Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתוב שהרמקולים מוציאים 120 W RMS זה אמור להיות בן זונה לא ?! מישהו מכיר את החברה ?

מהאם הם חברה טובה ? מוכרת ? איך המחיר ... ? מה אתם מציעים ? אני מתלבט בין הרמקולים האלה

http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?product=1&auction_id=7228644&type=1&=

 

לבין רמקולים של פיונר 6\9 240 W ... http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=6764627&type=2&product=1&=

פורסם

אני הייתי הולך על הפיוניר (כמו הרבה פה)

 

וטוב לראות אותך עידן שנים שלא הגבת פה.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

מיסטר אודיו, "הרבה" מהאנשים שהיו הולכים על הפיוניר, מכירים את המוצרים של MAC AUDIO ?

 

יצא לי לשמוע לאחרונה סט קומפוננט קידמי שלהם, ברמה גבוהה (2000 שח), הוא נשמע בהתאם !

 

המחיר שלהם אכן נמוך, ואין לי ניסיון עם הרמקולים האובלי שלהם, (או כל ניסיון חוץ מהקומפ)..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אתה שמעת את הקומפוננט שלהם, זה לא אומר לי כלום לגבי המוצר הנ"ל.

 

אני אמרתי לו שאני הייתי לוקח את הפיוניר ולפי דעתי הם יותר טובים ואני לא אוהב בכלל את הסאונד של מק אודיו ב6X9 אני התקנתי כאלה שלהם ששוים 700 שקל ולא שמעו משהו בכלל יחסית למחיר שלהם (INFINTY,BAZOOKA ו JBL) שיש במחיר הזה.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כמו שהניסיון שלי עם הקומפ ב2000 שקל, לא יכול לתת נקודת מצב לרמקול האובלי ב300 שקל

 

ככה גם הניסיון שלך עם הרמקול של 700 שקל, משמע... זה לא בהכרח אומר שהפיוניר טוב יותר

 

משמע, אין לנו ניסיון אמיתי עם המוצר, אי אפשר לקבוע אם הוא אכן נותן תמורה טובה או לא..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני אכן שמעתי את הרמקול הזה אבל, והוא לא משהו בכלל ואני מנסה להגיד לך שכל האובליים שלהם לא משהו.

 

קומפוננט שלהם לא שמעתי ולא נראה לי שהייתי קונה\ממליץ למישהו עליו.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

חחח, שוב ! אתה נותן חצי אינפורמציה

בהתחלה אתה בא ונותן העדפה,אחרי זה אתה בא ונותן ניסיון עם מוצר שונה, בסידרה גבוהה יותר

ועכשיו אתה רק אומר, שאכן יש לך ניסין עם הדגם הנל, ולא היית מעדיף אותו על רמקולים אחרים בטווח המחירים הנל.

 

ועכשיו יש לנו תפנית, אתה אומר שלא שמעת קומפוננט שלהם, (מדהים) , אבל בכל זאת

לא היית ממליץ למישהו עליו,

בוא תסביר לי, איך אתה יכול, לא להמליץ למישהו לרכוש משהו, מבלי ניסיון איתו ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כי יש לי נסיון ורקע עם החברה בחור, ברגע שאתה מתאכזב ממגברים, סאבים ורמקולים שלהם, אז אני מאמין שגם הסטים שלהם לא משהו.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אז תן לי להוסיף משהו לידע שלך, עם הניסיון שלי

הקומפוננט, פשוט מדהים :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

סבבה, עכשיו בגללך אני מאוד רוצה לשמוע אותו.

 

אני הראש שלי הכי פתוח בעולם, אם אני ישמע אין לי בעיה לקבל את זה, אבל משאר המוצרים שלהם התאכזבתי.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

מסכים איתך, גם אני לא בדיוק "קונה" המלצות שלא אחרים, אני סומך על הדיעה שלי בנושאים כאלה..

אחרי הכל, לכל אחד טעם משלו..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

זהו במוזיקה אצלי זה ככה, אני שונא להתווכח על זה, יש לי חבר אומר לי : "תשמע מה אתה חושב אתה מומחה עם מכשירים וזה, אני מבטיח לך אני ייקח FNQ או סתם FNP, אתה לא תבדיל, בסך הכל כל הקומפוננטים מעל 1000 שקל זהו כולם אותו דבר אותו צלילים".

 

הוא לא מבין אבל עזבו אותי גם אם תגידו לי שזה נכון אני תמיד ישאף לסדרה הגבוהה.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כמה חבל שבארץ הקטנה שלנו אף אחד לא נפתח למוצרים אחרים.

 

מישהוא אחד אומר שפיונייר זה טוב ואז כול העולם אחריו מאושרים כמובן ולא עוזבים את פיונייר.

לדוגמא קלריון זאת חברה שלא רואה את רוב המכשירים של פיונייר ממטר באיכות צליל וכשמישהוא מבקש המלצה על רדיו דיסק איכותי ממליצים לו על פיונייר פשוט חבל!!!.

 

כנ"ל לגבי מאק אודיו, אני בתהליך של תכנון השדרוג הבא שלי,

וכול המערכת שלי הולכת להיות מורכבת ממוצרים של מאק אודיו(מעניין למה? כי זאת חברה מעולה עם מוצרים שהמחיר שלהם הוא הגיוני ומצדיק וחצי את ההשקעה הכספית)!!!, כרגע יש לי קומפוננט מאוד זול שלהם והוא יעבור אחורה ויחליף אותו משהוא יותר טוב הזה ב 2000 ש"ח אני חושב שאנחנו מדברים על אותו דבר

וכנ"ל לגבי המגברים שלהם!!! מאוד זולים ואמינים! וגם בסאבים הם מתמחים טוב! תאמת אין לי נסיון עם 6*9 שלהם רק הכחול ההוא, מישהוא מהעבודה שלי קנה אותו והוא מרוצה בטרוף!

פורסם
כנ"ל לגבי מאק אודיו, אני בתהליך של תכנון השדרוג הבא שלי,

וכול המערכת שלי הולכת להיות מורכבת ממוצרים של מאק אודיו(מעניין למה? כי זאת חברה מעולה עם מוצרים שהמחיר שלהם הוא הגיוני ומצדיק וחצי את ההשקעה הכספית)!!!, כרגע יש לי קומפוננט מאוד זול שלהם והוא יעבור אחורה ויחליף אותו משהוא יותר טוב הזה ב 2000 ש"ח אני חושב שאנחנו מדברים על אותו דבר

וכנ"ל לגבי המגברים שלהם!!! מאוד זולים ואמינים! וגם בסאבים הם מתמחים טוב! תאמת אין לי נסיון עם 6*9 שלהם רק הכחול ההוא, מישהוא מהעבודה שלי קנה אותו והוא מרוצה בטרוף!

סבבה שיהיה לך לבריאות עם המוצרים שלהם כל אחד והדעה שלו אני לא חייב להסביר לך שום דבר למה וכמה אני לא לא אוהב את החברה הזאת.

 

ואני מעולם לא המלצתי על מכשיר של פיוניר כאשר היה תקציב לקלריון, רוב האנשים שלא מבינים לא היו מסכימים לקבל המלצה כזאתי.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...