Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על צמיגים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה האוטו שלי נועל כרגע רביעית צמיגים שחוקים של חברת דאנלופ

במידה 60\175 R14 .

הקיצר אני מתכוון להחליף את הצמיגים לצמיגי פאלקן ZE-502 .

עכשיו השאלה היא.....

האם אני יכול לשים צמיג 55\185 ולהישאר בR14 ?

כלומר----------עד כמה היצרן אישר לשים על המכונית שלי?

 

תודה מראש.

8)

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה יכול כמו גדול.

 

אצלי יש 185/55/14 .

 

תקנה אצל אנטון!! אני קניתי שם רביעייה ב-1000!!! שווה לך!!!

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם

את הצמיג במשרד הרישוי לא?!

כלומר יבוא יום הטסט ולא יהיה לו אישור יכשילו אותו בטסט לא?!

4 צמיגי FALKEN עולים 1000 שקל???? אם זה אכן המצב אז זה ממש זול...

השאלה מה הם שווים...???

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

תסתכל על הדלת של הנהג אמורה ליהיות מדבקה איפה שהנעילה של הדלת שמתחברת לאוטו (בקיצור במסגרת) כתוב שם איזה גודל אתה יכול לשים ומה מומלץ לך וגם לחץ אוויר כתוב לפעמים

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם

1> הם שווים מאד!!!

 

2>צריך לאשר אותם וזו לא בעיה

 

3>אני גם צריך להחליף צמיגים וכנראה שאחליף ל-TOYO T1

 

4>מה עם המדף???(השאלה לטלאור)

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם

אני עדין מחפש מגש......(למי יש?)

1000??????. שקל למידה הזו?????

זה מאודדדדד נמוך.

 

חשבתי באזור ה-1300.

 

לאשר אותם?????(תנו לי הסבר קטן כי נלחצתי לרגע) היצרן מאשר אותם אז בישביל מה כל הבלאגן?

פורסם
אתה יכול כמו גדול.

 

אצלי יש 185/55/14 .

 

תקנה אצל אנטון!! אני קניתי שם רביעייה ב-1000!!! שווה לך!!!

 

ממש לא :!:

ל-106 ראלי דור 1 אין גירסה שנועלת צמיגים במידה 185/55/14 להבדיל מראלי דור 2 או גירסאות של סקסו.

 

ולכן לקבל רישיון למידה כזאת ל-106 XSI הוא כמעט בלתי אפשרי, בטח לא בקלות כזאת

כפי שערן תיאר.

 

השאלה הנוספת שנשאלת היא למה לך ?

לא תרוויח שום דבר מעבר לצריכת דלק מוגברת,סוגיית החוקיות,עומס מוגבר על המיכלולים ופגיעה בביצועים.

 

ה-106 ראלי שלי משמעותית חזקה יותר מה-XSI שלך ומסתדרת יפה מאד עם 175/60/14

בקיצור רד מזה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אתה יכול כמו גדול.

 

אצלי יש 185/55/14 .

 

תקנה אצל אנטון!! אני קניתי שם רביעייה ב-1000!!! שווה לך!!!

 

ממש לא :!:

ל-106 ראלי דור 1 אין גירסה שנועלת צמיגים במידה 185/55/14 להבדיל מראלי דור 2 או גירסאות של סקסו.

 

ולכן לקבל רישיון למידה כזאת ל-106 XSI הוא כמעט בלתי אפשרי, בטח לא בקלות כזאת

כפי שערן תיאר.

 

השאלה הנוספת שנשאלת היא למה לך ?

לא תרוויח שום דבר מעבר לצריכת דלק מוגברת,סוגיית החוקיות,עומס מוגבר על המיכלולים ופגיעה בביצועים.

 

ה-106 ראלי שלי משמעותית חזקה יותר מה-XSI שלך ומסתדרת יפה מאד עם 175/60/14

בקיצור רד מזה.

 

 

משמעותית?????????? :shock:

אתה יודע על איזה פרויקט האוטו עבר בשבועיים האחרונים??????

מצער........ות :lol:

 

אההההההה ותודה גבר.

אני הלך על המידה המקורית, אם אתה אומר שלא קל להשיג את האישור הנחוץ.

 

(סתם ,אין שום שיפור על האוטו חוץ מניטרו טיבעי :D )

פורסם

אם השיקול בבחירת צמיג במידה 185/55 הוא עיצובי אני יכול לנחם אותך

שהסוליה של הפאלקנים ZE-502 מרשימה ונראית רחבה מה-175 ס"מ המוצהרים שלה

באופן משמעותי מהדאנלופים שה-106 שלך נועלת כרגע !

 

שים לב שברטוב האחיזה שלהם לא מדהימה והם בהחלט טריקיים :!:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אתה ממליץ על איזה שהיא פנצריה?

כמה יעלה לי העסק פלוס כיוון פרונט?

 

מהדאנלופ אני די מרוצה הם יושבים אצלי די טוב, אבל הם כבר יבשים ושחוקים להחריד.

המטרה היא גם לחפש צמיג שנראה יותר טוב.

 

תודה על המידע גבר. 8)

פורסם
אתה יכול כמו גדול.

 

אצלי יש 185/55/14 .

 

תקנה אצל אנטון!! אני קניתי שם רביעייה ב-1000!!! שווה לך!!!

 

ממש לא :!:

ל-106 ראלי דור 1 אין גירסה שנועלת צמיגים במידה 185/55/14 להבדיל מראלי דור 2 או גירסאות של סקסו.

 

ולכן לקבל רישיון למידה כזאת ל-106 XSI הוא כמעט בלתי אפשרי, בטח לא בקלות כזאת

כפי שערן תיאר.

 

השאלה הנוספת שנשאלת היא למה לך ?

לא תרוויח שום דבר מעבר לצריכת דלק מוגברת,סוגיית החוקיות,עומס מוגבר על המיכלולים ופגיעה בביצועים.

 

ה-106 ראלי שלי משמעותית חזקה יותר מה-XSI שלך ומסתדרת יפה מאד עם 175/60/14

בקיצור רד מזה.

 

 

מה קשור מידת צמיגים לצריכת דלק מוגברת??? אפשר לחשוב שהוא שם ג'נט 17 עם חיתוך 40......

 

לא קשור!!!

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם
אתה ממליץ על איזה שהיא פנצריה?

כמה יעלה לי העסק פלוס כיוון פרונט?

 

מהדאנלופ אני די מרוצה הם יושבים אצלי די טוב, אבל הם כבר יבשים ושחוקים להחריד.

המטרה היא גם לחפש צמיג שנראה יותר טוב.

 

תודה על המידע גבר. 8)

 

אני קניתי רביעיית פאלקנים ZE-502 כולל התקנה ואיזון ב-880 ש"ח

בפנצריית "פרץ" בפ"ת באחת מתחנות הדלק שקרובות לביה"ח בלינסון

כיוון פרונט עולה בממוצע כ-200 ש"ח אני ממליץ על "אהרון רוט" או "קרמן" באיזה"ת בני ברק לא רחוק מחזי.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
שים לב שברטוב האחיזה שלהם לא מדהימה והם בהחלט טריקיים

 

אם כך, יש מקום לשקול את היוקו A539. הופתעתי לטובה מהאחיזה שלהם בכביש רטוב.

 

XRallye, שתי שאלות שעלו בי כתוצאה מהחתימה שלך:

1.

Philips 100W rallye bulbs

עד כמה הן יעילות, האם הן מסוכנות לנהגים אחרים והאם יש צורך לבצע שינוי בכדי שיתאימו?

 

2.

ferodo racing pads

מדובר על ה-DS2000? מה התרשמותך מהן, היכן רכשת ומה מחירן?

 

 

תודה,

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
אתה יכול כמו גדול.

 

אצלי יש 185/55/14 .

 

תקנה אצל אנטון!! אני קניתי שם רביעייה ב-1000!!! שווה לך!!!

 

ממש לא :!:

ל-106 ראלי דור 1 אין גירסה שנועלת צמיגים במידה 185/55/14 להבדיל מראלי דור 2 או גירסאות של סקסו.

 

ולכן לקבל רישיון למידה כזאת ל-106 XSI הוא כמעט בלתי אפשרי, בטח לא בקלות כזאת

כפי שערן תיאר.

 

השאלה הנוספת שנשאלת היא למה לך ?

לא תרוויח שום דבר מעבר לצריכת דלק מוגברת,סוגיית החוקיות,עומס מוגבר על המיכלולים ופגיעה בביצועים.

 

ה-106 ראלי שלי משמעותית חזקה יותר מה-XSI שלך ומסתדרת יפה מאד עם 175/60/14

בקיצור רד מזה.

 

 

מה קשור מידת צמיגים לצריכת דלק מוגברת??? אפשר לחשוב שהוא שם ג'נט 17 עם חיתוך 40......

 

לא קשור!!!

 

קשור ועוד איך !

ולא דיברתי רק על צריכת הדלק המוגברת !

 

לצמיג במידה הרחבה יותר במקרה שלנו 185 תמיד תהיה התנגדות גדולה יותר לגלגול, וזה מתבטא בצריכת דלק ובפגיעה מסוימת בביצועים.

שים לב שאני מדבר על ההשוואה בין 2 פרופילים זהים, יכול להיות מצב בו צמיג ברוחב 185 בפרופיל X יתנגד לגלגול במידה פחותה מצמיג ברוחב 175 בפרופיל Y.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט


×
×
  • תוכן חדש...