Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה לא אוהבים מיצובישי בארץ?


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין שום דבר עם מיצובישי, זה אוטו מעולה לאבא שלי היה טנדר , מגנום, נהנה איתה עד שהלך המנוע - לפחות שלוש שנים היה איתה

Love toyota hilux 2001 manual 4x4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אין שום דבר עם מיצובישי, זה אוטו מעולה לאבא שלי היה טנדר , מגנום, נהנה איתה עד שהלך המנוע - לפחות שלוש שנים היה איתה

אחרי 3 שנים הלך מנוע - זה לא סימן טוב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי 3 שנים הלך מנוע - זה לא סימן טוב.

 

יש לאבא שלי משאבת בטקל כנגרר , זה שוקל יותר מ2 טון.

המנוע לא הצליח להחזיק את הדבר הזה אז אבא שלי נאלץ להחליף לטויוטה היילקס שנת 2001.

Love toyota hilux 2001 manual 4x4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיצובישי יש סטיגמה של רכב עצלן,זולל דלק,ללא איבזור -נקודת האור היחידה זה שהוא אמין יחסית וקל לטיפול.

 

שהיבואנים יתחילו להביא לפה דגמים יותר מודרנים,"יותר קלילים',ידניים -בתמחור נכון המותג יעלה פלאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשחיפשתי רכב רציתי לדעת מזה מיצובישי לאנסר, ראיתי מלא תוספות פוזה שהרוב מורכב בארץ-מגניב, אבל כשראיתי את המנוע כמה הוא אוכל דלק בתמורה לביצועים צחקתי בקול רם בעודי יוצא מהאולם.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי, משפחתית רגילה היא לא מבית VAZ, כך שסביר להניח מה שיש לה לא יתקלקל. אני לא מבין למה כולם חושבים שהכל חייב בהכרח להתקלקל.

לא VAZ, אבל בשביל מי שאין לו כסף למרצדס, אבל יש לו כסף למשפחתית יד ראשונה מליסינג (כמו רוב המדינה), והמערכות האלה סביר להניח שהם במצב DOA (כי היצרן לא תכנן שהקונה יחזיק את הרכב יותר מ-4 שנים), אז זה פרמטר מאוד חשוב.

 

זה כיף כאשר הרכב דואג לך, כאשר אני מתיישב באותו יש זרוע שמביא לי חגורת בטיחות - איזה כיף. זה כאילו האוטו מושך לי את ידו כדי להגיד שלום. כל פעם זה חוייה שבסופה בא לי להגיד לאוטו תודה רבה.

זה כמו לאכול במסעדה. אפשר להכין אוכל גם לבד בבית, אבל זה כיף כאשר נותנים לך תפריט ומבאים לך את האוכל, מבאים לך את מה שאתה צריך וקשובים לצרכים שלך.

באוטו שלי אין אפילו לא נדלקת מנורה אם לא חוגרים, כאילו האוטו אומר לך "מצידי אל תחגור, אם ייתנו לך דו"ח, או שתעוף דרך השמשה - זבש"ך", או לא אומר כלום, כי לא מעניין אותו (גם פטיש לא אומר שהוא יכול לדפוק לך את אצבע, זאת לא בעיה שלו)

 

אי אפשר להגיד: "את זה אני צריך" ו: "את זה אני לא צריך". אם הולכים על ידני אז בוא נלך עד הסוף. לא צריך מערכת חשמל, אפשר פנסי אצטילן, לא צריך משאבת דלק, אפשר לשים משאבה ידנית בקבינה. אפשר גם סוס ועגלה.

אני לא אומר שלא צריך אבזור, אבל יש איבזור חיוני, ויש איבזור מיותר. כריות אוויר, מזגן ו-ABS זה חיוני. רדיו מובנה וכיוון מושבים חשמלי זה מיותר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיצובישי זה רכב סתמי לחלוטין. איתו או בלעדיו תרגיש בדיוק אותו הדבר.

אין שום דבר שהוא עושה טוב יותר מהמתחרות: לא צריכת דלק, לא אבזור, לא מחיר ולא ביצועים או נוחות.

תוסיף לזה את העובדה שתא הנוסעים שלו סתמי לחלוטין. אין מקומות אכסון קטנים וחיבור הaux שאני נתקלתי בו בלנסר 2009 בכלל מצריך כבל עם 2 יציאות אודיו (מה זה אני אפילו לא....) ולא aux סטנדרטי ורגיל.

 

או שהרכבים האלה הרגו את ההצלחה של עצמם או שאחרים פשוט עלו עליהם בכל פרמטר, תבחר אתה.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש באמת סטיגמה רעה על מיצובישי ולדעתי האשם בה הוא היבואן.

בנוגע לאיכות נסיעה אני יכול לומר בלב שלם שלמיצובישי כריזמה 99 של אבא שלי, מהיום הראשון מהסוכנות אצלו, הנסיעה מאוד חלקה ונוחה אבל המושבים הקדמיים פשוט זוועתיים

זוועתי אני מתכוון שהמושב של אבא שלי פשוט נשבר, לשבת עליו זה כמו לשבת על קרש עץ.

פלסטיקה זולה שנשברת מהר מאוד, כולל כפתורים לחלונות.

מבחינת מנוע ואמינות הרכב לעולם לא נכנס למוסך בגלל בעייה כלשהי, הדבר היחיד היתה קרטועים שנבעו ממשאבת דלק גמורה.

 

אז מבחינת אמינות היא טובה,

מבחינת צריכת דלק היא לא משהו כלל, בעיר או מחוץ לעיר כמעט אותה צריכה של 1-10.

 

לעומת זאת משהו שאני לא יכול להסביר, אני נוהג במיצובישי סופר לנסר שנת 97.

הרכב עבר 188K, המושבים נעימים הרבה יותר, נוחות נסיעה אמנם פחות אבל זה כבר נוגע לבולמי זעזועים שצריך להעיף.

אצלי צריכת הדלק הרבה יותר טובה ואני מגיע לממוצע של 500 ק"מ ואף יותר עם מיכל של 40 ליטר ועוד נשאר לי כמה ליטרים בודדים

אני משקיע מבחינה מכנית יותר מאבא שלי ברכב, והוא מפגין אמינות טפו טפו.

מה שנכון גם זה הפח הדק של הרכב.

 

נהגתי על מיצובישי לנסר החדשות (2009) - הרכב לא זז, שלי יותר קליל ואין לי מושג מדוע הם הוציאו כלל רכב שכזה, גם זללן דלק וגם חלש. ושלא נדבר על מחירי המיצובישי החדשות שמפעם אחרונה שבדקתי עולות יותר מהמתחרות, ועל מה?

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא VAZ, אבל בשביל מי שאין לו כסף למרצדס, אבל יש לו כסף למשפחתית יד ראשונה מליסינג (כמו רוב המדינה), והמערכות האלה סביר להניח שהם במצב DOA (כי היצרן לא תכנן שהקונה יחזיק את הרכב יותר מ-4 שנים), אז זה פרמטר מאוד חשוב.

כל מי שיש לו כסף למשפחתית יוצאת ליסינג יש כסף גם למרצדס, אבל זה דורש שינוי מחשבתי (שנתון ואולי עבר מונית). הרכבים הפשוטים מתוכננים להרבה יותר מ4 שנים - פרקטיקה מראה שהם שורדים יפה גם 15שנה ויותר. אותו דבר אפשר להגיד גם על אבזור כמו חלונות חשמל, יש את זה במרבית הרכבים וזה שורד די יפה. כך שכל אבזור יכול לשרוד.

 

באוטו שלי אין אפילו לא נדלקת מנורה אם לא חוגרים, כאילו האוטו אומר לך "מצידי אל תחגור, אם ייתנו לך דו"ח, או שתעוף דרך השמשה - זבש"ך", או לא אומר כלום, כי לא מעניין אותו (גם פטיש לא אומר שהוא יכול לדפוק לך את אצבע, זאת לא בעיה שלו)

איזה רכב ברשותך? אם זו יוצאת ליסינג די טרייה אמור להיות לה כזה פיצ'ר.

 

כרגע, אני כבר לא נוהג במרצדס יום יום. אני גם נוהג על רכב עממי - פחנוע יפני רכב קטן, רכב עבודה. אני באמת עם רכב הזה הצלחתי להבין את הבדיחה למה צריך וישר בפנים כי גם לי היה חשק לתת יריקה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מי שיש לו כסף למשפחתית יוצאת ליסינג יש כסף גם למרצדס

 

יש כסף למרצדס שתעמוד בחניה, אין כסף למרצדס שתסע.

 

אתה ראית בעצמך מה זה להחזיק רכב פאר ישן, ושזה בור ללא תחתית.

 

האמת שיש אפילו השוואה כאן (רוסית, אומנם מחירים של רוסיה, אבל משקף את ההבדלים):

 

http://www.zr.ru/a/315545/

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את כל הדברים שכתבת לא באמת צריך. זה נחמד שיש אותם אבל זה שימושי כמו אפליקציית ויברטור לסמארטפון :lol:אין חכם כבעל ניסיון :twisted:

בקרת אקלים: לא מבין למה זה חובה בכל רכב. הדבר היחיד שבאמת שווה משהו מבחינת פונקציה זה בקרת אקלים מפוצלת. אני אישית מוצא את האפשרות ללחוץ על כפתור אחד (Auto) כנוחה ביותר וזה גם תורם לבטיחות. הרכב ישמור לבד על הטמפרטורה בחלל הרכב, מעת לעת ירענן את האוויר בחלל הרכב וימנע ממך את הצורך להתעסק בזה. בקרת אקלים מפוצלת תשדרג את זה צעד אחד קדימה.

מזגן לנוסעים מאחור: רלוונטי רק לרכב גדול. פעם הייתי שותף לדעתך. מאז שיש לי רכב עם מזגן אחורי, קיבלתי מספר דיווחים שזה מאוד משפר את חוויית השהיה ברכב.

קרוז קונטרול: מבחינתי זה סתם תירוץ נוסף לשימוש במצערות אלקטרוניות. שיתכננו כבר רכב שאפשר לישון בו וזהו, מה נשאר לנהג כבר לעשות? קודם כל בקרת שיוט הייתה קיימת עוד לפני המצערת האלקטרונית, אך בלי קשר לעניין זה בקרת שיוט עוזרת לחסוך בדלק, מסייעת לשמור על הרשיון ומורידה קצת עומס מהנהג בנסיעות ארוכות.

מתלים שיכולים לשנות קשיחות: זה באמת שימושי אבל מייקר את מחיר המכונית ואת עלויות האחזקה. (מדברים על מכוניות משפחתיות ממוצעות) זה תלוי יצרן. לדוגמה באחד הפרקים האחרונים של טופ גיר הם ציינו כי הצליחו להשיג את אותם הזמנים במצב ספורט ונוחות (אאל"ט מדובר על גולף GTI החדשה). מצד שני האפשרות להקשיח את המתלים ככל הנראה תורמת לבטחון הנהג ברכב וגם לפאן פקטור בנהיגה נמרצת.

כיוון מושבים חשמלי עם זיכרון: סתם פינוק. לא מועיל בצורה מהותית.

ברכב אשר משמש מספר נהגים זה מאוד שימושי. בנוסף, האפשרות להזיז את המושב בכדי לאפשר יציאה/כניסה בקלות, מבלי לחשוש שתהרוס את הכיוון העדין שעמלת זמן רב למצוא (שכן הוא שמור בזכרון), תורמת אף היא.

בלה בלה בלה.

אתה משווה רכב בלי מזגן לרכב בלי בקרת אקלים?! תאמין לי שזה שונה, אני יודע :lol:

במזגן רגיל אתה מדליק אותו על שיא הקור שיקרר, וכשנהייה לך קר אתה מעלה את החוגה לאמצע או מכבה את המדחס, מה רע?

לדעתי, כל דבר שמפחית לנהג התעסקות בנהיגה רק גורע מהבטיחות. כשאתה לא צריך לעשות כלום כדי שהאוטו יסע, אתה כנראה תשים פחות לב לנסיעה ותתעסק בפינוקים ובגאדג'טים השונים. ע"ע כלבה מטומטמת שכמעט נכנסה בי בכיכר כי התעסקה עם המערכת שמע בלנדקרוזר שלה במקום להסתכל בכביש. באותה מידה היא יכלה להתעסק במזגן המכני. הבעיה היא בכלבה המטומטמת :) ולא ברכב.

בלה

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כסף למרצדס שתעמוד בחניה, אין כסף למרצדס שתסע.

לא מסכים. היה לי מרצדס מונית לשעבר שמורה מאוד, זה היה הרכב האמין ביותר שהיה ברשותי. הייתי נוסע איתה לעבודה יום יום למרחקים גדולים מאוד. כלל זה ב0 תקלות. עד שקיבלתי רכב מעבודה שפשוט הרבה יותר זול לנסוע איתו יום יום וזה למרות שמבחינת סולר המרצדס הייתה סופר חסכונית, יותר מרכב עבודה.

כל שמרצדס בשימוש אינטנסיבי לא דרשה שום השקעה, רק טיפולים תקופתיים מסודרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיצובישי זה רכב סתמי לחלוטין. איתו או בלעדיו תרגיש בדיוק אותו הדבר.

אין שום דבר שהוא עושה טוב יותר מהמתחרות: לא צריכת דלק, לא אבזור, לא מחיר ולא ביצועים או נוחות.

תוסיף לזה את העובדה שתא הנוסעים שלו סתמי לחלוטין. אין מקומות אכסון קטנים וחיבור הaux שאני נתקלתי בו בלנסר 2009 בכלל מצריך כבל עם 2 יציאות אודיו (מה זה אני אפילו לא....) ולא aux סטנדרטי ורגיל.

 

או שהרכבים האלה הרגו את ההצלחה של עצמם או שאחרים פשוט עלו עליהם בכל פרמטר, תבחר אתה.

 

יש לך נסיון שוטף (מעבר לנסיעה פה ושם)עם מיצובישי לנסר מהדור החדש?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחזרה לשאלה המקורית של פותח השרשור:

הסיבה לכך שלא אוהבים מיצובישי בארץ היא מפני שמיצובישי גורמת לכל שאר המכוניות שמסביבה להיראות ארכאיות. לדוגמה: כך נראית פרארי 458 ליד מיצובישי לאנסר.

 

1_170517041.JPG

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...