Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אני אצהיר מראש שאני לא ממש מבין ברכבים או בדגמים השונים,

ולכן הגעתי לכאן להתייעץ :)

 

יש לי כרגע הונדה סיוויק 2007 שנמצאת בבעלות אבא שלי. רכב מעולה שמאוד נהניתי ממנו, אבל בקרוב צריך להיפטר ממנו ולקנות חדש (כלומר יד ראשונה, לא מהניילונים) - בין היתר בגלל שאני עובר למרכז ת"א וצריך רכב קטן יותר.

 

מרפרוף קצר ראיתי שאני די אוהב את הסגנון של ה-Hyundai i30

אבל אז נתקלתי בדגמים מעט ספורטיביים יותר (של חברות אחרות) של 3 דלתות - כמו למשל אופל קורסה

 

והחלטתי שזה בערך הכיוון שאני רוצה ללכת בו

מעוד רפרוף הבנתי שהוא עצמו (האופל קורסה הנ"ל) כנראה לא רכב משהו

 

רכב אחר שנראה לי נחמד בגרסתו הקטנה הוא הפג'ו - אבל לא כל כך הצלחתי להבין מה הולך עם הדגמים שם או למצוא באתר יד2 פג'ו חדשה יחסית וספורטיבית עם 3 דלתות

 

לכן אני מבקש להתייעץ - האם מישהו יכול לכוון אותי לדגם כזה?

מעדיף כמה שיותר חדש (נניח 2010 או 2011 ומעלה),

בטיחותי, עם ביצועים טובים (האצה בעיקר... ההונדה שלי כרגע במוסך וקיבלתי רכב חלופי פורד פוקוס שהוא אחלה חוץ מזה שהוא בקושי מאיץ... זה מאוד מתסכל)

ועם *הילוכים אוטומטיים ולא ידניים*

 

ובתקציב של *סביב* 60K, אבל אני גמיש יחסית. הגבול העליון הוא לצורך העניין 100K ש"ח.

 

תודה מראש לכל העוזרים!!

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על התגובה המהירה!

 

אם הבנתי נכון לאיזה דגם אתה מתכוון --- הסקודה פאביה נראית מאוד קובייתית, ולכן לא מתאימה לי

הסיאט איביזה 3 דלתות נראית יותר בסגנון שאני מחפש, אם כי לא מספיק ספורטיבית (היא דומה מדי לסגנון ה-"האצ'בק" או "האנצ'בק" או איך שלא קוראים לדבר הזה? שממש לא אהבתי).

 

תודה

פורסם

מה לגבי הBMW M1, רכב קטן ספורטיבי הנעה אחורית, אפילו כמשפחתית הוא לא רע בכלל.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicCar.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=185a031d03f3760fa4042e09f44bd723878&Code=528777542febf46ea7de426b8fe6f01f

 

הייתי אומר זאת האפשרות הטובה ביותר בתקציב, והוא איכותי יותר מכל יונדאי אחרת בארץ.

פורסם

תודה אבל גם זה קובייתי לי מדי :(

 

אני מחפש משהו שיותר דומה לצורה נניח של i35 Hyundai רק ב-3 דלתות וללא תא מטען...

יש דבר כזה?

פורסם

טוב אני חושב שדי התבייתתי על ה-SEAT IBIZA בגרסה ספורטיבית

(למרות שאני עדיין פוזל גם לעבר הולוסטר)

 

אני מנסה להבין מה ההבדל בין התת-דגמים השונים: FR, CUPRA

האם הרכב נחשב לאמין? ביצועים טובים? נוח?

היות ואני מנסה לברוח מידני כמו מאש, והיות ונראה שהגרסאות הספורטיביות יותר באות לכל היותר עם DSG, והיות והבנתי שהיו או ישנן בעיות איתו --- האם כדאי?

 

לגבי הולוסטר, ביקורת בחו"ל קוטלות אותו לחלוטין... האם בצדק?

 

המחירים של יד שניה החל מ-2010 נעים בערך סביב ה-70 ומעלה עד ל-90 ומשהו, שזה בסדר מבחינתי (תלוי כמובן בשאלה אם זה רכב מומלץ, ואם לא, אז איזה רכב דומה כדי לקחת בתקציב...)

 

תודה רבה לכל העוזרים!

פורסם

שלום,

מניסיון אני יכול להגיד לך שה Seat Ibiza FR זה רכב לא רע בכלל, יפה, מהיר, יחסית נוח, וגם נראה לי ניתן למצוא במחיר סביר של

100K +-, תלוי כמובן בשנה עם כיוון ל 2010. Cupra זה כבר מעל התקציב שלך.

מבחינת האמינות שלו, לא אמורות להיות יותר מדיי בעיות אבל קח בחשבון שבסופו של דבר מדובר ב Seat (שזה אומר לא שיא השירות והאמינות).

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

אין לי נסיון של ממש, אבל ממה שקראתי ובדקתי בשבועות האחרונים אין הרבה רכבים שיתנו לך יותר מהאיביזה FR בתקציב הזה. המחירון שלה הוא באזור ה 90k אבל הבעיה האמיתית היא אשכרה למצוא מישהו שמוכר. הגיר טיפה בעייתי הבנתי... אבל האחריות המורחבת לחמש שנים אמורה לסדר את העניין.

פורסם

היי מופריום ודניאל, תודה על התגובות --

 

מורפיום -- אם לא שיא האמינות וכו' - איזה חברה כן היית ממליץ נניח? אני ממש לא נעול דווקא על סיאט או על האיביזה...

במחיר של 90 אלף לא עדיף כבר לקחת את היונדאי וולוסטר נניח?

 

 

דניאל - כשאתה אומר "יתנו יותר" אתה מתכוון מבחינת ביצועים? כי אני מוכן להתפשר על ביצועים לטובת אמינות ומראה (שהם שני קריטריונים חשובים יותר מבחינתי).

 

ובאופן כללי אני שואף לא לעבור את ה-80 אלף אם אפשר...

מההונדה סיוויק יכול להיות שלא נצליח לחלץ הרבה מעל 55 או 50 אלף ש"ח...

פורסם

אם אתה מוכן להתפשר על הביצועים בשביל אמינות ומראה אז תקח מאוד ברצינות את הולוסטר

היא נראת מצויין,יונדאי חברה סופר אמינה.והיא לא חזקה כמו איביזה קופרה אבל יש לה לא מעט כוח.

זה פשוט לא רכב ספורט,זה רכב ספורטיבי.

פורסם
היי מופריום ודניאל, תודה על התגובות --

 

מורפיום -- אם לא שיא האמינות וכו' - איזה חברה כן היית ממליץ נניח? אני ממש לא נעול דווקא על סיאט או על האיביזה...

במחיר של 90 אלף לא עדיף כבר לקחת את היונדאי וולוסטר נניח?

 

 

דניאל - כשאתה אומר "יתנו יותר" אתה מתכוון מבחינת ביצועים? כי אני מוכן להתפשר על ביצועים לטובת אמינות ומראה (שהם שני קריטריונים חשובים יותר מבחינתי).

 

ובאופן כללי אני שואף לא לעבור את ה-80 אלף אם אפשר...

מההונדה סיוויק יכול להיות שלא נצליח לחלץ הרבה מעל 55 או 50 אלף ש"ח...

 

כן, אני מתכוון מבחינת ביצועים. האיביזה גם מעט חסכונית יותר.

אני אישית לא חסיד של הוולוסטר... כל הנתונים שלה, ובסוף היא לא סוחבת כמו שציפיתי.

פורסם

תראה, אני לא אומר שהרכב לא אמין, בסופו של דבר זה מזל.

לגבי הגיר, אני יודע שרוב אם לא כל הבעיות טופלו (רובן היו בעיות של מחשב), ובכל מקרה יש אחריות ל-5 שנים.

 

מבחינת היונדאי, אם כל הכבוד היא לא ברמה של האיביזה (לפחות לא הרגילה), ולגבי האמינות שלה אני לא יכול להגיד כי אין לי איתה ניסיון (ואני לא מתבסס על שמועות), מעבר לזה אני אישית לא ממש חובב את המותג של יונדאי.

 

אם אתה מחפש משהו יותר אמין, אז ה Honda Civic 5D מהדור הקודם זאת עסקה טובה לדעתי, נכון, זה לא הרכב הכי ספורטיבי, אבל הוא ממש לא עגלה, הוא מאד אמין, ולדעתי גם יפה ... אז הנה עוד כיוון שאתה יכול לחשוב עליו.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

מורפיום - מצחיק אתה איכשהו בדיוק מצליח לקלוע לדעתי :)

בדיוק התחלתי להסתכל על ה-KIA PRO CEED וכפועל יוצא מכך גם על ה-HONDA CIVIC 5D

האמת שאני לא כל כך מבין איך יכול להיות ששניהם נמכרים בדגם הבסיסי ב-136 אלף ש"ח???

הרי הונדה לא רואה את קיה ממטר, או שאני טועה??

 

בכל מקרה התחלתי לפזול לכיוון של טרייד אין ואיזשהו דיל מימוני בהונדה על רכב חדש...

 

האם האחריות על רכב חדש + ההמנעות מהסיכון (והכאב) שכרוכים ברכישת רכב משומש, שווים את האקסטרה מחיר (שממילא יתבטא גם במחיר מכירה גבוה יותר עוד 3~4 שנים נניח, כך שזה לא כסף שהולך לפח? [אפילו שהבנתי שירידת הערך הגדולה מתרחשת בשנתיים הראשונות])?

 

עד כמה מטורף זה (מבחינת התקציב שהגדרתי) לנסות לעשות טרייד אין להונדה סיוויק 2006 (מהדגם החדש) שלי - ולקבל כנראה בסביבות 55K, ולקנות ביתר הכסף את ה-5D חדשה?

 

אני ממש לא יודע איך הולך המימון בייבואנים - האם זה יוצא סביר? (הרי האלטרנטיבה זה להוציא עכשיו נניח 20 או 30 אלף ש"ח על רכב שנת 2010 או 2011 שאצטרך להפטר ממנו כנראה עוד שנתיים, ולאבד עליו ממילא עשרות אלפים במכירה).

 

מישהו גם אמר לי שיש בחברות הליסינג השונות (כמו אלדן לדוגמא) רכבים חדשים עם 0 ק"מ בהנחות משמעותיות? האם יש פה איזשהו קאץ'?

פורסם

אם אתה כבר גולש לתקציב שכזה, למה לא ללכת על Ibiza 1.4 FR ?

חסכוני יותר, זה הגיר החדש והמשופר, ביצועים טובים בהרבההה מהסיוויק.

סיאט גם פחות מותג אפשר להגיד, ולכן אתה מקבל הרבה יותר בפחות כסף.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
שלום,

מניסיון אני יכול להגיד לך שה Seat Ibiza FR זה רכב לא רע בכלל, יפה, מהיר, יחסית נוח, וגם נראה לי ניתן למצוא במחיר סביר של

100K +-, תלוי כמובן בשנה עם כיוון ל 2010. Cupra זה כבר מעל התקציב שלך.

מבחינת האמינות שלו, לא אמורות להיות יותר מדיי בעיות אבל קח בחשבון שבסופו של דבר מדובר ב Seat (שזה אומר לא שיא השירות והאמינות).

 

אין לי נסיון של ממש, אבל ממה שקראתי ובדקתי בשבועות האחרונים אין הרבה רכבים שיתנו לך יותר מהאיביזה FR בתקציב הזה. המחירון שלה הוא באזור ה 90k אבל הבעיה האמיתית היא אשכרה למצוא מישהו שמוכר. הגיר טיפה בעייתי הבנתי... אבל האחריות המורחבת לחמש שנים אמורה לסדר את העניין.

 

שניי הרכבים הנ"ל הם עם הDSG7 ה"בעייתי" לכאורה, אני אישית לא הייתי קונה רכב עם הגיר הזה.

 

אם אתה כבר גולש לתקציב שכזה, למה לא ללכת על Ibiza 1.4 FR ?

חסכוני יותר, זה הגיר החדש והמשופר, ביצועים טובים בהרבההה מהסיוויק.

סיאט גם פחות מותג אפשר להגיד, ולכן אתה מקבל הרבה יותר בפחות כסף.

 

עדיין, זה אותו DSG7 כמו לפני המתיחת פנים.

 

אני לא הייתי מתחיל עם הלוואות על הלוואות רק בשביל לנהוג על רכב חדש, במיוחד אם אתה הולך לגור במרכז ת"א ובכל מקרה תוך חודש יתמלא בשיפשופים כואבים.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy


×
×
  • תוכן חדש...