Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שניי הרכבים הנ"ל הם עם הDSG7 ה"בעייתי" לכאורה, אני אישית לא הייתי קונה רכב עם הגיר הזה.

 

 

 

עדיין, זה אותו DSG7 כמו לפני המתיחת פנים.

 

אני לא הייתי מתחיל עם הלוואות על הלוואות רק בשביל לנהוג על רכב חדש, במיוחד אם אתה הולך לגור במרכז ת"א ובכל מקרה תוך חודש יתמלא בשיפשופים כואבים.

הבעיה ב DSG7 היתה בעיקר בעיית תוכנה שע"פ כל העדויות שופרה\תוקנה בדגם האחרון.

כך או כך, לא חסרים מוסכים מורשים בתל אביב, ואחריות 5 שנים אמורה להסיר כל דאגה מליבו.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי חניה פרטית בדירה שאני עובר אליה ולכן אני פחות מודאג משפשופים (אי אפשר למנוע לחלוטין אבל הסיכוי קטן) -

וזה בדיוק מה שאני שואל לגביו - אם מישהו פה מכיר את נושא המימון של הייבואנים ואיך זה בד"כ עובד

 

האם 36 תשלומים זו הפריסה היחידה? האם אפשר להתמקח על זה בכלל?

עד כמה אפשרי להשיג הנחה? (חבר טוב סיפר לי נניח שמכר שלו הצליח להוריד אותם ב-15 אלף ש"ח על רכב חדש).

 

יכול להיות שבסוף מבחינה "חשבונאית" זה לא יעלה לי הרבה יותר בנטו מלהוציא עכשיו 20-30 אלף בבת אחת לרכב יד שניה, לא (בהנחה שאשיג 55 אלף על הסיוויק 2006)

 

אגב, האם ייבואנים בד"F מחזיקים גם שנה קודמת (נניח 2012 ) או שהם נפטרים מהר מכל הדגמים הישנים כשהחדש יוצא?

 

בכל מקרה אם אני חורג מהתקציב זה צריך להיות לרכב שיותר תואם את הטעם שלי...

ואם לומר את האמת אני חושב שהאיביזה פחות קולע לו - גם בהינתן שאלך על ה-FR או ה-CUPRA

איכשהו גרסת ה-3 דלתות שלו קצת מעצבנת אותי בגלל ה-"קרחת" שיש איפה שהייתה כביכול אמורה להסתיים הדלת האחורית. משהו שם מרגיש "חסר".

 

זה אולי נשמע קטנוני אבל בתור אדם שחובב מאוד את כל נושא העיצוב (לא רק ברכבים), זה חשוב לי לא פחות (ואף יותר) מביצועים (כל עוד נשארים ברמת הסביר)

 

מההונדה סיוויק 2006 מאוד מאוד נהניתי. רכב שקט, אמין (הייתה בו רק תקלה אחת משמעותית בכל ה-6 שנים שהוא אצל המשפחה שלי) ועם ביצועים שמאוד היו טובים לי (האצה, כח, זריזות ומהירות תגובה, וכו'). אם אני מנחש נכון (וע"פ מה שאני קורא זה אכן כך) שביצועי ההאצ'בק החדשה תואמים (ואף עולים) על ביצועי אותו דגם ישן, זה מספיק טוב לי (ואני לא צריך מנועי טורבו ודברים בסגנון).

 

כמו שמישהו פה כתב, אני מחפש רכב ספורטיבי ולא רכב ספורט.

משהו "זריז וחזק" אבל לא "מכונית מירוצים"

 

 

נושא אחריות היבואן + הסיכון המצומצם שטמון ברכישת רכב חדש ולא משומש - שווה גם משהו בפני עצמו -- לא?

פורסם
הבעיה ב DSG7 היתה בעיקר בעיית תוכנה שע"פ כל העדויות שופרה\תוקנה בדגם האחרון.

כך או כך, לא חסרים מוסכים מורשים בתל אביב, ואחריות 5 שנים אמורה להסיר כל דאגה מליבו.

 

לא נכון.

מכטרוניק/קלאצ'ים/תוכנה או שילוב מסוים של שלושתם.

משכנתא זה קל

פורסם
לא נכון.

מכטרוניק/קלאצ'ים/תוכנה או שילוב מסוים של שלושתם.

 

בנוסף, לא הייתי אומר שאחריות "מסירה כל דאגה" במקרה כזה

היא אולי מצמצמת את ההוצאות, אבל ללכת כל שני וחמישי למוסך בגלל תקלות/בעיות זה בזבוז זמן/אנרגיה/כסף לכשלעצמו - אפילו אם זה בכיסוי של האחריות... עדיף לשלם טיפה יותר על ראש שקט יותר, מאשר לשלם פחות על משהו שידוע שיש איתו בעיות - ולסמוך על האחריות... (ונתקלתי בתיאורים של בעיות ב-DSG בכל מקום שפניתי אליו... אם הם אכן תיקנו אותן, אני במקומם הייתי מחליף את השם המסחרי של הטכנולוגיה כי כרגע קשה שלא להתקל בפורומים/אתרים שמזהירים מפניה).

 

למישהו יש מושג לגבי שאלות המימון ששאלתי?

יש למישהו נסיון בנושא? עד כמה אפשר "לחלץ" מהייבואן?

1. יותר תשלומים?

2. פריסה נוחה יותר (נניח מקדמה קטנה כרגע, 36 [או יותר] תשלומים ואז תשלום יתרה בבת אחת? משהו בסגנון שדומה לליסינג פרטי?)

3. עד כמה אפשר להשיג הנחות?

4. האם כל הנושא של רכישת 0 ק"מ מחברות הליסינג זה משהו ריאלי שעובד טוב בלי בעיות?

פורסם

אני לא אכנס כאן לוויכוח על ה DSG אני רק יגיד שלי הייתה ה Leon FR עם הגיר הזה ... ואני יכול להגיד שזה הדבר הכי טוב שייצא לי לנהוג עליו (הרבה יותר מהידני מכל הבחינות, למרות שעכשיו אני עם ידני).

לגבי ה DSG7, אני יכול להגיד שמכל מי שאני מכיר (משהו כמו 5-6) אנשים אשר ברכבם היה מותקן גיר DSG רק לאחד הייתה בעיה, וזאת הייתה בעיית תוכנה שנפתרה מהר מאד (ולו היה את הגיר בדגמים הממש מוקדמים), אני לא אומר שאין מצב לבעיות, אני רק אומר שרוב הבעיות טופלו, ואין בו יותר בעיות מאשר בגירים אחרים.

 

לגבי הנושא השני:

תראה כל יבואן והמגבלות שלו, לדוגמא בצמפיון אתה יכול להתמקח איתם על הכל (כולל הכל !!).

לעומת זאת במאזדה\פורד, אתה יכול ללכת לחפש ת'חברים שלך (מנסיון שלי ושל עוד 3 אנשים).

בסופו של דבר, אם אתה מראה רצינות ברכישת רכב, הסוכן יילך לקראתך, מעבר לזה ברגע שתמצא את המכונית הרצויה, אתה יכול להתייעץ כאן מה המחיר ה"אמיתי" של הרכב הזה, ואז להוריד את היבואן בהתאם.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בנוסף, לא הייתי אומר שאחריות "מסירה כל דאגה" במקרה כזה

היא אולי מצמצמת את ההוצאות, אבל ללכת כל שני וחמישי למוסך בגלל תקלות/בעיות זה בזבוז זמן/אנרגיה/כסף לכשלעצמו - אפילו אם זה בכיסוי של האחריות... עדיף לשלם טיפה יותר על ראש שקט יותר, מאשר לשלם פחות על משהו שידוע שיש איתו בעיות - ולסמוך על האחריות... (ונתקלתי בתיאורים של בעיות ב-DSG בכל מקום שפניתי אליו... אם הם אכן תיקנו אותן, אני במקומם הייתי מחליף את השם המסחרי של הטכנולוגיה כי כרגע קשה שלא להתקל בפורומים/אתרים שמזהירים מפניה).

 

למישהו יש מושג לגבי שאלות המימון ששאלתי?

יש למישהו נסיון בנושא? עד כמה אפשר "לחלץ" מהייבואן?

1. יותר תשלומים?

2. פריסה נוחה יותר (נניח מקדמה קטנה כרגע, 36 [או יותר] תשלומים ואז תשלום יתרה בבת אחת? משהו בסגנון שדומה לליסינג פרטי?)

3. עד כמה אפשר להשיג הנחות?

4. האם כל הנושא של רכישת 0 ק"מ מחברות הליסינג זה משהו ריאלי שעובד טוב בלי בעיות?

 

1) ההלוואה היא של היבואן, היא של חברת מימון שהיא צד שלישי לכל דבר כך שאת היבואן זה לא מעניין יותר מדי, לעיתים עדיף לקחת את ההלוואה מהבנק, תלוי במסלולים והריביות שתקבל.

2) שוב - כל מסלול והיתרונות והחסרונות שלו.

3) אם אתה לוקח הלוואה דרכם ולא משלם ב"מזומן" הסיכוי להנחה קטן.

4) עובד, רק אל תחשוב שההנחה שקיבלת לא תחזור אליך כשתנסה למכור את הרכב.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

הי דור -

 

 

פרסמתי בינתיים כבר פוסט אחר שממוקד יותר בנושא ועדכני יותר למצב כרגע אחרי שהייתי בסוכנות של איביזה והונדה, אשמח אם תוכלו להגיב שם ולא פה :)

 

אבל בכל מקרה, רק לגבי "הנחה שתחזור אלי" --- מה הכוונה? הרי אם הרכב נרכש מליסינג עם 0 ק"מ אבל לא עבר "יד" בדרך, זה כמעט כמו לרכוש מהיבואן לא? ואז למה שבעצם ההנחה תחזור אלי שוב (לא שאני מתכוון להסתיר מהיכן קניתי אותו כמובן, אני רק מנסה להבין למה שזה יוריד משמעותית מערך הרכב בצורה של 1:1?)

 

ועוד שאלה קטנה - עד כמה נהוג לקבל הנחה במזומן? ביקשתי בהונדה הנחת מזומן גדולה מדי כנראה (15,000... סתם כי שמעתי שמישהו קיבל הנחה כזו אבל מסתבר שזה היה על רכב בעלות של 225,000, הייתי צריך לבקש באחוזים פשוט נניח 5% במקום 10%), והנציג של הונדה אמר שהוא יכול לתת לי 1000, 2000 הנחת מזומן. האם לדעתך אפשר להשיג נניח גם 7500 או 5000 או משהו כזה? למישהו יצא לקבל דבר כזה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה עדיין בישראל, ואתה תהיה רשום כיד שנייה כשהיד הראשונה חברת הליסינג.

כשתרצה למכור, אתה חושב שהקונים יתנו לך מחירון כמו של רכב שנקנה מהחברה? הם הרי יודעים שקנית בהנחה מחברת הליסינג כי תציג את המכתב שאומר שקנית את הרכב עם 0 ק"מ מחברת הליסינג אבל עדיין.

אמנם זה לא יהיה 1 ל1 אבל יחסי.

 

דורון

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

לא הבנתי ---

 

אם הבנתי נכון את כל עניין הרפורמה בשוק הרכב, הרי שניתנה לחברות הליסינג הרשות לרכוש מהיבואן רכבים ולמכור אותם בעצמם - וכל זה מבלי להעביר את הבעלות על שמם (בדיוק כמו שהיבואן לא מעביר את הבעלות על שמו כשהוא רוכש את הרכב מחו"ל) - כדי להגביר את התחרותיות בשוק.

 

אז אני לא אהיה יד 2 אלא יד 1 במקרה כזה. ואז - לצורך העניין - מה זה משנה אם קניתי ישירות מהיבואן במחיר מלא, או מחברת ליסינג בהנחה?

 

אני לא יכול לשים קישורים עדיין אז חפש בגוגל: "0 ק"מ מליסינג, 0 מכוניות", כתבה מה-3 ביוני

פורסם
מורפיום - מצחיק אתה איכשהו בדיוק מצליח לקלוע לדעתי :)

בדיוק התחלתי להסתכל על ה-KIA PRO CEED וכפועל יוצא מכך גם על ה-HONDA CIVIC 5D

האמת שאני לא כל כך מבין איך יכול להיות ששניהם נמכרים בדגם הבסיסי ב-136 אלף ש"ח???

הרי הונדה לא רואה את קיה ממטר, או שאני טועה??

 

 

אכן טועה אחי

קיה לא רואה את הונדה.

מה שכתבת אולי נכון ל 2007 אבל לא ל 2013

פורסם
אכן טועה אחי

קיה לא רואה את הונדה.

מה שכתבת אולי נכון ל 2007 אבל לא ל 2013

 

יש לך אולי מקור כלשהו (ביקורת רכב רצינית) לגבות את הדברים האלה איתם?

זו פעם ראשונה שאני שומע דבר כזה...

פורסם

מהתרשמות ונהיגה קצרה בפרו סיד התרשמתי מאוד לטובה. בייחוד מאיכות החומרים וההרכבה. הכל היה מוצק וברמה של גרמניות - לא פחות. בנוגע למנוע, אומנם אטמוספרי רגיל , אבל בזכות תיבת ההילוכים הרכב מרגיש זריז.

פורסם
מהתרשמות ונהיגה קצרה בפרו סיד התרשמתי מאוד לטובה. בייחוד מאיכות החומרים וההרכבה. הכל היה מוצק וברמה של גרמניות - לא פחות. בנוגע למנוע, אומנם אטמוספרי רגיל , אבל בזכות תיבת ההילוכים הרכב מרגיש זריז.

 

מבחן דרכים של אתר אוטו http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-30281-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A4%D7%A8%D7%95-%D7%A1%D7%99%D7%93-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D.aspx


×
×
  • תוכן חדש...