Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציעו לך כאן לנסות לפרסם ביד2. מבחינה כלכלית להחליף רכב חדש בחדש זה הפסד כספי. אם תצליח למכור אותו בפרטי, תוכל לצמצם קצת את הנזק, בטרייד בכל מקרה אתה תינזק משמעותית. בהצלחה.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם זה הרכב שלך בתמונה, אז יש לנו בדיוק אותו צבע. אתה מרוצה ממנו? איך צריכת הדלק שלך?

 

אכן יש לנו את אותו הצבע :-)

 

האם אני מרוצה מהרכב? התשובה היא, ממש כן, ואני אסביר למה:

1. הנסיעות שלי, הן הזדחלות יומיומית בפקק בין ראשל"צ לתל-אביב,

ולמטרה זו הריו פשוט מצויינת - פעולת הגיר חלקה מאד, בקרת האקלים מצויינת,

וגם דיבורית הבלוטוט' המקורית עוזרת להעביר את הזמן בפקקים.

אז לגבי ביצועים - בסוג הנסיעות שלי, זה פשוט לא רלוונטי.

2. יש לי תינוק, והקיה מאד פרקטית לצורך הזה - העגלה נכנסת בקלות לתא המטען המכובד מאד,

יש מלא מקום במושב האחורי, לאישתי מאד נוח לשבת ליד הסלקל, יש חיבורי איזופיקס.

בכלל הרכב מרווח כמעט כמו משפחתית ומרגיש יותר משפחתי מאשר סופר מיני, ויחד עם זאת עולה

כמעט 30 אלף פחות ממשפחתית מאובזרת.

3. לגבי צריכת הדלק שלה - נכון, היא לא משהו. יחד עם זאת, כל הרכבים האוטומטיים שהיו לי בעבר, שתו אצלי 1 ל- 10.

זה בדיוק מה שצורכת הקיה. בתור מי שנוסע פחות מ 10 אלף ק"מ בשנה, זה באמת לא כל כך קריטי.

 

לכן, אני מרוצה מהרכב, לצרכים שלי הוא מעל ומעבר.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

האם מישהוא קיבל את הרנו קליאו 1.2 טורבו כבר?

 

צפי הגעה היה תחילת אוגוסט, שילמתי תשלום מלא על הרכב,

ובינתיים האספקה נדחתה, מציעים לי רכב שכור מטעם רנו, בינתיים, מה דעתכם ?

 

ממה שהתרשמתי בנסיעת המבחן, הרכב מאובזר, ומאוד יציב, תאוצה טובה,

אבל ביציאה מהמקום, יש טיפה השעיה עד שמתחיל להאיץ מהר..

פורסם

אני מאוד אהבתי את הרכב,נכון יש אולי שהייה קטנה,אבל זה לא משהו רציני,אבל הרכב מאיץ יפה מאוד,היינו 3 אנשים ברכב+מזגן ובעליות של חיפה,הוא טס.

הוא גם שקט ומאובזר,מבחינת הרכבה יש קצת פיקשושים,למשל בורר המזגן קצת רופף ופתחי מזגן מרגישים מאוד זול,היא גם לא כול כך מרווחת מאחור כמו הריו למשל,אבל כול השאר אחלה רכב,לדעתי באזור ה 100K היא הייתה האופציה בשבילי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה.

 

הרכב באמת נחמד, מנוע בהחלט דוחף יפה, מקווה שהאמינות של המנוע טובה.

 

סך הכל מדובר על מנוע מתקדם עם טורבו, ותיבת הילוכים מתקדמת, יש פוטנציאל לבעיות..

יש אפשרויות מתקדמות של החלפת תוכנה בפאנל טא'צ...

 

רק נשארת השאלה למה אספקה שלהם מתעכבת?

 

למה מוכרים אוטו לפני שיודעים מתי יספקו אותו ?

פורסם

היה מאוד רצוי לטובת יחסי הציבור של קרסו שהנציג שלהם יתערב, כפי שהוא עושה כאן בפורום מפעם לפעם ויפזר את הערפל, השמועות וההתעלמות של קרסו מהפיגור באספקה והנזק שניגרם למזמינים.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

אני לא מזמן קראתי השוואת רכבים בין הסוזוקי סוויפט הפורד פיאסטה החדשה והרנו קליאו החדשה(1.2 ט' אוטומט)

 

אני לא מכיר את הרכב באופן אישי כי הוא חדש אבל אני יכול להגיד לך מהמבחן שעבר כמה דברים עליו קודם כל נתחיל מהסוף המפתיע- הפורד פיאסטה החדשה ניצחה במבחן הזה בעיקר בגלל שלא מזמן עברה עדכון למנוע(105 כוח סוס) והאוטו שוקל 1080 אז ב- 0-100 למרות שהמומנט של הרנו גבוהה יותר ויש לה 120 כוח סוס הפיאסטה היייתה המנצחת.(הרנו צימצמה אותה במהירויות הגבוהות) גם באיכות החומרים והנדסת האנוש הפיאסטה הייתה זאת שניצחה.

 

עכשיו לטעם האישי שלי אני חושב שקודם כל הרנו רכב הרבה יותר יפה מכל רכב אחר בקטגוריה כולל הפיגו 208 החדשה.

מבפנים הרכב נראה טוב מאוד עם שלל איבוזרים ומערכות שלא מקובל לקבל בקטגוריה זו... רכב מצוין בקיצור אם יש לך עוד שאלות ספיצפיות לגביו אשמח לענות. בהצלחה:-D

פורסם
אני לא מזמן קראתי השוואת רכבים בין הסוזוקי סוויפט הפורד פיאסטה החדשה והרנו קליאו החדשה(1.2 ט' אוטומט)

 

אני לא מכיר את הרכב באופן אישי כי הוא חדש אבל אני יכול להגיד לך מהמבחן שעבר כמה דברים עליו קודם כל נתחיל מהסוף המפתיע- הפורד פיאסטה החדשה ניצחה במבחן הזה בעיקר בגלל שלא מזמן עברה עדכון למנוע(105 כוח סוס) והאוטו שוקל 1080 אז ב- 0-100 למרות שהמומנט של הרנו גבוהה יותר ויש לה 120 כוח סוס הפיאסטה היייתה המנצחת.(הרנו צימצמה אותה במהירויות הגבוהות) גם באיכות החומרים והנדסת האנוש הפיאסטה הייתה זאת שניצחה.

 

עכשיו לטעם האישי שלי אני חושב שקודם כל הרנו רכב הרבה יותר יפה מכל רכב אחר בקטגוריה כולל הפיגו 208 החדשה.

מבפנים הרכב נראה טוב מאוד עם שלל איבוזרים ומערכות שלא מקובל לקבל בקטגוריה זו... רכב מצוין בקיצור אם יש לך עוד שאלות ספיצפיות לגביו אשמח לענות. בהצלחה:-D

תודה רבה! ההודעה הזו נכתבה מזמן. כבר הספקתי לעשות נסיעת מבחן על הקליאו, וקצת התאכזבתי. בסופו של דבר קניתי את הפיאסטה.

המבחנים אכן לא טועים

פורסם

אני התלבטתי מאוד בין הקליאו לפיאסטה. נכון, הישיבה בפיאסטה נותנת תחושה יותר מלאה מבחינת איכות חומרים וגם מבחינת חדוות נהיגה. אבל פרט לזה, הקליאו עולה עליה. גם בצריכת דלק, גם באבזור וגם בנראות. אז בשביל איכות חומרים עדיפה וסיבובים יותר מהנים אני לא אפסול את שאר הקריטריונים.

 

כל אחד וההעדפות שלו.

פורסם
אני התלבטתי מאוד בין הקליאו לפיאסטה. נכון, הישיבה בפיאסטה נותנת תחושה יותר מלאה מבחינת איכות חומרים וגם מבחינת חדוות נהיגה. אבל פרט לזה, הקליאו עולה עליה. גם בצריכת דלק, גם באבזור וגם בנראות. אז בשביל איכות חומרים עדיפה וסיבובים יותר מהנים אני לא אפסול את שאר הקריטריונים.

 

כל אחד וההעדפות שלו.

אגב, על פי ארבעה מבחני דרכים שונים צריכת הדלק של הקליאו לא טובה, ודווקא הפיאסטה מציגה צריכה טובה יותר. מסכים איתך רק לגבי הנראות והאבזור.

פורסם

להזכירך הנהיגה במבחנים אלו היא כדי למצות ולקרוע את הרכב. בנהיגה מנהלתית יום יומית , צריכת הדלק בקליאו תהיה משמעותית יותר טובה. צפוי במבחן שכזה שצריכת הדלק של הפיאסטה תהיה יותר טובה.

אני לא חושב שחברות היו משקיעות כל כך הרבה כספים בפיתוח מנועים חדשים שיהיו פחות חסכוניים מהקודמים ( כשזו המטרה בשבילה הם פותחו מלחלתחילה ). הכל תלוי באופי הנהיגה. ידוע שמנועי טורבו פחות סלחניים לנהיגה טובענית, אבל הממוצע הכולל נמצא לטובת הגדושים.

פורסם

דניאל גם המנוע של הפיאסטה הוא חדש ולכן היא עדיפה מהבחינה הזאת אם זה היה הפיאסטה הקודמת אז בררו שהקליאו לוקחת ובהרבה..ושוב אין פה משהו חותך אני גם הייתי מעדיף את הקליאו בגלל מראה צעיר יותר ואבזור עשיר יותר...

פורסם

נראה שעל פי הנתונים היבשים המנוע של הפיאסטה הנוכחית הוא המנוע של הפוקוס הקודמת ( עם שינויי סל"ד למומנט וקג"מ שונים במעט ).

באירופה מנוע ה 1.6 מפיק 120-125 כ"ס כמו בפוקוס הנוכחית.

 

כמובן שכעת הפיאסטה יותר זריזה. אבל עדיין...

פורסם

בשנה הראשונה על הכביש רכב חדש מאבד בערך 30 אלף שקל מערכו. בחישוב גס בערך 4000 ליטר בנזין 95. היה שווה את זה בשביל לחסוך 100 שקל דלק בחודש?




×
×
  • תוכן חדש...