Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנורה שוב נדלקה..

תמיד נדלקת אחרי נסיעה ארוכה לירושלים , כשאני עוצר את הרכב ביעד , אחרי העליות.

הפילטר הוחלף כבר פעמיים , המד לחץ נבדק ונראה תקין ( לא היה מכוסה בשמן ).

למשהו יש רעיונות?

פורסם

זה כנראה מה שיהיה בפעם הבאה שאגיע לגבע , בנתיים החליפו שני פילטרים ולא רצו לקבל תשלום - כי לא ידעו אם זה יסתדר , סיכמנו שאשלם בהעברה טלפונית אם ההתראה לא תחזור - אלופים.

ההתראה נוצרת רק אחרי נסיעות ארוכות , וכשאני מגיע ליעד ועוצר את הרכב , נעלמת כשאני מעלה טורים.

יכול להיות שזה קשור להתחממות של השמן ? אולי השמן לא תקין ? משאבה ?

תודה.

פורסם

כמה ק"מ הרכב? מפלס שמן מלא? איזה שמן שמים בטיפולים? הרכב עבר משהו לאחרונה?

כשהרכבים היו בני 5+/- התקלה הזאת הייתה ידועה והחליפו פילטר או בית פילטר והבעיה נפתרה.

 

מאז הרכבים התיישנו וגם צברו ק"מ אז זה גם תלוי בצורה שהרכב טופל. אם אחרי בית פילטר התקלה לא תסתדר אז זאת תקלה מכנית במנוע כנראה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...