Jump to content

ברק74

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של ברק74

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה. הרכב באמת נחמד, מנוע בהחלט דוחף יפה, מקווה שהאמינות של המנוע טובה. סך הכל מדובר על מנוע מתקדם עם טורבו, ותיבת הילוכים מתקדמת, יש פוטנציאל לבעיות.. יש אפשרויות מתקדמות של החלפת תוכנה בפאנל טא'צ... רק נשארת השאלה למה אספקה שלהם מתעכבת? למה מוכרים אוטו לפני שיודעים מתי יספקו אותו ?
  2. האם מישהוא קיבל את הרנו קליאו 1.2 טורבו כבר? צפי הגעה היה תחילת אוגוסט, שילמתי תשלום מלא על הרכב, ובינתיים האספקה נדחתה, מציעים לי רכב שכור מטעם רנו, בינתיים, מה דעתכם ? ממה שהתרשמתי בנסיעת המבחן, הרכב מאובזר, ומאוד יציב, תאוצה טובה, אבל ביציאה מהמקום, יש טיפה השעיה עד שמתחיל להאיץ מהר..
×
×
  • תוכן חדש...