Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך שלשת חודשי ההמתנה לרכב הליסינג שלי (פוקוס 5 ד' 2012), החלטתי לנצל את ההזדמנות כדי התנסות במספר דגמים רב יותר ככל הניתן. כל שבועיים בערך היית מבקש מ-Avis להחליף את הרכב. מכיוון שהעיכוב בהגעת הרכב היה פאק עצבני שלהם, הובטח לי שאוכל להתעלק את צי רכבי הגישור שלהם כאוות נפשי עד שאמצא מנוח..

 

 

מאזדה 3 2012 4 ד'

פורד פוקוס 2011 4 ד'

יונדאי i35 2011

שברולט קרוז 2012 4 ד'

אופל אסטרה 2011 5 ד'

רנו מגאן 2012 4 ד'

מיצובישי לנסר 2012 4 ד'

 

חלק אהבתי יותר וחלק פחות. לפעמים בגלל המנוע ולפעמים בגלל האבזור ולפעמים בגלל ההתנהגות ולפעמים בגלל תנוחת הישיבה.

 

המיצובישי הייתה היחידה שהייתה צירוף של כל הסיבות בגינן פוסלים רכב: מנוע חלש, אבזור דל, ישיבה מוזרה, התנהגות כביש נוראית. תחושה שכמה ילדים לקחו מקרר והדביקו לו 4 גלגלים.

 

כל לקוח מכוון למשהו אחר. המיצובישי תמיד נופלת. כך נראית הרשימה הסובייקטיבית שלי:

התנהגות כביש? פוקוס ומאזדה

אבזור? פורד ויונדאי

מנוע? אופל ופורד

שקל למטר פח? רנו ושברולט

אמינות? מאזדה

בטיחות? רנו

 

נראה לי שהרשימה הזו תראה שונה אצל כל אחד, אבל בכל מקרה המיצובישי לא צפויה להופיע בה..

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כיסאות חשמליים זה פינוק שאם הוא נהרס ואתה לא יכול לכוון ידנית זה עלול לתקוע אותך בהרבה מצבים. כשזה עובד זה נחמד, לא יותר.

אני יודע להעריך כיוון ידני של המושבים מכיוון שזה יותר פונקציונאלי, יותר מהיר (בהרבה!) ולעתים גם יותר עמיד (למה צריך עוד מערכת שעלולה להתקלקל ולתקוע אותך).

הפלוס בכיסאות חשמליים זה באמת הזכרונות של המושבים (שמכוונים גם מראות וגם את תצורת הכסאות) וזה מאד עוזר כשיש יותר מנהג אחד ברכב. מצד שני, גם באופן ידני לסדר את מושב הנהג ואת המראות לוקח פחות מעשרים שניות.

פורסם

ותיקי לבנון יודעים שהסיבה הרבה יותר פשוטה: כתוב עליה "לאנסר".

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני יודע להעריך כיוון ידני של המושבים מכיוון שזה יותר פונקציונאלי, יותר מהיר (בהרבה!) ולעתים גם יותר עמיד (למה צריך עוד מערכת שעלולה להתקלקל ולתקוע אותך).

הפלוס בכיסאות חשמליים זה באמת הזכרונות של המושבים (שמכוונים גם מראות וגם את תצורת הכסאות) וזה מאד עוזר כשיש יותר מנהג אחד ברכב. מצד שני, גם באופן ידני לסדר את מושב הנהג ואת המראות לוקח פחות מעשרים שניות.

 

איזה עשרים שניות, פחות מ3 שנים לשים את זה בכיוון בערך ובברקס הבא זה כבר נתפס על המסילה :lol:

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
הרבה דברים צריך. למשל מערכת שעוזרת לסגור דלתות ובגז', בקרת אקלים, מזגן לנוסעים מאחור, קרוז קונטרול. דרושים מתלים שיכולים לשנות קשיחות שלהם בהתאם לתנאי הדרך ורצוי מאוד גם יכולת להגדיל מרווח גחון. איך אפשר בלי כיוון מושבים חשמלי עם זיכרון?

 

את כל זה יש לך במותג אחר שכלמוביל מייבאת.

 

במשפחתית רגילה כל זה יהיה גימיק נחמד לשחק בו בשבועיים הראשונים, ואז זה יתקלקל (כי היצרן מנסה לדחוף מערכות יקרות לרכב שאמור להיות זול, וכתוצאה מכך חוסך על כל דבר אפשרי ולא אפשרי), יהפוך את החיים לבלתי נסבלים (כמו יכולת להגדיל מרווח גחון הידראולית שתלך ותוזיל שמן על הכביש, ותהפוך את המתלים לקשים כמו אבן, או כיוון חשמלי של מושבים שיפסיק לעבוד, ויתקע את המושב במצב שבו השאיר אותו הבעלים הקודם), וידרוש הון תועפות לתיקון.

 

מערכת שעוזרת לסגור דלתות אני בכלל לא מבין למה צריך את זה. אתה לא מסוגל לסגור דלת בעצמך? (אלא אם יש לך נכות מסויימת, ואז אני לוקח את דבריי בחזרה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אתה משווה רכב בלי מזגן לרכב בלי בקרת אקלים?! תאמין לי שזה שונה, אני יודע :lol:

במזגן רגיל אתה מדליק אותו על שיא הקור שיקרר, וכשנהייה לך קר אתה מעלה את החוגה לאמצע או מכבה את המדחס, מה רע?

זה כל העינין שצריך להתעסק עם זה. מערכת שלוקחת תשומת לב היא מערכת שצריך להחליף אותה באוטומטית שלא לוקחת תשומת לב. אני רוצה שגר ושכח.

תאמין לי אני גם יודע מה זה מזגן ללא בקרת אקלים ונאלץ להתעסק עם זה כל יום כי כאשר חם זה לא מקרר וכאשר קר זה מקפיא.

 

לדעתי, כל דבר שמפחית לנהג התעסקות בנהיגה רק גורע מהבטיחות.

ההיפך הוא נכון. :)

 

על הנאה משלמים אבל צריכים לשלב את ההנאה עם פונקציונליות ושימושיות. אחרת לא שווה לשלם עליה (למשל כשרביעיית בולמים עולים כמו רבע מהרכב אחרי 5-6 שנים).

כיסאות חשמליים זה פינוק שאם הוא נהרס ואתה לא יכול לכוון ידנית זה עלול לתקוע אותך בהרבה מצבים. כשזה עובד זה נחמד, לא יותר.

אל תדאג, רכב עם בולמים יקרים, הבולמים לא עולים כמו רבע מרכב אחרי 5-6 שנים, אלא אחוז קטן. לרוב גם בולמים כאלה מחזיקים הרבה.

כל דבר יכול להתקלקל, גם מנוע וגם גיר, קלאץ'. כל דבר יכול לתקוע. המטרה לשמור על מערכות הרכב במצב תקין ואז הכל בסדר. כל מה שצריך זה פרופילקטיקה וטיפול מונע.

 

את כל זה יש לך במותג אחר שכלמוביל מייבאת.

 

במשפחתית רגילה כל זה יהיה גימיק נחמד לשחק בו בשבועיים הראשונים, ואז זה יתקלקל

ידידי, משפחתית רגילה היא לא מבית VAZ, כך שסביר להניח מה שיש לה לא יתקלקל. אני לא מבין למה כולם חושבים שהכל חייב בהכרח להתקלקל.

 

מערכת שעוזרת לסגור דלתות אני בכלל לא מבין למה צריך את זה. אתה לא מסוגל לסגור דלת בעצמך? (אלא אם יש לך נכות מסויימת, ואז אני לוקח את דבריי בחזרה).

במקום לדפוק דלת כבדה אני צריך רק לקרב אותה מספיק והאוטו דואג לסגור - בשקט ובעידון. אפילו לא צריך לקרב, האוטו מושך לאט לאט את הדלת אם היא לא במצבי פיקסצייה.

זה לא עינין של לא מסוגל. אני מסוגל לנהוג על ידני ללא הגה כוח ומזגן, אבל נוהג על רכב אוטומטי עם מזגן והגה כוח (ועוד בעל התנגדות משתנה בהתאם למהירות).

זה כיף כאשר הרכב דואג לך, כאשר אני מתיישב באותו יש זרוע שמביא לי חגורת בטיחות - איזה כיף. זה כאילו האוטו מושך לי את ידו כדי להגיד שלום. כל פעם זה חוייה שבסופה בא לי להגיד לאוטו תודה רבה.

זה כמו לאכול במסעדה. אפשר להכין אוכל גם לבד בבית, אבל זה כיף כאשר נותנים לך תפריט ומבאים לך את האוכל, מבאים לך את מה שאתה צריך וקשובים לצרכים שלך.

 

אי אפשר להגיד: "את זה אני צריך" ו: "את זה אני לא צריך". אם הולכים על ידני אז בוא נלך עד הסוף. לא צריך מערכת חשמל, אפשר פנסי אצטילן, לא צריך משאבת דלק, אפשר לשים משאבה ידנית בקבינה. אפשר גם סוס ועגלה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בגלל שיש עליה הרבה סטיגמות של פלסטיק זולה ואיכות לא משהו וגם אני שומע הרבה(כולל מחבר)שיש לה פח נורא נורא גרוע.

 

בכל מקרה, לדעתי מיצובישי אחלה חברה ולמרות שהמנוע 1.6 די חלש לעומת האחרות(מדבר על הדגמים החדשים) יש לה איבזור שאין למשל בטויוטה קורולה עד שנת 2012-חישוקי מגנזיום,גג שמש, חלונות כהיםו ועוד כמה וגם עיצוב הרבה יותר יפה!

 

היא ומאזדה מובילות בעיצובים של המשפחתיות העממיות לדעתי.

פורסם

לפותח השרשור,

 

הסלידה שלנו היא לא (רק) ממיצובישי, גם סובארו נוראית בעשור וחצי האחרונים, לפחות בגרסת ה1.6 1.5.

 

 

הישיבה הנמוכה, הפלסטיקה הזולה, הרעשים המוזרים של הרכב שגם כשאתה נוסע בכביש שסיימו לסלול אותו אתמול בבוקר, אתה עדיין מרגיש כאילו אתה בדרך עפר.

 

אני מקווה שהאימפרזה החדשה תעשה חיל.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

נראה שדווקא הקלאסיק לא אהודה ובצדק. רכב צפוף, נותן הרגשה זולה מאוד, חלש, צריכת דלק גרוע, נוחות בינונית ומטה ועוד.

באמת שאני לא מוצא בה שום יתרון מלבד היותה זולה יחסית ושהיא נראת סביר.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

זה לא מציבושי, זה ספציפית הלאנסר, שיש לה אלטרנטיבות טובות יותר כיום.. אני לא חושב שלפאג'רו והאנטר יש שוק חלש.

 

אבל לדעתי בתור יד 2 זאת עסקה לא רעה. יש גרסאת "ספורט" שהיא קצת יותר מאובזרת מהממוצע (חישוקי מגנזיום, הגה MOMO, ציפויי עור)

פורסם

לנסר כדוגמת זו של פותח השרשור מודל 2008 שימשה אותי כרכב חברה.

 

ב-15 שנות שימוש ברכבי חברה(אימפרזה, 2 פוקוסים, גולף, 2 קורולות ומאזדה 3) - המיצובישי היתה הגרועה מכולן.

 

מושב הנהג שלה מתחרה במושב הנהג של היונדאי אקסנט על תואר "הקרש המרופד", נוחות הנסיעה שלה(על אף ארבעה מתלים נפרדים) די על הפנים, הביצועים חלשים, צריכת הדלק לא חסכונית ואפילו ההגה ההידראולי סובל מחוסר דיוק. העיצוב אנמי, האיבזור בסיסי ורק האמינות טובה.

 

במילים אחרות, הסובארו לאונה של 1985-1993 קמה לתחייה לאחר עשרים שנה...

 

מעבר לכך, האמינות של מכוניות מיצובישי לא תמיד הבריקה, גירים אוטומטיים שבקו חיים די מהר, הנוחות והנהיגה בהן אף פעם לא היתה ברמה של יפניות איכותיות, בין אם היתה זו לנסר "ויש בה הכל", קולט ערסית וזריזה או סיגמה יקרה עם מנוע V6. הוסף לכך מספר דגמים בעלי תדמית בעייתית(צ'אמפ ולנסרים תאילנדיים, כריזמה) וקיבלת בעיה תדמיתית מתמשכת.

 

ובכל זאת, מעט נקודות אור בפרספקטיבה היסטורית;

-קיבוע של רמות איבזור גבוהות במשפחתיות עממיות.

-הגאלאנט 1800GLS של 1988 שכבשה בסערה את פלח מכוניות המנהלים הזולות של תקופתה - והוציאה באחת לפנסיה את הפורד סיירה והפיז'ו 505, שתי ה'מאזדה 6' של התקופה.

-דגמי האוו המהוללים לדורותיהם.

-רכבי שטח שאחראים במידה רבה לפיתוח הז'אנר הזה בישראל.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

זה בגלל שהיבואנים המקומיים החליט לקבור את סובארו ומיצובישי.

הלנסר קלאסיק היתה רכב חלש ונחות לעומת שאר המשפחתיות, אבל התדמית שלו היתה טובה בגלל אמינות, גרסאות ידניות עם מנועי 2 ליטר (ואיך לא...גרסת האבולושן).

הלנסר החדשה היתה התקדמות, מנוע 1.8 וגיר רציף, תחרות להונדה סיוויק ופולקסוואגן ג'טה על השוק הפרטי, עם הזמן הביאו את גרסת ה-1.5 המסורסת, תמחרו את האבולושן והראלי-ארט במחירים גבוהים (עד שהייבוא שלהן פסק) ובסוף חשבו שאם הם יקראו לרכב שלהם "ג'טפייטר" אז זה יתפוס, על הדרך הורסיה של 1.8 וגיר רציף עברה רק להאצ'בק.

לפחות האאוטלנדר החדש מפצה על המכירות העלובות של הלנסר.

 

לגבי סובארו, בשנים האחרונות דוקא הגרסאות יד שניה המבוקשות של האימפרזה, היו המגרסאות הידניות וגרסאות ה-2 ליטר הנעה כפולה, כיום אין אף אחת מהן באימפרזה החדשה, וגם אצל B4 צמצמו רק לגרסה אחת בסיסית (במקום 7 ורסיות בדור הקודם).

אימפרזה האצ'בק? אימפרזה 2 ליטר? סובארו B4 מאובזרת יותר או עם מנוע 2.5? תשכחו מזה בנתיים, ככה קוברים מותג, היבואן כנראה עדין חי בשנות ה-80, אז אנשים עמדו בתור לליאונה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני חושב שישראל זאת המדינה שהכי אוהבת את מיצובישי.

החברה הייתה בבעלות חלקית של מרצדס ואז הגיעה המשבר הכלכלי ומרצדס זרקו אותם לפח.

לא בטוח שהם ימשיכו לייצר מכוניות ואת השוק האמריקאי הם בטוח עוזבים.

 

בארץ יש יבואן אחד ליונדאי - המכונית הכי נמכרת בישראל ולמיצובישי שהם צריכים להתאמץ בשביל למכור.

אז מה אתה חושב שהם יעדיפו לעשות?

אייל

פורסם

ההתנהלות של כלמוביל מזכירה לי את UMI ואופל.

 

מאז שהתחיל השיווק של כל הדייהולטים, UMI זנחו את אופל, צמצמו את היצע הדגמים והביאו למצב שלפני סוף זכיון הייבוא נשאר רק דגם אחד.

נראה לי שבהנהלת UMI מורטים את השיערות עם המצב היום, שברולט יורדת במכירות משנה לשנה, הקרוז לא נמכרת בהתאם לציפיות, לעומתם אופל מתחזקת, היצע הדגמים יחסית עשיר, יש ייבוא חלקי של ספורטיביות (גרסאות OPC של קורסה ואינסיגניה) וגרסאות נישה (אסטרה GTC, אינסיגיה OPC ליין) וכל זה במחירים יחסית תחרותיים.

 

אם יקום יבואן שייקח את זכיון מיצובישי וישאיר לכלמוביל את יונדאי, אז אני בטוח שתהיה יותר תחרותיות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...