Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את הרמקולים האלה

 

עלו לי 220 (וקיבלתי דיסק ניקוי מתנה:wink: )

 

סך הכל נישמעים סבבה

לא מחזיקים יותר מידי

באיזשהו שלב של ווליום כבר מתחילים לקרטע

 

תיקנה אם יש לך מחיר טוב

פורסם

אני הייתי אומר לך לא לרכוש את הרמקול הזה, אלא לרכוש קומפוננט אבל כנראה שאתה לא מעוניין לרכוש אלא רק לדעת אז...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
יש לי את הרמקולים האלה

 

עלו לי 220 (וקיבלתי דיסק ניקוי מתנה:wink: )

 

סך הכל נישמעים סבבה

לא מחזיקים יותר מידי

באיזשהו שלב של ווליום כבר מתחילים לקרטע

 

תיקנה אם יש לך מחיר טוב

 

 

אז מה אתה בעצם אומר שהם לא טובים כי אני שמעתי אותם ודווקה הם דיי חזקים והצליל היה נקי מאד

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם
אני הייתי אומר לך לא לרכוש את הרמקול הזה, אלא לרכוש קומפוננט אבל כנראה שאתה לא מעוניין לרכוש אלא רק לדעת אז...

 

 

 

אז מה ??? :-)

 

חברה חשוב לי לדעת בידיוק על הרמה שלו כי אני מתכננן לקנות אז אם אפשר אני אשמח לשמוע מאנשים שגם שמעו אותו אני שמעתי ואהבתי אבל לפני שאני קונה רוצה לשמוע עוד דעות

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

בואנה... יש לך בעיות

 

מה אתה מחפש, שאנשים יגידו שזה לא טוב ?!

אם אתה אהבת, זה הדבר היחיד שחשוב

גם אם זה המוצר הכי מעפן בעולם, אם אתה אוהב אותו, אתה צריך ללכת עליו

ולא על פי המלצות של אחרים

רמקול זה לא מוצר אלקטרוני, רמקול ייחודי כימעט לכל אוזן בצורה אינדווידואלית!

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
בואנה... יש לך בעיות

 

מה אתה מחפש, שאנשים יגידו שזה לא טוב ?!

אם אתה אהבת, זה הדבר היחיד שחשוב

גם אם זה המוצר הכי מעפן בעולם, אם אתה אוהב אותו, אתה צריך ללכת עליו

ולא על פי המלצות של אחרים

רמקול זה לא מוצר אלקטרוני, רמקול ייחודי כימעט לכל אוזן בצורה אינדווידואלית!

 

 

 

אתה צודק לא ניסחתי נכון את השאלה משאני רוצה לשאול זה האם לפי הנתונים שהיצרן מספק הרמקול הוא טוב חשוב לי לדעת את המגבלות שלו כי אני מתכנן להוסיף מגבר אז אני רוצה לדעת אך הרמקול יסתדר איתו

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

זאת שאלה אחרת לגמרי,

ולפי הנתונים הוא מאוד חלש, אז מגבר לא יגרום לו להשמע חזק יותר, הוא לא ינוצל.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
זאת שאלה אחרת לגמרי,

ולפי הנתונים הוא מאוד חלש, אז מגבר לא יגרום לו להשמע חזק יותר, הוא לא ינוצל.

 

 

אבל תראה מהכשיר שלי מוציא 20 רמס לכל ערוץ הרמקול הוא 35 רמס אז אם אני יוסיף מגבר הוא כן יגרום לו להישמע קצת יותר חזק ב 15 וואט רמס יותר או שאני טועה?

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם
אבל תראה מהכשיר שלי מוציא 20 רמס לכל ערוץ הרמקול הוא 35 רמס אז אם אני יוסיף מגבר הוא כן יגרום לו להישמע קצת יותר חזק ב 15 וואט רמס יותר או שאני טועה?

אכן תשמע יותר חזק, אבל ה"חוזק" שאתה מדבר עליו, הוא לא עוצמה רצינית שמצריכה הגברה חיצונית

מגברים מביאים בשבמת אלמנטים שעומדים ב50 וואט

80 וואט, 100 וואט

 

בשביל35 וואט,שיישמע בהתאם, חבל על הכסף של המגבר..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אכן תשמע יותר חזק, אבל ה"חוזק" שאתה מדבר עליו, הוא לא עוצמה רצינית שמצריכה הגברה חיצונית

מגברים מביאים בשבמת אלמנטים שעומדים ב50 וואט

80 וואט, 100 וואט

 

בשביל35 וואט,שיישמע בהתאם, חבל על הכסף של המגבר..

 

 

 

תיראה יש לי גם רמקולים 6*9 של פיונר 240 וואט 40 רמס גם אותם אני רוצה להגביר

 

לכן מגבר אני יוסיף בסופו של דבר אבל לפי מ שאתה אומר אני מבין שאני לא צריך מגבר חזק מאד

 

אז מה אתה מציע לי בשביל 4 הרמקולים האלו איזה מגבר?

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
×
×
  • תוכן חדש...