האם מישהוא קיבל את הרנו קליאו 1.2 טורבו כבר?
צפי הגעה היה תחילת אוגוסט, שילמתי תשלום מלא על הרכב,
ובינתיים האספקה נדחתה, מציעים לי רכב שכור מטעם רנו, בינתיים, מה דעתכם ?
ממה שהתרשמתי בנסיעת המבחן, הרכב מאובזר, ומאוד יציב, תאוצה טובה,
אבל ביציאה מהמקום, יש טיפה השעיה עד שמתחיל להאיץ מהר..