Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אגב, הציעו לי טרייד אין. להוסיף 22 אלף שקל מקיה ריו 2012 5 דלתות האצ'בק (עלתה על הכביש באוגוסט) עם 16 אלף ק"מ, תמורת הקליאו החדשה 1.2 בגרסה הבסיסית. שווה? המחירון של הרכב שלי הוא 89 אלף שקל, ובעצם קונים ממני אותה ב-83

 

אני מניח שקיה ריאו EX עלתה לך כ 103 אלף על הכביש. עכשיו, לאחר כשנה, מציעים לך עליה 83 אלף.

אתה סופג חתיכת ירידת ערך כאן, וקונה שוב רכב חדש :shock:

צריכת הדלק של הקליאו צריכה להיות ממש מדהימה לעומת הקיה, על מנת שלעסקה כזו יהיה איזה שהוא היגיון כלכלי...

 

אם לגמרי מאסת בקיה, אז זה סיפור אחר, אבל עדיין הייתי קודם מנסה למכור לבד דרך "יד 2".

בכל זאת, יד ראשונה, פרטית, מאובזרת...

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי, בצע עיסקת טרייד אין. יהיה לך קשה מאוד למכור קיה כמעט חדשה. עגמת הנפש והתמשכות התהליך עולים יותר מההפרש שהטרייד אין גוזר לעצמו. תתחדש.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

אין שום הגיון כלכלי בעסקה שאתה רוצה לבצע. יחלפו מספר שנים עד שהפרשי צריכת הדלק יכסו את הפרש המחיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
החיים הם לא 0 ל-100. מה שחשוב בביצועים הן יוצר תאוצות הביניים של הרכב.

אני חושב שרכב שעושה כמעט שניה אחת פחות ממנוע עם נפח גדול יותר יאיץ יותר טוב נניח 80-120, אולי ב140 ובגבוהות יותר כבר תרגיש שיש לך נפח של אופנוע אבל לא לפני כן.

מבחינת קג"מ ל1.2 של רנו יש נתון זהה ל1.2TSI, אני מניח שמה שמוריד את השניה וחצי האלו מההאצה הם משקל ומקדם גרר.

 

פורסם
אגב, הציעו לי טרייד אין. להוסיף 22 אלף שקל מקיה ריו 2012 5 דלתות האצ'בק (עלתה על הכביש באוגוסט) עם 16 אלף ק"מ, תמורת הקליאו החדשה 1.2 בגרסה הבסיסית. שווה? המחירון של הרכב שלי הוא 89 אלף שקל, ובעצם קונים ממני אותה ב-83

 

אם הסכימו לך לעסקת טרייד אין ונותנים לך 6 מתחת למחירון, מצבך מעולה וזה נדיר שבכלל מסכימים לזה ועוד לרכב שנת 2012...אם באמת בא לך, ברור ששווה לך ללכת על זה. לדעתי לא תקבל יותר במכירה עצמאית - ולא משנה מה מצב הרכב..השוק של היד השניה הזוי.

פורסם

נראה לי שפשוט אחכה לקונה. אם לא אקבל סכום סביר אשאר עם העגלה. ואגב, קניתי את הקיה ב-95 אלף שקל, לא ב-103, זה היה מבצע של חבר. נראה לי לא הגיוני בעליל לקנות רכב כזה בלי מבצעים.

פורסם

למיטב הבנתי ה1.2 טורבו הראשונות יגיעו ארצה באמצע-סוף אוגוסט לכל המוקדם, ככה שקשה לי להאמין שיש אנשים שהתנסו עם אחת.

האמת שגם אני חיפשתי ובנרות ופשוט לא מצאתי ביקורות נסיעה על הטורבו, עיקר הביקורות היו על דיזל או ה0.9 טורבו. (שהיו ברובן טובות)

 

ה1.2 טורבו שלי לצורך העניין, קיבלה צפי הגעה של אמצע אוגוסט כך שבתקווה אקבל אותה לקראת סוף אוגוסט ואוכל לעדכן.

אתה תמיד יכול לחכות מספר חודשים, לקבל חוות דעת ולספוג את ירידת הערך של הKIA.

פורסם
תפנה לחבר הפורום The Who, יש לו אומנם מגאן, אבל עם אותו מנוע.

 

אותו מנוע אבל גיר 1.2TCE ידני, לא אוטומט. עדיין קשה לי לספק חוות דעת מגובשת מכיוון שאני לא מאמץ את המנוע בקילומטרים הראשונים (כרגע עומד על משהו כמו 700 ק"מ). אבל מהנהיגה הקצרה שלי איתו, לא חסרה זמינות כוח, הרכב הוא בפירוש לא 'עגלה'. עם זאת, בתור מי שהחזיק בלאון 1.4TSI ידנית, הנתון הזה של זמינות כוח הוא ממש לא בר השוואה (לטובת הלאון כמובן). לגבי צריכת הדלק (ושוב, גם פה יש לזכור שהגיר הוא ידני), אני מאמין שכשאגיע לתדלוק הראשון (ממש אוטוטו) הנתון יעמוד על בערך 13-13.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
אני מניח שקיה ריאו EX עלתה לך כ 103 אלף על הכביש. עכשיו, לאחר כשנה, מציעים לך עליה 83 אלף.

אתה סופג חתיכת ירידת ערך כאן, וקונה שוב רכב חדש :shock:

צריכת הדלק של הקליאו צריכה להיות ממש מדהימה לעומת הקיה, על מנת שלעסקה כזו יהיה איזה שהוא היגיון כלכלי...

 

אם לגמרי מאסת בקיה, אז זה סיפור אחר, אבל עדיין הייתי קודם מנסה למכור לבד דרך "יד 2".

בכל זאת, יד ראשונה, פרטית, מאובזרת...

 

83 אלף זה עוד נורמלי וגם סכום כזה לא הייתי מוכן לשלם על ריו בת שנה.

כי בסכום הזה אני הולך לחברת ליסינג וקונה יונדאי i20 שחולקת את אותם מכלולים, אבל עם 0 קילומטר וניילונים.

 

תתחיל להתרגל לזה שיש לך רכב שגרסה פחות מאובזרת שלו נמצאת בחברות הליסינג כמו זבל, מה שמשפיע על המכירות גם של הגרסה המאובזרת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אתה יכול לקרוא במאקו מבחן דרכים לקליאו החדשה כנגד הפיאסטה, איביזה, סוניק וה-208.

 

אין לי שום דבר נגד הקליאו החדשה, ויתכן שבאמת זה רכב מצויין.

אבל זה כל כך ברור שזו כתבה ממומנת כחלק ממסע הפרסום האגרסבי של רנו בימים אלו...

 

לא יתכן שבחרו את הסוניק ולא את הריו או ה-i20 כנציגות לא ארופאיות.

 

אני חשדן לגבי הכתבה הזאת

פורסם

עשיתי נסיעת מבחן בקליאו ולא האמנתי למראה עיני , מחשב הדרך הראה תוצאה של 14 ליטר ל 100 ק"מ בנסיעה עירונית.

 

הרכב עצמו יפה מבחוץ , מבפנים הלוח מקשים עשוי מחומר שמשאיר טביעות אצבעות וזה פשוט מזעזע ולא מצוין בסקירות על הרכב ומדובר בדבר די בולט.

 

ההיגוי סביר מינוס , מאחור לא נוח לשבת , הרכב בגדול נחמד ולא יותר.

 

יש סקירה באתר AUTO על הרכב, כנראה שלא טעיתי והרכב עשה 8.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת מאומצת !! , הרכב שתיין , ככה שאין שום היגיון בקניית הגרסא האוטומטית.

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים. שמח שחיכיתי. אכן הביקורות על הקליאו לא משהו, בעיקר על צריכת הדלק שרחוקה מאוד מההבטחות. לדעתי אין על ה-TSI - שילוב בין ביצועים וצריכת דלק נאה. הבעיה היא שבטרייד אין ממש לא משתלם לי לקחת את האיביזה החדשה. רוצים שאוסיף משהו כמו 22 אלף שקל. המסקנה היא שלא קונים רכב שמוצף בליסינג. אשאר עם הקיה ריו, לטוב ובעיקר לרע.

פורסם
אני מניח שקיה ריאו EX עלתה לך כ 103 אלף על הכביש. עכשיו, לאחר כשנה, מציעים לך עליה 83 אלף.

אתה סופג חתיכת ירידת ערך כאן, וקונה שוב רכב חדש :shock:

צריכת הדלק של הקליאו צריכה להיות ממש מדהימה לעומת הקיה, על מנת שלעסקה כזו יהיה איזה שהוא היגיון כלכלי...

 

אם לגמרי מאסת בקיה, אז זה סיפור אחר, אבל עדיין הייתי קודם מנסה למכור לבד דרך "יד 2".

בכל זאת, יד ראשונה, פרטית, מאובזרת...

אם זה הרכב שלך בתמונה, אז יש לנו בדיוק אותו צבע. אתה מרוצה ממנו? איך צריכת הדלק שלך?


×
×
  • תוכן חדש...