ששווה את זה.

 

 

מצטער אבל שאני רואה איך שאתה שופט אותו לפי המקרה שקרה לך, אז זה ממש מרגיז.

גם כשאני שואל אותו שאלות שהוא לא בטוח בתשובה שלהם הוא אף פעם לא מנחש ותמיד לבסוף הוא צודק.

כנראה שבמקרה שלך הוא לא רצה לקחת סיכון ושתצא מאוכזב - ולכן הוא שלח אותך הלאה.

 

מבחינתי - רק וייס. איש מקצוע אמיתי, והכי הכי חשוב - ישר! מבחינתי זה גם יותר חשוב מהרווח שהוא עושה, כי אם הוא אמיתי וישר, אז מגיע לו להרוויח.

 

נאור.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברצוני לפרסם המלצה חמה על המוסך דיזל טורבו השרון הנמצא באזור תעשייה הישן בנתניה. במוסך מטפלים במערכות הזרקת סולר - משאבות, אינג'קטורים ומה שביניהם ובמערכות טורבו ואינטרקולרים. בעבר פתרו לי שם בעיה שהיתה עם הרכב הקודם, לאחרונה הייתי שם שוב עם הרכב הנוכחי ושוב לא התאכזבתי. עובדים שם אנשים מקצועיים, ישרים ואדיבים.

http://www.d.co.il/3667400/29410/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

ניגשתי היום להעביר את הפג'ו 106 שלי טסט אני מוכרח לציין ש:

1.מכון נקי מסודר משרד ממוזג בעל שתי מסלולים בנזין ודיזל אין לחץ אין דחיפות ואין תור ארוך

2.צוות אמין מקצועי צעיר ורענן יחס אנושי יוצא מהכלל מציעים כיבוד ומאוד מאוד אדיבים

הבדיקה לקחה כ8 דקות בערך ובסיומה עברתי

אני ממליץ לכולם ולאשקלונים שבינכם תגשו לשם הם פשוט צוות לעינין! ובלי חפירות מיותרות ברכב מה שתקין תקין ועובר לא מחפשים לעשות עליכם קופה.

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה,

הייתי בשיחות בין העובדים, לפני שפתחו את המקום,

המטרה שם באמת "להיפטר" מהלקוחות.

לא נטפלים לכל דבר קטן.

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למכון הזה אני לא מתקרב גם אם הוא יהיה היחיד ברדיוס 100 ק"מ.

 

זה המכון שהיה בארז על כל שיטות החיפוף שלו ובנוסף הבעלים שלו אדם מאוד שלילי (בלשון המעטה). הוא ניסה לעשות תרגיל עוקץ עם עזתי אחד ועוד שותף ישראלי ומי שלא החתים אותו על ערבות אישית אמר שלום לכסף (לי היתה ערבות אישית שלו ולמרות שניסה להתחמק ולאיים בלפגוע בנו בסוף בבית המשפט הוא שילם כמו גדול).

 

מבנה יפה, תור קצר ומילים יפות לא קונות אותי. ממכון רישוי אני רוצה קודם כל בדיקה יסודית ואמינה כי כשאשתי עולה לאוטו עם הבנות שלי אני רוצה לישון בשקט.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא נטפלים לאנשים סתם צוות מעולה הם ממש ממש לא מחפפים את דוד שלי הם הכשילו על משולשים וצמיגים למה לדבר סתם אני לא מחכה לטסט שיבדקו את מצב הרכב שלי אני מטפל בו בצורה מאוד עיקבית וכל תקלה אני הולך למוסך ,את הטסט ידעתי שאעבור בעינים עצומות פחדתי קצת מהבידקת עשן אבל בקטנה גם זה יצא תקין . ככה שמכון טסטים הוא לא זה שאומר לי באמת מה מצב האוטו . על כל פנים הבוחנים היו מאוד אדיבים ונחמדים היחס והרוגע שלהם יצרו אווירה מאוד נעימה .

אגב מבנה יפה תור קצר ומילים יפות אומנם לא קונות אבל זה עוד יתרון על הג'יפה שהולך בתחנת דלק הירוקה בטסטים .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה על מוסף בפתח תקוה: גז חיש

 

ראיתי לפני הרבה זמן המלצתו של רפי לין על מוסך "גז חיש" בפ"ת.

ביום שישי ביקרתי אצלהם להחלפת שמן.

 

קיבלתי יחס מעולה, אנשים נחמדים מאוד, יודעים מה הם עושים.

וגם מחיר סופר הוגן.

 

על הדרך חיברו אותי לסקאנר כדי לאבחן את מקור עבודה לא עגולה בסרק (הבדיקה כמובן מצאה חיישן אחד לא תקין - נראה בהמשך איך לטפל בזה).

 

יש להם מחשבים לסוגי רכב רבים וגם עמדת בדיקת גזים למי שזה מעניין אותו.

 

ההתמחות העיקרית שלהם היא הסבת רכבים לגז ויש להם תחנת תידלוק בגז.

 

איפה עוד ראיתם מוסך שיש לו טלפון אל חוטי צמוד אליהם כדי לענות במהירות לטלפונים של הלקוחות?

 

גז חיש

רח' אפעל 13 פ"ת

03-9190617

 

פיני ושלומי.

 

אני יצאתי מרוצה עד הגג ואחזור אליהם עוד הרבה.

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום לחברי המועדון.

ברשותי פיז'ו 309 מודל 90 מנוע 1600 ידנית.

אני מחזיק את הרכב משנת 90 וממש אוהב אותו.

תקופה ארוכה סבלתי מבעיות חוזרות ונשנות בקרבורטור: אכילת דלק מטורפת, הזעה של הקרבורטור וריח דלק חריף בבלימות חזקות, כולל היחנקויות במצבי מצערת שונים.

שמעתי על צביקה קרבורטורים כאן בפורום והחלטתי שאחרי כל הנסיונות הכושלים וים הכסף שזרקתי אצל "בעלי מקצוע" אחרים, אני חייב להגיע אליו. הצלחתי להגיע אליו ביום שני שעבר. האיש הוא בעל מקצוע מהדור הישן והטוב, זה שלצערנו הולך ונעלם, כמו כל דבר טוב שנעלם במדינה שלנו.

האיש אוהב את עבודתו ועושה אותה נאמנה - ורואים את זה. הוא טיפל לי בקרבורטור משהו כמו 4 שעות שבסופן יצא קרבורטור נקי וכסוף ממש כמו חדש. החליף דיאפרגמה, מחט מצוף ומה שהיה צריך.

בסיום הטיפול, יצאנו יחד לסיבוב קצר לבדיקה. עד לרגע זה, הרכב נוסע מצויין, הצ'וק עובד כמו שצריך, הטורים תקינים וריח הדלק נעלם גם אם אני שם את האף ממש ליד הקרבורטור. מה שנשאר לי לבדוק זה רק את תצרוכת הדלק. אם האוטו יחזור לעשות 1:10 בעיר - אני אהיה מאושר.

לסיכום: צביקה הוא אדם מקצועי מאד, אמין, והכי חשוב - אפשר לשבת לדבר ולהתייעץ איתו בסבבה, מה שכמעט לא ניתן לעשות ב"בתי החרושת" האחרים לקרבורטורים שלא רואים אתכם ממטר. מומלץ ביותר!

 

צביקה יושב ברחוב זנגביל ישראל 16 בנתניה. בהמשך של השוק.

 

http://www.d.co.il/400970/28260/

 

דודו

דוד קלדרון

ממונה ביקורת גבולות

רשות האוכלוסין וההגירה

www.piba.gov.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לכל מילה טובה על צביקה. פגשתי אותו סו"ס בשבוע שעבר. הוא מסוג המכונאים שלפני 40 שנה טיפלו לי בטילון ICM , קטנוע NSU ,בבייבי פורד פריפקט 1946 , ב BMW 700 LS ובלארק. עם הידיים השחורות שבסוף היום נסעו הביתה על האפניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני מת על הסייפורים האלה! תמיד כיף לשמוע שיש עוד אדם ישר בעסק המלוכלך הזה (בכל המובנים של המילה)!

 

מצטרף להמלצה של עתיד ויריב לגבי תשלום תודה סמלי (50-200 שקל לפי שיקול דעתך, ועומק כיסך). אם לא הפעם, אז לפחות לפעם הבאה שמשהו דומה קורה לך... זה מהדק את הרצון הטוב של אותו אדם שעשה לך את הטובה!

בברכה!

יונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט בנאדם טוב

גם לי קרה מקרה דומה שכל הפחחים אמרו לי שהאוטו טוטלוס (נכנסתי בעץ)

והפחח גולי מראשון אזה"ת הישן הציל אותי ועד היום אני נוסע עם האוטו

 

צריך לעשות שרשור לדעתי אנשי זהב ולמקם אותם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...