Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי הקיה פרו-סיד ----

אוקיי אבל מה לגבי הסחירות שלו?

האם יש שוק לרכב הזה? מחיפוש ביד 2 אני בקושי מוצא דגם אחד

 

ובכל מקרה, אני לא מבין מה בדיוק טבלת המסירות הזו אמורה להעיד? הרי ממילא הכביש מלא ברכבי ליסינג שמטבעם מטים את התוצאות לעבר חברה או אפילו דגם מאוד ספציפי... הכביש מפוצץ ביונדאי i35, פורד פוקוס, קיה פיקנטו, וכו'...

נפוץ לא אומר בהכרח טוב/איכותי/משתלם לאדם פרטי שמנסה לקחת רכב "בולט" (ולא סתם להצטרף לעדר)

גם אאודי לצורך העניין לא מופיעה שם. לאאודי אין רכבים טובים?

 

 

בכל מקרה במחיר הזה (של הפרו סיד) אפשר להשיג אאודי A1... השאלה מה עדיף

פורסם
לגבי הקיה פרו-סיד ----

אוקיי אבל מה לגבי הסחירות שלו?

האם יש שוק לרכב הזה? מחיפוש ביד 2 אני בקושי מוצא דגם אחד

 

 

בכל מקרה במחיר הזה (של הפרו סיד) אפשר להשיג אאודי A1... השאלה מה עדיף

 

נתחיל מהסוף. צר לי על כל חובבי אודי, אבל ה A1 נועדה למטרה אחת בלבד. כדי שתוכל לשים את המפתחות של אודי על השולחן, ושכל החברים יתרשמו מכך. סה"כ פולו בתחפושת מאוד לא מאובזרת.

 

לגבי הסחירות. הפרו סיד הוא דגם חדש. צפוי שהוא לא יככב בלוחות המכירה מסיבה זו ומהסיבה שהוא יותר נדיר. אין מה לחשוש מזה - נהפוך הוא.

 

מדובר ברכב מאוד מוצלח שקוטף ביקורות טובות. מצויין למי שרוצה פוזה - אבל באמצעים מוגבלים. אל תדאג הבנות לא ידעו או יבחינו שהרכב עלה רק 135K. מבחינתן כל מה שיש לו פחות מ 4 דלתות הוא יקר.

פורסם
נתחיל מהסוף. צר לי על כל חובבי אודי, אבל ה A1 נועדה למטרה אחת בלבד. כדי שתוכל לשים את המפתחות של אודי על השולחן, ושכל החברים יתרשמו מכך. סה"כ פולו בתחפושת מאוד לא מאובזרת.

 

לגבי הסחירות. הפרו סיד הוא דגם חדש. צפוי שהוא לא יככב בלוחות המכירה מסיבה זו ומהסיבה שהוא יותר נדיר. אין מה לחשוש מזה - נהפוך הוא.

 

מדובר ברכב מאוד מוצלח שקוטף ביקורות טובות. מצויין למי שרוצה פוזה - אבל באמצעים מוגבלים. אל תדאג הבנות לא ידעו או יבחינו שהרכב עלה רק 135K. מבחינתן כל מה שיש לו פחות מ 4 דלתות הוא יקר.

 

 

שוב אני שואל - למה אני צריך להעדיף את הפרו-סיד על אאודי A1 אם שתיהן נמכרות כרגע באותו המחיר (135K)?

האם הביצועים של הפרו-סיד עולים לא רק אלה של הונדה, אלא גם אלה של אאודי? האם יש רכב שלא נחות מהפרו-סיד בעיניך?

מבחינת אבזור, התרשמתי מאוד מהפנים של האאודי כשהייתי בסוכנות... במה הפרו-סיד יותר מאובזר?

פורסם

הרכב שעכשיו במבצע מגיע עם מגזן מכאני, בלי שליטה מההגה,חישוקי 15" ובלי חיישני חנייה .

לעומת זאת בקיה אתה מקבל ריפודי עור, חיישנים מקוריים, מרווח פנים משופר, חישוקי 17" אחריות ל7 שנים מגוון חיישנים ( גשם אורות וכו' ) ועוד הרבה.

 

בסופו של דבר, הקיה נותנות יותר. זה לא שהאודי רכב לא טוב, הוא פשוט מציע תמורה פחות טובה.

פורסם

לדיון:

איך בדיוק הגעת מ 60K תקציב ל 135K ??

לא עדיף לך פשוט לקחת רכב ספורטיבי עד התקציב הזה, כמו שתכננת ? מאשר להכנס לתשלומים וחובות..

ומה יקרה אם לא תהיה לך עבודה עוד שנה ?

פורסם
לדיון:

איך בדיוק הגעת מ 60K תקציב ל 135K ??

לא עדיף לך פשוט לקחת רכב ספורטיבי עד התקציב הזה, כמו שתכננת ? מאשר להכנס לתשלומים וחובות..

ומה יקרה אם לא תהיה לך עבודה עוד שנה ?

 

אסביר -

כשפרסמתי את המודעה זה היה כשרק התחלתי לחפש רכב

לא היה לי מושג כל כך על מה הכסף הזה יכול או לא יכול לרכוש,

והכיוון היחיד שלי היה הפיג'ו 207 פחות או יותר, שראיתי שנסחרת ב-60K בערך בשנתון רלוונטי

 

לכן גם הבהרתי שהתקציב שלי גמיש ושאני מתכוון שלא להוציא יותר מ-80K

כל זה היה בשלב שבו הייתי סבור שארכוש רכב משומש פרטי

 

עם הזמן, ובעצת הוריי, הלכה והתגבשה אצלי ההחלטה שלא לרכוש שום דבר משנתון שמתחת 2010, וההעדפה לשנתנונים 2011 או 2012. בנוסף, החלטתי להמנע מרכבים צרפתים (כמו פיג'ו או רינו) ולהיצמד לייצור יפני/גרמני.

 

לכן כרגע הפער בין אופציית הרכב החדש ואופציית הרכב המשומש הצטמצם במידה ניכרת

ברור שגם לרכישת רכב מהיבואן יש את המחיר הנוסף שלה, אבל גם גלומים בה יתרונות (שאת חלקם קשה לכמת) כמו החסכון בכאב ראש ובסיכון של רכישת רכב משומש, ותקופה מלאה של אחריות

 

הרצון שלי לרכוש רכב לא נפוץ - מונע ממני לדוגמא לרכוש משהו בסגנון של ה-MAZDA 2 או ה-HYUNDAI הקטנות

כמובן שלרצון הזה יש מחיר משלו

 

וכך הגעתי למצב שבו אני מתלבט בין להוציא בערך 100K על A1 או הונדה סיוויק 5 דלתות משומשות,

ובין להוציא 135K על חדשות כאלה

 

בנוסף קיימת את האופציה התיאורטית של איביזה FR, שדווקא לא נהניתי כל כך בנסיעת המבחן שלה --- משהו בגיר ובתגובות המנוע היה לא סימפטי (ואני מאוד חושש שבאאודי A1 המצב יהיה דומה).

 

בינתיים מבחינת ביצועים ופרקטיות אני נוטה להונדה, ומבחינת מראה, נוחות, וכו' - אני נוטה ל-A1

 

אם למישהו יש רעיון איך אני יכול לחסוך עוד עשרות אלפי שקלים ולהשיג משהו ברמה דומה ובאופי דומה - אשמח לשמוע

 

 

ושוב עם תרחישי האימה על אובדן העבודה:

התרחיש הזה מאוד לא סביר, אבל גם בהינתן שהוא יקרה, יש לי מספיק חסכונות כדי להיות מסוגל לספוג מכה כזו

אני מחוייב גם בחוזה על דירה, שעולה הרבה יותר מהרכב. אז?

לדירה אוכל למצוא מחליף,

לרכב אוכל למצוא קונה

 

נכון שאולי אאלץ לספוג הפסד כלשהו של 10K או 20K או אולי אפילו קצת יותר,

אבל היות והתרחיש הזה הוא ממילא לא סביר בעליל, אני לא רואה טעם לתת לו להכתיב לי את הרכישה

 

אני עובד כבר 6 שנים באותה חברת היי-טק, ורק לא מזמן עברתי לצוות חדש

החברה היא במצב טוב מאוד ורק גדלה כל הזמן

תרחיש ה-"פיטורים ואובדן העבודה" הוא פשוט מאוד לא סביר

פורסם

אגב, מחיר המחירון האמיתי של A1 חדשה אם הבנתי נכון הוא 160 אלף, ולכן גם כל המשומשות בנות השנה (מ-2012) נסחרות במחיר דומה ל-A1 חדשה שבמצע, או אף במחיר גבוה יותר (!!)

 

ה-A1 היחידה במחיר נמוך יותר שראיתי היא משנת 2011 עם 60 אלף קילומטר, ב-100K ש"ח

השאלה היא האם ה-30K חסכון האלה שווים את ה-60 אלף קילומטר והשנתיים של שימוש... (ואת הסיכון + כאב ראש שברכישה מאדם פרטי)

פורסם

לא מבין למה אתה צריך רכב בגודל משפחתי, מה גם שההונדה כבר לא מוצלחת כבעבר ובעיקר לא חסכונית. תבדוק את הפיאסטה החדשה 1600, בובה של רכב ותישאר עם הרבה עודף

פורסם
אם לא אהבת את האיביזה למה שתאהב את ה A1 ? הן כמעט זהות עד זהות מבחינת מנוע-גיר, כנ"ל פולו דור 5.

 

יכול מאוד להיות שלא אוהב. לכן בדיוק אני מזמין נסיעת מבחן.

 

ולשימי --- אתה צודק, אני לא צריך רכב גדול, לכן אני מעדיף מבחינת הצורה/גודל את ה-A1 על ההונדה. בהונדה פשוט ממש אהבתי את התחושה בתא הנהג, את תחושת הגיר-מנוע והתגובות של הרכב, השקט... זה פשוט גם מאוד דומה לסיוויק סדאן 2006 שאני נוהג עליה כבר כמה שנים טובות.

על פורד פוקוס נהגתי לא מזמן כשקיבלתי רכב חלופי מהמוסך --- החוויה הייתה נוראית. המנוע/גיר הרגיש חלש ונחנק --- גם כשמדביקים את הרגל לדוושת הגז. האם הפיאסטה היא שונה בתכלית?

ובכל מקרה, כפי שכבר ציינתי אני מנסה להמנע ממכוניות מאוד נפוצות. הפיאסטה והמאזדה 2 והיונדאי i25 הן כולן נפוצות למדי - וזה פשוט בלתי נסבל בעיניי... מרגיש לי כמו להיות קופסאת שימורים בפס ייצור.

 

רוצה ומעדיף לקחת רכב שהוא מעט יותר נדיר - אפילו אם אני צריך לשלם על זה אקסטרה.

 

זו בדיוק הסיבה אגב ששקלתי את הפרו-סיד (שהוא יחסית נדיר). העניין הוא שהוא באותו מחיר כרגע בדיוק כמו ההונדה 5 דלתות וכמו ה-A1 - ועוד לא ראיתי שום סימוכין טוב לכך שאני צריך להעדיף אותו עליהן. הדאגה העיקרית שלי לגביו היא הסחירות אגב, לא הביצועים.


×
×
  • תוכן חדש...