Jump to content

hitman21m

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של hitman21m

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. אין מישהו שיודע??
  2. ברצוני להודות לאסף מכנופיית הטיפולים השוטפים שביצע את החלפת השמן ברכבי במקצוענות מירבית. קניתי את השמן הנכון SP3 של חברת MOBIS (כמו ששמים ביונדאי) אצל "יונדאי שופ" ברחוב תושיה בתל אביב, ואפילו נתנו לי מיכל של 4 ליטר במחיר מצוין (בד"כ מגיע במיכלים של 1 ליטר). יישר כוח לכל הגורמים העוזרים :lol: ליאור
  3. יש ברשותי לאנסר 2004 אוטומט שכאשר אני לוחץ בשלט של האוטו לנעול או לפתוח את האוטו הדלת של הנהג לא ננעלת או לא נפתחת. אם אני משתמש במפתח של האוטו אז זה כן עובד. אני יכול לציין שהנעילה מהשלט כן נועלת את שאר הדלתות כמו גם המפתח נועל את שאר הדלתות מדלת הנהג. אסף מכנופיית הטיפולים השוטפים ניסה לעזור ופירק את הדלת של הנהג וגילינו שאין מנוע כמו שאנחנו מכירים (כמו ביונדאי למשל) ושכנראה זה חשמלי... יש למישהו מושג מה הבעיה? תודה מראש ליאור
  4. וואוו תודה על התגובה המהירה! אני רואה שאצל אבי יש גם את השמן גיר המקורי,אולי באמת אלך עליו. אתה עושה החלפת שמן גיר לחברי הפורום ? כמה זה יעלה לי? חשוב לי שיעשה זאת מישהו שמבין.....
  5. היי לכולם, ברצוני להחליף את שמן הגיר בלאנסר 2004 פרימיום שברשותי. ספר הרכב ממליץ על שמן מקורי כמובן DIA QUEEN ATF SP III המוסכים המורשים טוענים שמומלץ והם שמים דקסטרון 3 "מקורי"..... מה עליי לעשות? האם ניתן להשיג את השמן גיר המקורי? ההחלפה של השמן גיר מתבצעת במלואה או חלקית ? (נאמר לי במוסכים שזה שעה עבודה) מודה לכל החכמים :-D:-D
  6. החלפתי שמן לפני כשנה ועם פילטר ולא חסר לי שמן גיר
  7. היי לכולם, ברשותי לנטרה שנת 1998 שנסעה מעולה עד אתמול. אתמול ניסיתי לצאת ברברס מהחניה ופתאום שמתי לב שאין לי רברס בכלל, כלומר הוא עובד על ריק. דחפתי את האוטו אחורה וכשניסיתי לסוע קדימה הוא נסע טוב עד שהגעתי להילוך שלישי שאליו הוא לא מעביר והולך על ריק גם..... האם זו בטוח בעיה בגיר עצמו או חיישן או צינור או מחשב גיר..... החלפת גיר או שיפוצו יקרים ולא כדאיים. אשמח להצעות מחברי הפורום החכמים תודה ליאור
  8. איפה מייצרים את EAGLE SPORT של גודייר?? זה ברמה טובה? ראיתי צמיג כזה ב260 שקל
  9. תיקון טעות: רמי שירותי רכב שברחוב תושיה 4 תל-אביב. שוב תודה
  10. עדכון מצב: לאחר שהומלצתי לבקר במוסך של רמי רחמים (מומחה יונדאי) נאמר לי שצריך להחליף את המיסבים שבדיפרנציאל אבל לא צריך להתעסק עם הגיר עצמו (צריך אבל לפתוח את הגיר) וזאת במחיר סביר כולל החלפת שמן גיר ומחזיר שמן. הטיפול אצל רמי היה מעולה ומסור ואחרי סיום הטיפול אכן הרעש המטריד נעלם! תודה רבה לרמי וכמו כן לליאור מ"יונדאי שופ" שעזר בכל אורך התהליך של התיקון(וגם ההמלצה באה ממנו). כולי תקווה שאכן זהו סוף לבעייה המציקה הזו
  11. מפירוק אתה לא יודע אם זה תקין בכלל.... אבל יש לך פירוק מומלץ באיזור המרכז?
  12. ראשית אני רוצה לציין לטובה באמת את מוסך "שאפט" שעזר לי בכל נושא ושניתן תמיד לפנות אליהם והם ממש מנסים לעזור עד כמה שיכולים. הכוונה שלי היתה פשוט לקבל חוות דעת של מישהו שמתעסק בגירים כי כמובן שאפט לא מתעסקים בגירים עצמם. דרך אגב הלכתי למוסך אוו ספידומטרים והם הוציאו את הפניון שמעל הגיר (לא זה שבתוך הגיר) והוא היה שחוק מאוד וחלקו גם שבור..... אבל החלק המקורי החדש היה חסר אז הוא אמר לי סע עם זה עד מחר שנקבל את החלק וסגר את האוטם העליון. אבל הרעש לא היה מזה כי נסעתי בלי החלק ועדיין יש רעש וקצת דפיקות כאלו מדי פעם(לא כשהאוטו מעביר הילוך).. כמה צריך לעלות שיפוץ של הדיפרנציאל (בקקס בשפת העם) אצל מישהו שמתעסק בגירים? האם יש מישהו מהפורום שיכול לתת הצעת מחיר? בתודה מראש ליאור
  13. טוב עדכון בנושא הבקקס. היום נסעתי ושמעתי עוד כמה רעשים של דפיקות ומד המהירות פתאום צנח ל-0 והפסיק לעבוד... האם יתכן שכל הסיפור זה משהו שקשור למד מהירות? מישהו יודע??
  14. היי , חזרתי היום מ SHAFT (מוסך של הפורום) ואכן הם טוענים שזה כנראה בקקס (כן אני יודע שקוראים לזה ככה אבל זה באמת הפרונט אקסל), יש מישהו שמתעסק עם הדברים הללו שניתן להתייעץ איתו לאמיתות הדבר? יש משהו לעשות עם זה? שמעתי על החומר של קסאדו ששמים בנוזל של הגיר האוטומט ואמור לשקם אותו.... אשמח לעוד תגובות.
×
×
  • תוכן חדש...