Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

ברצוני לרכוש אקדח סרק שישמש בתור כלי הרתעה בעת הצורך.

הכלי אמור להיות בבית כל הזמן נעול בכספת בדיוק כמו אקדח אמיתי. כל הפואנטה מאחורי הרכישה הוא אחזקת כלי הרתעה כלשהו אחרי שהיו מלא בעיות עם השכנים.

מה החוק אומר לגבי אחזקת אקדח כזה ?. האם מותר גם להסתובב איתו ? האם דרוש רישיון כלשהו?.

 

אשמח לתשובה נרחבת ממביני עניין.

 

תודה מראש.

סמיר.

שונא גזענים !.

פורסם

אתה יודע מה הבעיה עם איומים ריקים? שבמקודם או במאוחר מגלים אותם.

נניח ותשלוף את אקדח הסרק הזה. אבל מולך יהיה משוגע עם סכין. אתה תירה באוויר או לעברו ואז או שהוא יברח, או שיראה שלא קרה לו כלום וינסה לפגוע בך יותר.

ומה אתה בדיוק תגיד למשטרה, כשהוא יטען שהוא דקר אותך מהגנה עצמית (הרי שלפת אקדח)?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

יכול להיות שלא הסברתי את הכוונה שלי טוב.

לא יהיה שימוש כלשהו באקדח. לא אשלוף אותו בשום אופן.

היו לי בעיות עם השכנים לאחרונה ואני מעוניין רק שיראו שיש נשק בבית, לא מעבר לזה. זה מספיק בשביל להרתיע אותם.

 

אבל אני לא רוצה להיכנס עכשיו לכל מיני תרחישים אפשריים. אני רק מעוניין לדעת מה החוק אומר לגבי העניין הזה.

שונא גזענים !.

פורסם

אני מצתרף לקודמי, אל תעיז להראות/לשלוף אקדח ללא מטרה/רצון/יכולת אמיתית להשתמש בו, זה יכול להיגמר מאוד רע בשבילך.

פורסם

חבר''ה , תודה על העצות וההאזהרות. את השיקול אם לקנות או לא אני אשמור לעצמי.

אני בסך הכל רוצה לדעת את לשון החוק.

 

תודה :) .

שונא גזענים !.

פורסם

אין איסור בחוק על אחזקת מצית דמוי אקדח למשל.

אני (כמחזיק אקדח) אומר לך גם שזה רעיון מאוד מאוד טיפשי שיגרום להסלמה ועלול לעלות בחיים. אל תעשה את זה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

רק אני לא שמעתי אף פעם על אקדח סרק ?

או שאתה יורה כדורי סרק באקדח אמיתי או שאתה יורה קפצונים באקדח צעצוע.

אולי זה אביזר בתעשיית הסרטים ? כי אולפנים שמכבדים את עצמם משתמשים בנשקים אמיתיים עם כדורי סרק. או כדור אמיתי בטעות, ראו מקרה ברנדון לי...

פורסם

לא יודע אם משתמשים בדבר האמיתי, אבל אני יודע שיש חברות שמייצרות רפליקות לאולפני סרטים.

 

בכל מקרה, נניח והכנסת אקדח הבייתה. מה עכשיו? השכנים יודעים שיש לך אקדח. נניח שהם מפחדים ממך יום - יומיים. במוקדם או במאוחר תמצא את עצמך בסיטואציה בה תצטרך לשלוף את האקדח (ואלה, לאחר שהם יודעים שיש לך אקדח בטח לא יגיעו חמושים רק במילים יפות) ואז מה תעשה?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

על זה נאמר - אל תנפנף , מהפחד או ההפתעה ירו בך .

If you have to shoot, shoot, do not talk

 

יש אקדחי הזנקה של ספורט , וכיום הם גם אמורים להיות רשומים, וברישיון - ראה כאן

http://www.haslik.com/forum/viewtopic.php?f=1&p=126767

גם לקניית התחמישים של התרמילים צריך רישיון מוכר וקונה .

ויש איסור הכנסה לארץ למוצרים הללו .

כלי ירייה דמוי עט, או דמוי אקדח הזנקה, או המופעל

בגז, וכדומה.

מכל גז מדמיע, שצורתו צורת כלי ירייה.

 

 

אקדחים ורובים

 

 

כל אקדח או רובה הדומה בצורתו לכלי נשק אמיתי אסור ביבוא, יצור, אחזקה ושיווק.



אקדח גז הדומה בצורתו לכלי נשק אמיתי אסור על פי חוק התקנים הישראלי.

 

image052.jpgרוביםהדומיםלכלינשקאמיתי30.JPGimage056.jpg אקדח צעצועה דומה

לכלי נשק אמתיאקדחים ורובים צעצועה דומה

לכלי נשק אמתי קלצניקוב צעצועה דומה

לכלי נשק אמתיאקדחגז25.JPGאקדחהזנקהמיועדלמועדניספורטבלבד31.JPGאקדחמצית29.JPG

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
ערב טוב,

 

ברצוני לרכוש אקדח סרק שישמש בתור כלי הרתעה בעת הצורך.

הכלי אמור להיות בבית כל הזמן נעול בכספת בדיוק כמו אקדח אמיתי. כל הפואנטה מאחורי הרכישה הוא אחזקת כלי הרתעה כלשהו אחרי שהיו מלא בעיות עם השכנים.

מה החוק אומר לגבי אחזקת אקדח כזה ?. האם מותר גם להסתובב איתו ? האם דרוש רישיון כלשהו?.

 

אשמח לתשובה נרחבת ממביני עניין.

 

תודה מראש.

סמיר.

 

סמיר,

 

אתה מתעקש ללכת בכיוון מסויים למרות שמייעצים לך, לטובתך, לא ללכת בכיוון הזה.

 

בקרב גופי בטחון מאוד מכובדים יש אימרה מאוד פשוטה ונכונה לגבי אקדחים:

 

״אל תשלוף אקדח שאין לך מטרה לירות ממנו״.

 

אתה הולך לעשות צעד מאוד מסוכן שלא רק שאתה מתכוון לשלוף אקדח (להרתיע אתה יכול רק על ידי זה שהוא יחשף)- אתה מתכוון אקדח שאין לך מטרה לירות בו וגם אין לו יכולת לבצע ירי.

 

אתה הולך להסתבך הרבה יותר ממה שאתה חושב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

 

תודה רבה לך.

 

עידן צודק, יש גם עונש על החזקת נשק מדומה - תיזהר, יכולים לעשות לך עם זה בעיות.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

בלי גזענות, אבל אתה ערבי כפי שאני מבין, אתה לא רוצה שיחורר אותך שוטר-מג"בניק-חייל בגלל חשד לניסיון פיגוע על רקע לאומני, או שיעשו אצלך חיפוש בבית ותמצא את עצמך נותן דין בבית משפט על אחזקת נשק שלא כחוק.

 

לך יש אקדח השכן יכול להשיג אמ 16 או תבור, או כמה אקדחים, ואז זה ייגמר בזה שידווחו על רצח.

 

לפעמים הכבוד לא שווה את החיים, כן אני יודע שהרבה חבר'ה מהכפרים אוהבים דאווינים וכבוד זה עניין חשוב, אבל התקדמנו מלפני 100 שנה, העולם השתנה צריך להבין.

לנפנף באקדח יכול להביא לעניין שתגמור את החיים שלך כשארבעה יקפצו עליך ויבצעו בך לינץ' כי סיכנת אותם.

התענוג שמוביל אותך

×
×
  • תוכן חדש...