Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על צמיגים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה יכול כמו גדול.

 

אצלי יש 185/55/14 .

 

תקנה אצל אנטון!! אני קניתי שם רביעייה ב-1000!!! שווה לך!!!

 

ממש לא :!:

ל-106 ראלי דור 1 אין גירסה שנועלת צמיגים במידה 185/55/14 להבדיל מראלי דור 2 או גירסאות של סקסו.

 

ולכן לקבל רישיון למידה כזאת ל-106 XSI הוא כמעט בלתי אפשרי, בטח לא בקלות כזאת

כפי שערן תיאר.

 

השאלה הנוספת שנשאלת היא למה לך ?

לא תרוויח שום דבר מעבר לצריכת דלק מוגברת,סוגיית החוקיות,עומס מוגבר על המיכלולים ופגיעה בביצועים.

 

ה-106 ראלי שלי משמעותית חזקה יותר מה-XSI שלך ומסתדרת יפה מאד עם 175/60/14

בקיצור רד מזה.

 

 

מה קשור מידת צמיגים לצריכת דלק מוגברת??? אפשר לחשוב שהוא שם ג'נט 17 עם חיתוך 40......

 

לא קשור!!!

 

קשור ועוד איך !

ולא דיברתי רק על צריכת הדלק המוגברת !

 

לצמיג במידה הרחבה יותר במקרה שלנו 185 תמיד תהיה התנגדות גדולה יותר לגלגול, וזה מתבטא בצריכת דלק ובפגיעה מסוימת בביצועים.

שים לב שאני מדבר על ההשוואה בין 2 פרופילים זהים, יכול להיות מצב בו צמיג ברוחב 185 בפרופיל X יתנגד לגלגול במידה פחותה מצמיג ברוחב 175 בפרופיל Y.

 

מעניין שאצלי אין התנגדות לגילגול ולא לצריכת דלק!!!

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מעניין שאצלי אין התנגדות לגילגול ולא לצריכת דלק!!!

וואלה ? ספר לי איך הגעת לקביעה הזאת ובאיזה מכשירי מדידה השתמשת :shock:

אולי יש לך מגנטים בצמיגים ? :shock:

 

בכל צמיג יש התנגדות לגלגול, אם תתקין ב-VTR שלך צמיגים בפרופיל זהה במידה 175/60 אני מבטיח לך שתרגיש שיפור מה בזריזות וכמו כן בצריכת הדלק.

 

אין לי ספק שה-VTR נועלת צמיגים במידה 185/55/14 משיקולי עיצוב נטו.

ה-106 ראלי עם 103 כ"ס יותר "מסתפקת" ב-175/60/14.

וה-VTS עם 120 כ"ס נועלת את אותם הצמיגים !

אמרתי זאת גם בעבר.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
מעניין שאצלי אין התנגדות לגילגול ולא לצריכת דלק!!!

וואלה ? ספר לי איך הגעת לקביעה הזאת ובאיזה מכשירי מדידה השתמשת :shock:

אולי יש לך מגנטים בצמיגים ? :shock:

 

בכל צמיג יש התנגדות לגלגול, אם תתקין ב-VTR שלך צמיגים בפרופיל זהה במידה 175/60 אני מבטיח לך שתרגיש שיפור מה בזריזות וכמו כן בצריכת הדלק.

 

אין לי ספק שה-VTR נועלת צמיגים במידה 185/55/14 משיקולי עיצוב נטו.

ה-106 ראלי עם 103 כ"ס יותר "מסתפקת" ב-175/60/14.

וה-VTS עם 120 כ"ס נועלת את אותם הצמיגים !

אמרתי זאת גם בעבר.

 

 

ושוב אני שואל: מה קשור????

מה קשור עיצוב?? אפשר לחשוב שההבדל בין 185 ל-175 נראה גדול כ"כ וכך גם החיתוך בין 55 ל-60..

 

נו באמת...

 

הבדל בגילגול ובדלק??? ממעבר כזה קטן בגודל צמיג + 90 סוסונים אני מאד מאד סקפטי!!

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם

 

הבדל בגילגול ובדלק??? ממעבר כזה קטן בגודל צמיג + 90 סוסונים אני מאד מאד סקפטי!!

 

על מה הויכוח בדיוק?

 

א. ברור שתהיה הרעה בצריכת הדלק בביצועים (פיזיקה , אי אפשר להתכחש).

ב. היא תהיה מינורית , בסה"כ 1 ס"מ בכל צמיג ברוחב וצמיחה מאד קטנה בקוטר הכללי של הגלגל.

 

וערן , דווקא בגלל שיש רק 90 כ"ס אתה "תרגיש" את זה יותר.

פורסם
מעניין שאצלי אין התנגדות לגילגול ולא לצריכת דלק!!!

וואלה ? ספר לי איך הגעת לקביעה הזאת ובאיזה מכשירי מדידה השתמשת :shock:

אולי יש לך מגנטים בצמיגים ? :shock:

 

בכל צמיג יש התנגדות לגלגול, אם תתקין ב-VTR שלך צמיגים בפרופיל זהה במידה 175/60 אני מבטיח לך שתרגיש שיפור מה בזריזות וכמו כן בצריכת הדלק.

 

אין לי ספק שה-VTR נועלת צמיגים במידה 185/55/14 משיקולי עיצוב נטו.

ה-106 ראלי עם 103 כ"ס יותר "מסתפקת" ב-175/60/14.

וה-VTS עם 120 כ"ס נועלת את אותם הצמיגים !

אמרתי זאת גם בעבר.

 

 

ושוב אני שואל: מה קשור????

מה קשור עיצוב?? אפשר לחשוב שההבדל בין 185 ל-175 נראה גדול כ"כ וכך גם החיתוך בין 55 ל-60..

 

נו באמת...

 

הבדל בגילגול ובדלק??? ממעבר כזה קטן בגודל צמיג + 90 סוסונים אני מאד מאד סקפטי!!

 

ערן, אתה טועה, חבל שאתה מדבר מבורות ולא מידע.

 

 

185 לעומת 175 זה 1 ס"מ יותר חיכוך עם הכביש לכל גלגל.

זה משנה את צריכת הדלק , שינוי משמעותי.

פורסם

אני אולי לא מבין גדול בפיזיקה אבל אני עדיין טוען שלדעתי לא יהיה כזה הבדל משמעותי

אם אחליף לצמיג עם חיתוך גבוה יותר.

 

אני גם אאבד אחיזה בכביש.

 

SORRY,,,לא נראה לי.

 

אני נשאר עם המידות הקיימות.

 

 

אולי גם תציעו לי לשים גלגלים של מיני מיינור ואז הסקסו תטוס???

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם

כמה דברים:

 

א. כשמדובר בצמיגים זה חתך ולא "חיתוך"

2. אם אחד לא הציע לך להתקין צמיגים במידה קטנה יותר ב-VTR, זה היה רק לצורך המחשה

3. תוספת של 10 מ"מ ברוחב הצמיג זה לא מעט גומי, מדובר על תוספת של קרוב ל-6% יותר גומי תכפיל את זה ב-4 צמיגים ותראה שזה בהחלט לא זניח

4. כל מה שהצעת ל-Tal-or היה שגוי ומוטעה, לכן תוקנת

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
שים לב שברטוב האחיזה שלהם לא מדהימה והם בהחלט טריקיים

 

אם כך, יש מקום לשקול את היוקו A539. הופתעתי לטובה מהאחיזה שלהם בכביש רטוב.

 

XRallye, שתי שאלות שעלו בי כתוצאה מהחתימה שלך:

1.

Philips 100W rallye bulbs

עד כמה הן יעילות, האם הן מסוכנות לנהגים אחרים והאם יש צורך לבצע שינוי בכדי שיתאימו?

 

2.

ferodo racing pads

מדובר על ה-DS2000? מה התרשמותך מהן, היכן רכשת ומה מחירן?

 

 

תודה,

שי

 

1. היוקו A539 טובים מה-ZE-502 ברטוב וגם ביבש, במידה 175/60/14 הם עולים כמעט כפול.. וגם אין להשיג :(

 

2. הנורות ברכב שלי philips 100W נרכשו בקניון בבנגקוק, לא ביצעתי שום שינוי לצורך ההתקנה, מדובר בנורת H4 UV safe שלא אמורה לגרום נזק לרפלקטורים

צבע התאורה זהה לנורות הסטנדרטיות קרי לא כחול,ירוק,סגול וכד'

עוצמת ההארה חזקה מנורה סטנדרטית אבל לא באופן חריג, לא נתקלתי בהבהובים או סימנים לסינוור

 

3. הרפידות נרכשו מיובל מלמד, אני מאד מרוצה !

בתחילת הנסיעה יש לקחת בחשבון כי יכולת הבלימה לא מזהירה, ויש צורך במספר בלימות לקבלת יעילות מקסימלית.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

1. היוקו A539 טובים מה-ZE-502 ברטוב וגם ביבש, במידה 175/60/14 הם עולים כמעט כפול.. וגם אין להשיג :(

 

2. הנורות ברכב שלי philips 100W נרכשו בקניון בבנגקוק, לא ביצעתי שום שינוי לצורך ההתקנה, מדובר בנורת H4 UV safe שלא אמורה לגרום נזק לרפלקטורים

צבע התאורה זהה לנורות הסטנדרטיות קרי לא כחול,ירוק,סגול וכד'

עוצמת ההארה חזקה מנורה סטנדרטית אבל לא באופן חריג, לא נתקלתי בהבהובים או סימנים לסינוור

 

3. הרפידות נרכשו מיובל מלמד, אני מאד מרוצה !

בתחילת הנסיעה יש לקחת בחשבון כי יכולת הבלימה לא מזהירה, ויש צורך במספר בלימות לקבלת יעילות מקסימלית.

 

1. לא יודע לגבי מחיר, אבל השבוע מגיע משלוח.

2. למיטב ידיעתי, זו נורה שאסורה בשימוש כביש לפי תקנות האיחוד האירופי. ראה כאן, למשל:

http://www.powerbulbs.net/rallye.htm

3. אפשר לשאול כמה הן עלו?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
כמה דברים:

 

א. כשמדובר בצמיגים זה חתך ולא "חיתוך"

2. אם אחד לא הציע לך להתקין צמיגים במידה קטנה יותר ב-VTR, זה היה רק לצורך המחשה

3. תוספת של 10 מ"מ ברוחב הצמיג זה לא מעט גומי, מדובר על תוספת של קרוב ל-6% יותר גומי תכפיל את זה ב-4 צמיגים ותראה שזה בהחלט לא זניח

4. כל מה שהצעת ל-Tal-or היה שגוי ומוטעה, לכן תוקנת

 

 

1>חתך נמוך וחיתוך נמוך מבחינתי אותו דבר. לא להיתפס לקטנוניות.

2>אני נשאר במידות הקיימות לפי רשיון הרכב

3>לדעתי עדיין לא ארגיש הבדל

4>לפי דעתך ההצעות שלי היו שגויות ומוטעות ולפי דעתי לא.

5>טל-אור יעשה חושבים ויחליט מה הכי טוב עבורו והכיס שלו

6>אני מבקש לא לזלזל בידע שלי. גם אתה שלומי.

7> תודה.

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם

מה שאני חושב שצריך לעשות זה שאפשר להחליף את הצמיג ל185/55/14 זה לא יפגע בביצועים אני לא מבין למה אתם עושים עניין כזה גדול על המידה הזאת אני ראיתי הרבה תחרויות וגם אתרים של גרופ N שXSI וראלי אם המידה הזאת בדיוק מיתחרים אני יודע שאם יש לGTI מידה כזאת אפשר גם לראליMK2

פורסם

בנוגע לויכוח המרתק.

 

דוגמא שתוכלו לבדוק ביום שישי (או לפחות לשאול).

מיודענו גל.

 

היה 185/55/14

כיום 195/45/15

 

מבחינת קוטר, אותו הדבר.

מבחינת רוחב/שטח מגע, הבדל של עוד ס"מ בכל פינה.

 

הוא אומר שיש הבדל בתאוצות, הרכב מרגיש כאילו הוא צריך עוד חצי שניה לפני שהוא מזנק, ז"א החיכוך מורגש.

הרכב מספיק חזק (בטוח יותר משל ערן, שווה לדיויד).

הייתי ברכב ואכן הרגשתי את זה.

 

נ.ב

עוד נקודה מעניינת שהועלתה תוך כדי הנסיעה.

סט הצמיגים הנוכחי כבד יותר מהקודם, יש הרגשה כאילו הרכב "יושב" יותר טוב והגלגל לא מקפץ אלא נמצא כל הזמן על הכביש.

סיבה שהועלתה - בולמי הקוני+סט מקורי מוחזרים (BOUNCED) פחות טוב מאשר הבולמים המקוריים+סט מקורי.

יכול להיות שהקוני צריכים יותר משקל עליהם, ע"מ לתפקד טוב יותר? ככה זה מרגיש, משמעותית.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
בנוגע לויכוח המרתק.

 

דוגמא שתוכלו לבדוק ביום שישי (או לפחות לשאול).

מיודענו גל.

 

היה 185/55/14

כיום 195/45/15

 

מבחינת קוטר, אותו הדבר.

מבחינת רוחב/שטח מגע, הבדל של עוד ס"מ בכל פינה.

 

הוא אומר שיש הבדל בתאוצות, הרכב מרגיש כאילו הוא צריך עוד חצי שניה לפני שהוא מזנק, ז"א החיכוך מורגש.

הרכב מספיק חזק (בטוח יותר משל ערן, שווה לדיויד).

הייתי ברכב ואכן הרגשתי את זה.

 

נ.ב

עוד נקודה מעניינת שהועלתה תוך כדי הנסיעה.

סט הצמיגים הנוכחי כבד יותר מהקודם, יש הרגשה כאילו הרכב "יושב" יותר טוב והגלגל לא מקפץ אלא נמצא כל הזמן על הכביש.

סיבה שהועלתה - בולמי הקוני+סט מקורי מוחזרים (BOUNCED) פחות טוב מאשר הבולמים המקוריים+סט מקורי.

יכול להיות שהקוני צריכים יותר משקל עליהם, ע"מ לתפקד טוב יותר? ככה זה מרגיש, משמעותית.

 

לגבי המעבר ל "15

חבר שהחזיק 106 ראלי עד לפני כחודש (היום 306 S16) עלה למידה 195/45/15

נעולים על הג'נטים של ה- GTI-6

 

בפירוש הורגשה ירידה בביצועים ושינוי בתנהגות והתנהלות הרכב

התחושה היא כאילו מישהו "כיבה את האור" , הראלי איבדה מהשובבות האופיינית לה

מהקופצנות ואיבודי האחיזה בפניות הדוקות.

הנוחות השתפרה והאוטו משדר עידון לעומת ה-setup הקודם ואת זה אגב יש לזקוף לזכות המעבר לצמיג בקוטר גדול יותר.

 

ואם כבר מזכירים מיני, המכורים יצמגו את המיני דווקא בחישוקים המקוריים "10 בטענה שכך מושגת התנהגות הכביש הטובה ביותר במיני, חישוקי "10 במיני נפוצים במיוחד במירוצי חובבים, אני מניח שיש לכך סיבה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט


×
×
  • תוכן חדש...