Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על בעלי מקצוע בענף הרכב - שרשור כללי


שימו לב! השרשור הזה בן 2170 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המלצה קרה(!!) --זאק מיראז'

 

הבחור עוסק בתיקון גגות לקבריולטים.

 

באתי אליו יום אחד להחליף את החלון של הגג מאחורה . ברגע שהוא ראה את האוטו שלי הוא אמר לי שלא צריך להחליף את החלון אלא את כל הגג.

והגג אצלי אולי לא במצב חדש , אבל שום טיפה של מים לא נכנסת בחורף וגם הוא מבודד יחסית טוב את רעשי הרוח.

 

הבחור עדיין ניסה למכור לי גג חדש בטענה שהגג שלי לא ישרוד בחורף הקרוב והוא יתפורר לי באמצע נסיעה . ואחרי שהוא הבין שהוא לא יצליח לעבוד עליי הוא ניסה ליתקוע לי חלון אחורי לגג במחיר "צנוע "של ... 2800 ש" ללא מע"מ וללא עבודה.

 

ואחרי שהוא הבין שהגם את זה הוא לא ימכור לי וראה שאני הולך אז הוא זרק לי כל מיני משפטים לא במקום כמו : האוטו שלך גרוטאה , האוטו שלך עגלה לא הייתי קונה אותו ב 2 שקל.

אכן בן אדם ברמה...

 

בקשר לחלון, באותו ערב התקשרתי לחבר שלי שהוא בעל 205 cti ולפי זכרוני יש לו חלון חדש מאחורה.

שאלתי אותו כמה עלה החלון לו ומה הוא אמר לי:

"הלכתי לזאק הוא תקע לי מחיר של 2000 ש"ח לא כולל עבודה.

אז משם הלכתי לרחוב סלמה בת"א קניתי חומר דומה לחלון של הגג וחבר שלי שהוא תופר תפר לי את זה.סה"כ חלון כולל עבודה 400 ש"ח."

עכשיו תבינו את הבדלי המחירים.

 

יוגב

 

נ.ב: בתמונה זה לא האוטו שלי , זה רק בשביל להראות על מה מדובר.

peugeot-306-cabriolet-02.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

בבוקר יום שני השבוע לקחתי את הפיג'ו למה שהיה אמור להיות עוד נסיעה שגרתית לעבודה.

בערב, בדרכי חזרה, משהו כבר לא היה כרגיל. על הכביש המהיר הרכב הרגיש חלש וכבד, ברמזור הראשון בכניסה לעיר כבר כבה המנוע, ומאז גמגם בסל"ד סרק. בדיקה מהירה בחניה של הבניין העלתה את הממצאים הבאים: עשן לבן מהאגזוז - יש. לחץ במיכל עיבוי - יש. ריח של דלק בנוזל קירור - יש. עקבות מים בשמן - יש. מנורות חום מנוע מהבהבת - מתי זה התחיל?

שיחת טלפון אחת לאבאל'א לאישור הממצאים - והרכב הוכרז כ"נבלה מתה". ראש המנוע החזיר נשמתו לאלוהי המתכת.

 

הרכב נגרר אחר כבוד לסדנא של בני ל. הראשל"צי. ההוראות היו ברורות - להחזיר את הנבלה לחיים, בצורה הטובה ביותר. בני פירק את הראש, זיהה מיד את הנקודה ממנה פרץ נוזל הקירור והחליט לשלוח את הראש לשיפוץ. ביינתיים, בסדנא, עברו שאר חלקי המנוע שיפוץ ודיגום מקצה לקצה.

כשהגעתי ביום חמישי - הכל היה כמו חדש והרכב נוסע כמו גדול. ללא ספק - בני ל. תותח כבד, ברגע שמזיזים אותו הוא פשוט לא עוצר, עד שהכל פיקס. עבודה ברמה גבוהה שנדיר מאוד לראות ובשירות ללא תחרות :lol:

 

כמה תמונות מההחיאה שעבר המנוע השבוע, לשיפוטכם:

 

הראש כפי שפורק מהרכב בתחילת השבוע. כבר מכאן אפשר לראות את סימני האכילה ואת הקורוזיה.

 

1111.jpg

 

ומקרוב - מעברי מים אכולים, שאריות של נוזל קירור על השסתומים. בקיצור - נבלה.

 

2222.jpg

 

הבלוק עצמו. שוב, שאריות של נוזל קירור וקורוזיה.

 

3333.jpg

 

 

הראש הולך לשיפוץ, ביינתים בני עובד על הבלוק. כאן לאחר ניקוי שטח ואטם חדש.

 

4444.jpg

 

 

הראש שחזר, לאחר הרכבה מחדש של השסטומים והפסנתר.

 

5555.jpg

 

 

ומהצד השני - מילוי וחריטה מחדש.

 

6666.jpg

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב!



ברשותי סובארו ג'סטי 1000 סמ"ק שנת 90'.

לפני לא הרבה זמן רכשתי אותה אבל מאז היתה בעיה בקרבורטור.

כאשר הרכב עומד במקום בסיבובי סרק, המנוע עבד ב-1500 סל"ד שזה גבוה מדי וגם נשמע רעש של יניקת אוויר חזקה, לכן פניתי למכון קרבורטורים באזור המרכז.

בבדיקה עם מכשיר 4 גזים התגלה כי המנוע עובד על תערובת עשירה מאוד, כזכור לי ערך למבדה היה בסביבות 0.8 וערך CO היה כה גבוה עד שלא היו מספיק מספרים על צג המחשב.

בעל המקום טען שזה נובע מאותו מקור רעש היניקה והחליף איזו דיאפרגמה שקרא לה "חסכן" במשופצת שעלתה כ-150 ש"ח.

לאחר החלפת הדיאפרגמה וכיוון סיבובי הסרק הלכתי לדרכי.

כמה זמן לאחר הטיפול בעודי עומד בפקק, קפץ הסל"ד לכ-2500 סל"ד בסרק וסירב לרדת, לכן נאלצתי לשחרר במהירות את המצמד בניסיון לכבות את המנוע ורק אז הסל"ד חזר ל900 כפי שכוון.

עוד יותר מאוחר הרכב גם התחיל לרעוד בעמידה ולכבות ובהאצה הורגשו "חיתוכים" כמו שמורגשים בחיישן TPS תקול.

בסופו של דבר התקשרתי לחבר הפורום צביקה וקבעתי איתו להיפגש אצלו במכון הקרבורטורים.

צביקה שלח אותי להכיר את נתניה בזמן שהוא עובד על הרכב.

לאחר כמה שעות של עבודה באתי, לקחתי את הרכב ונסעתי הביתה בדרום הארץ.

הנסיעה הביתה היתה כמו לנהוג בג'סטי שזה עתה הגיעה מהנמל. לא היו קפיצות, סל"ד הסרק עמד יציב במקום ואפילו האוטו הפך שקט יותר.

אני לא יודע אם יש קשר אבל מד הסל"ד השתגע קודם לכן וקפץ בין 3000 ו5000 בהאצות ובמהירות קבועה הסתדר פתאום אולי בגלל כיוון הצתה.

לכן, ברצוני להודות לצביקה על עבודה מקצועית שהוכיחה את עצמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם, ברצוני להמליץ על אדם שפגשתי בפעם השניה היום (פעם ראשונה הייתה לפני כשנה),

 

הבנאדם הזה, רונן שמו, בנאדם מקסים , נחמד, אדיב , פשוט כל מה שהייתי יכול לבקש מבנאדם שיבין לליבי ויעשה עבודה בצורה הטובה ביותר !

 

אתמול בלילה נפרץ מנעול דלת נהג ברכב של אבא שלי (ג'אסטי), רונן הגיע עד אלינו לפ"ת, החליף את המנעול לחדש והתאים אותו למפתח אשר היה לנו. וכל זאת ב 150 ש"ח כולל מע"מ !!

 

בפעם הראשונה עזר לנו רונן בניטרול מובילייזר עקשן שסרב להניע את הרכב גם לאחר שהכנסנו קוד, רונן הגיע , בדק, פתר את התקלה ולא לקח לנו שקל אחד !! אלא אמר "בשביל 2 חוטים שהצטלבו אני לא אקח כסף"

 

בקיצור אם מישהו מכם צריך מנעולן (לרכב ולבית !) , כל בעיה באימובילייזר, חשמלאות, אזעקות, מצברים, ואפילו מילוי גז למזגן \ טיפול בדליפה ! פנו לאביר רונן. בנאדם תותח !

 

050-7699912 - 0523606029 - 24 שעות ביממה

 

אני ממליץ בחום !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי לעדכן המלצה על יצחק וייס חשמלאי אדיב ואמין את כל הפרטים ניתן למצוא בלינק

על קצה המזלג נאמר שאם הייתי מגיע עם התקלה למוסך מורשה רוב הסיכויים שהיה מוחלף אלטרנטור שלא לצורך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם!

 

ברצוני לשבח ולהלל את חבר הפורום, ה"תותח" שלנו צביקה!

 

חברי קיבל בירושה פאסט 88 עם בעיות קרבורטור קשות ביותר

שכללו הצפות ,קירטועים על ימין ועל שמאל בקייצר רק בעיות,

חברי עבר כמעט על כל אנשי המקצוע שיש באזור שלנו (חדרה ושאר ירקות)

הרוב אמרו שהם מפחדים לגעת השאר פשוט רק עשו נזק

לאחר שאמר נואש פשוט החליט שלא להזיז את האוטו, יש לציין שבשיא האוטו עשה יחס של 1-6 בצריכת דלק

 

אחרי ששאל לעצתי הפנתי אותו לצביקה!

 

אחרי שיחה קלה בת 5 דקות צביקה ישר עלה על הבעיה , קבע לו תור ליום שישי האחרון 29.12.06

 

למרות האיחור הקל (בהזדמנות זו צביקה, גלעד מוסר סליחה :roll: )

צביקה ישר קיבל אותנו בברכה והתחיל לעבוד על האוטו

חברים הבנאדם פשוט קוסם

האוטו נוסע כמו חדש! חברי היה בשוק הוא כבר בירר אצל סוחר מתכות כמה הוא יקבל על האוטו

 

בקייצור

מומלץ בחום, איש מקצוע מהשורה הראשונה , בעל ידע עצום בכל הקשור לקרבורטרים ומערכות הדלק בפרט.

איש מקצוע שלא יחרטט אותך ולא יעבוד עלייך, והאמתי? אתה מרגיש באמת שגם לא מנסים! הבנאדם עובד מכל הלב!

 

"צביקה קרבורטורים"

זנגביל 16 נתניה

09-8332213

 

תותח על!

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפד רכב - "נועם בריפודים" יצחק שדה 5 ת"א, 052-4499877.

 

הגעתי למני (שמו של בעל המקום) בעקבות המלצה חמה מחבר בפורום אודיו שנתן את הרכב שלו לשיפוץ סלון כללי אצל הבחור והמליץ עליו בחום.

 

שק ידית ההילוכים שלי נראה כמו אחרי הפצצה גרעינית, בעיקר בגלל אותו מנעול רב-בריח מיתולוגי שקרע לגזרים את השק.

 

מני, בחור חביב ונעים, אמר לי שאין בעייה ולבוא למחרת לקחת את השק.

הגעתי למחרת והשק היה ח-ד-ש. אותו צבע, אותו חומר, הכל בדיוק אותו דבר.

אפילו העובד שלו מרח אותו בחומר מיוחד לשימור והברקת עור. אני מבסוט :lol:.

 

ממליץ בחום!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אני דווקא רוצה להמליץ על כמה בעלי מקצוע שלא ידועים בפורום. בעקבות השירות, האדיבות והעקשנות שלהם האסקורט שלי עדיין נוסעת ולא עומדת במגרש גרוטאות. כמחווה לעזרה שלהם פניתי לאבן שושן במייל והצעתי לו להכניס עדכון קל במילון שלו כדי להסביר יותר טוב את פירוש המילים הבאות:

מקצועיות - "מומחיות במקצוע מיוחד" (שווה ערך, בני לא לעצבן אותי לפני אני מוציא אותך מוועד הורים).

קפדנות - "דייקנות, התנהגות מחמירה, החמרה רבה" (שווה ערך, ד"ר צביקה קרבורטור).

שניכם תותחים כל אחד בתחומו, לא סתם השרשור הזה מלא במלצות עליכם.

 

צביקה, לא ספרתי לך את זה עדיין ואני חושב שפה זה במקום. האוטו שלי שרף/אכל/קטש/בלס/בלע בדרך אלייך (פ"ת-נתניה) רבע מיכל דלק, בדרך חזרה (נתניה- ר"ג כולל הפקק המסורתי בגלילות) המחוג בכלל לא זז (ואני מקווה שלא תקעת לי שם קיסם או משהו כזה כדי לעבוד עליי ;-) ), פשוט נס פח הדלק.

בני, העובדה שהרכב שלי בכלל זז זה רק בגללך.

ועוד תודה קטנה לאיש גדול, חן פרחי איש הגומי, אני יודע עד כמה אתה "עסוק" בחיי היום יום שלך (עבודה, משפחה וכו') ולכן הערכתי אלייך בדיוק כמו למכובדים הנ"ל.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה עולם קטן.

 

כמו שכבר רשמתי, בתחילת השרשור, אלו גם האנשים המועמדים שלי לתחרות "נולד לגדוש".

 

בני ל, הרגוע והשליו, המומלץ שלי במכונאות.

צביקרבורטור - שהיום הייתי אצלו (איתך) לכיוון הקרבורטור.

דרך אגב, המרצדס עברה טסט נוסף היום. (והרבה בזכות חן פרחי, שדאג לי בטסט הקודם לגומיות לציריות).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום!!

 

ברצוני להמליץ בחום על מוסך "המדייק" שנמצא ברחוב עציון גבר פינת סלמה (ליד המשטרה).

הטיפול שמה מסור זול והוגן, ותמיד שמחים לעזור ולתת עיצות ללא תמורה כספית.

אני מטפל שמה כבר כמה שנים ותמיד יוצא מרוצה ועל הצד הטוב ביותר.

לפרטים נוספים אפשר להתקשר ל: 03-5184695

ולומר שבאתם דרך האינטרנט.

 

בתודה מראש

ליאור

8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אז ההמלצה החמה שלי היא על צביקה - קרבורטורים - זנגויל 16 נתניה

או כמו שאנשים מכנים אותו בפורום - צביקרבורטור.

 

כל מי שיעקוב אחרי ההודעות של צביקה בפורום, יווכח מהר מאוד שמדובר בבן אדם שמבין על מה שהוא מדבר או עושה.

אין אצלו חיפופים וקיצורי דרך, הכל נעשה שלב אחר שלב בדייקנות.

 

הייתי אצלו בשבוע שעבר (24/01/2007), לאחר היסטוריה עצומה של תקלות, ואני רוצה לתת כאן תיאור קצר על צורת העבודה שלו, שתסביר (כמעט) את הכל.

ראשית כיון שאני מגיע מרחוק, קבעתי איתו מראש יום ושעה, ובשונה מהרבה מקומות אחרים, באמת הוא פינה לי את היום...

אני מגיע, לפני שצביקה מציץ בקרבורטור, הוא סוקר את המנוע בסקירה כללית, ומבקש היסטורית טיפולים דייקנית של הרכב, למתן דיאגנוזה ראויה.

פירוק מכסה פילטר אויר, בדיקת הקרבורטור, הוחלט שיש צורך בשיפוץ, על הדרך צביקה מראה לי צינור דלק שחוק, לא מפספס נזילת שמן קטנטנה ממכסה שסתומים, ומתחיל בעבודה.

מפרק את הקרבורטור, מכניס פנימה, והכל תוך כדי שיחה מעניינת ומרתקת, ומתחיל בניתוח הקרבורטור.

בשונה ממכון אחר שהייתי אצלו בעבר עם פיז'ו של חבר, שם פירקו את הקרבורטור והשרו אותו בשלמות בחומר, צביקה מפרק את הקרבורטור לגורמי גורמים, מסמן כל חלק, מעשיר אותך תוך כדי העבודה בכל מיני נתונים טכניים לגבי בעיות שעשויות להיות ברכבים מהסוג שלך, (וגם בסתם כללים חשובים לחיים).

בשלב מסויים, למרות השיחה הנעימה, צביקה מורה לי להסתלק, כדי לא להפריע את הריכוז בעבודה.

אני חוזר אחרי קצת פחות משעה, למרות שצביקה עדיין לא התקשר לקרוא לי (שכחתי משהו ברכב, קורה), ואני רואה אותו מתרוצץ הלוך ושוב סביב הרכב, בודק מכאן ומשם, נותן לי על הדרך דיאגנוזה לגבי הסטרטר שלי (שעוד באותו היום התבררה כנכונה ב100%, לצערי).

מניע, בודק, מכוון, מנוע קר, מנוע חם, על הדרך לא מפספס שהמאוורר רדיאטור נדלק מוקדם מדאי (יוניט לא מקורי), והטרמוסטט חום מזייף, רצועת אלטרנטור ואביזרים קצת יבשות, שחוט הצתה אחד לא שווה לשאר, שהפלאגים לא בדיוק לפי הרשום בספר, גומר לכוון, בודק עם מכשירים שונים ומשונים שבשלב זה אני כבר עייף מדאי מלעקוב אחריהם, יוצאים לנסיעת מבחן, הכל מעולה.

חוזרים, אני מרוצה, משלם, (האמת שלפי המחירים שאמרו לי בירושלים הכנתי סכום כפול) ויוצא לדרך.

סוף סוף חזרה לי חווית הנהיגה, הרכב פשוט נוסע טוב, וכשאני אומר טוב - אני מתכוון לבאמת טוב.

לפני שאני יוצא צביקה מזהיר אותי להתקשר אליו מיד בסיום הנסיעה, צביקה לא רגוע עד שהוא שומע שהטיפול באמת עזר ועבר בהצלחה.

שעתיים אחר כך, בעיה בסטרטר.

אני יוצר קשר עם צביקה, הוא מברר לי על חשמלאי לטיפול, נותן לי הערכת מחירים.

למחרת נתגלתה גם בעיית חשמל ברכב, צביקה מברר לי ומייעץ, מתקשר למומחים אחרים, עובד ללא לאות.

 

מסקנות:

הטיפול בקרבורטור בוצע בצורה יוצאת מן הכלל, ואני משער שכל מי שטיפל אצלו יוכל להעיד על כך ללא הסתייגות.

צביקה לא מחפף בעבודה, הכל נעשה בדייקנות ובקפדנות ללא רבב.

צביקה לא עוצם עיניים, הוא בוחן את הרכב בצורה כללית, ונותן דיאגנוזה על דברים רבים שלא קשורים בדוקא לעבודתו - קרי הקרבורטור.

צביקה קשוב ללקוח, שומע ומסביר, מעלה רעיונות ופתרונות, ואף בוחן אותם אצל בעלי מקצוע אחרים.

צביקה לוקח אחריות על עבודתו, זו פעם ראשונה שאני מבצע עבודה אצל בעל מקצוע, והוא מתרה בי להודיע לו על התוצאות.

צביקה לא מסתפק בידיעה הכללית ש"הרכב מצויין", והוא ממשיך לעקוב ולייעץ ולבדוק אולי ניתן עדיין לשפר משהו נוסף.

 

ועוד משהו שחשוב להוסיף:

אני הגעתי לצביקה בנתניה, מירושלים.

נכון, קצת יותר משעה נסיעה לכל צד, בהתחשב בעומס בכבישים. אבל גם בירושלים, להגיע למוסך היה לוקח לי לא פחות מ - 25 דקות נסיעה לכל צד, בקיזוז זו תוספת של 50 דקות נסיעה, כבר פחות נורא.

מנסיון מר, הזמן שחסכתי אצל צביקה, והייתי חוסך עוד הרבה יותר עם הייתי מגיע אליו קודם, הופך את גורם זמן הנסיעה ללא רלוונטי.

גם כדאי לזכור, שכל עוד צביקה זמין גם בפורום, זה הופך אותו לנגיש יותר ונוח מבחינת יעוץ ושאלת שאלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את חטאיי אני מזכיר היום - מחודש יוני 06 אני אומר לעצמי שאני צריך לכתוב את זה ועוד לא עשיתי זאת.

כאשר רציתי לקנות רכב, לא רציתי לבודקו במכון בשל הסיפורים בפורום. התייעצתי לאיזה מוסך בת"א אני יכול ללכת, ורפי

לין המליץ לי על מוסך זיסו. קבעתי איתו והגעתי אליו עם הרכב. יוסי בדק את הרכב כחצי שעה כולל חיבור לסקנר, גילה פחחות

קלה, בולמים ועוד. עם זאת הסביר לי מה לדעתו מצב הרכב ולא הסכים לחוות דעתו בנוגע לסכום המבוקש בטענה שאין

מקצועו.

כשרציתי לשלם לו - לא הסכים בשום אופן לקחת כסף, ורק לאחר תחנונים החלטנו שאני אממן לו ולאביו את ארוחת הצהריים (100 ש"ח).

אני מאוד מרוצה מהרכב , אבל גם אם לא הייתי- את היחס שקיבלתי ממנו לא ראיתי במקומות נוספים. לצערי, מאחר ואני גר במקום

רחוק איני יכול לטפל אצלו באופן קבוע, אך אני בטוח שמי שיעשה זאת לא יתאכזב. יוסי הוא גם חבר הפורום. הטלפון שלו 03-6829968, 052-6677411

צביקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לפני שבועיים בערך נרשמתי לפורום (החשוב הזה) עקב בעיה שהתגלתה ברנו טווינגו שלי הרכב עשה ראש מנוע +שיפוץ רדיאטור

שילמתי למוסך ועדיין לא יכולתי לנסוע עקב בעיית צריכת דלק נוראית +עשן שחור מאל-גור. בעל מוסך מכובד מאוד הבטיח שהוא יודע במה הבעיה תשאיר תרכב בוא תבוא מחר ב4 מחרתיים ב2 עוד יומיים ב3 שמע אני מפעיל את כל הקשרים שלי מחר ועוד מחר...הייתי בטוח שאחרי כל ההשקעה שלי +טסט לפני שבועיים וחצי אני הולך למכור את הרכב לפירוק ...(אגב בלי להשמיץ אבל זה הכיוון הכללי שקיבלתי בפורום רכב ynet ) הייתי ברנו המרכזי אמרו לי תתחבר למחשב אנחנו צריכים לעדכן את התוכנה =כסף להזמין חלק מחו'ל מינימום 2000 ש"ח +עבודה =כסף בקיצור זה יכול להגיע גם ל1000$ בהנחה שמדובר בעוד איזה חלקיק וכמובן יש את מלווה ברצון ומלווה בששון שנלווה גם למי שנלווה לרנו טווינגו מצוקמקת ושהוא סטודנט. חשבתי אולי נזמין בebay רעיון לא כזה רע באירופה עדיין מיצרים וצפרדעים מהסוג הזה יש בשפע .אבל פאק מה להזמין לא היה קצה חוט מה אני אקנה חלקים בכסף שאין לי ובסוף גם הם לא יעזרו פניתי לעוד כמה מוסכים בטלפון ורובם די נרתעו או שגם אמרו לי ((((כסף)))) בסוף עוד תיסע עם הרכב אין בעיה . הייתי שבוז התחלתי להדחיק את העובדה שיש לי רכב באיזה שהוא מוסך, הגולדנית רטריברית חיפשה בחניה ,החברה רצתה קצת טיולים ואני בחצי משרה מתגלגל באוטובוסים וחולם חלומות שאולי עוד יתגשמו... אנשיי הפורום כאן לא נשארתם אדישים כל אחד גייס קורטוב של סקרנות קצת אמפטיה ומן הסתם רצון לעזור לכוון ולו במעט איך שהוא תקוותי האחרונה הייתה שאולה מכאן ובשורה התחתונה: נשלחתי מכאן להסתכלות אצל הפרופסור דני זומרשטיין בחיפה הגרר הוריד את הרכב מול 'מקדש הבהאים 'למחרת וחצי קיבלתי הודעה התקלה אותרה הניתוח הצליח בוא תבוא אין עשן שחור תצרוכת הדלק מצויינת . יצאתי מתל-אביב מוקדם אל בוקר חיפאי קלאסי הגעתי אליך דני איש נעים ועניו ואני באמת מצטער על כל המחמאות אני מקווה שתספוג אבל אין לי ספק ש'עולם הרכב' הרוויח איש אציל שכמותך ...אני ממש לא נסחף...אני בד'כ בנאדם קול...אבל לא יודע איכשהו נגעת בלב שלי ואתה מסוג האנשים שבכל תחום שהיית נכנס בו היית מצטיין ומוביל ... אז שוב תודה.על היחס המחיר והתה. ועוד אנקדוטה קטנטונת: המוסך שעשה לי ראש מנוע ורדיאטור אמר לי בזמן התשלום שגם סידרנו לך את הוינקר -בלינקר הימני.. עלינו.. ומה שמצחיק זה שהוא היה תקין לחלוטין כאשר הרכב הגיע למוסך וממש לא תקין אחרי ששילמתי אבל הייתי מתוסכל מהעשן השחור בכדי להיות קטנוני ולשאול "מה בדיוק אמרתם שסידרתם"? כשיצאתי מחוייך ממצת-אור פניתי ימינה במעלה המושבה הגרמנית וראו איזה פלא האיתות הוינקר...עבד... ואיש לא ראה איש לשמע...אמרתי תודה בלב והלכתי לנגב חומוס באבו-יוסף.

 

*מאז אני אומר לכל העולם שקארספורום זה כוח אדיר הבעיה שלי נפתרה בעלויות ובזמן 90 אחוז בזכותכם שאפו!

 

אגב אני משאיר את הבעיה שנפתרה פתוחה לדיון מאותגר כרגע ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

ובפעם המי יודע כמה- תודתי לצביקה, מומחה הקרבורטורים, על הטיפול המפנק שהעניק היום לדייהטסו שרייד. טיפול שאפילו בחורה לא מקבלת, טיפול שארך 4 שעות פלוס. מחיר מעולה ויחס אדיב. ישר כח צביקה ידידי.

 

חברים זה או שחיסכון בדלק יצדיק את הנסיעה לנתניה או החיסכון במחיר שיפוץ הקרבורטור החוזר שיהיה צריך לעשות כאשר הטיפול נעשה במקום אחר בצורה לא מושלמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוהג על פיאסטה 1400 שנת 90 Ghia

לפני כחודש הרכב התחיל לקרטע קשות- הרגשה של בלימה באמצע נסיעה, כאילו אין ניצוץ בכלל או שנקטעה אספקת הדלק. עצרתי בצד ובדקתי את כבל הפלאגים המרכזי שיוצא מהכויל ואכן קיבלתי זץ רציני, והבנתי שהכבלים כנראה גמורים לגמרי. הייתי בדיוק לפני טיפול 10K אז על הדרך כבר החלפתי את כל הכבלים ותיארתי לעצמי שהבעיה תפתר. היא לא...

אחרי התעסקויות מהתעסקויות שונות נשבר לי ופניתי לבני ל. הבלתי נלאה. ההרגשה הראשונית של שנינו היתה חסימת דלק- כנראה בקרבורטור. אחרי שבוע של בדיקות (תקלות מהסוג הזה שבאות והולכות הן הקשות ביותר לאיתור) אכן צומצמה האבחנה לסתימה בקרבורטור. הופניתי מיד לצביקה קרבורטור מנתניה שטיפל בי שוב במסירות ובמקצועיות כמו תמיד ופתר את הבעיה.

אז לא שאני מחדש המון כי רשימת ההמלצות לגביהם כבר ארוכה, אבל בכ"ז אנצל את הפלטפורמה להודות ולהמליץ מחדש על שני בעלי המקצוע הנפלאים הללו- תודה רבה לבני ל. ולצביקה!!

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...