Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כפי שידוע לרוב פה חיפשתי רכב כזה הרבה זמן, והיה לי רכב בין החיפושים שהרגיע את העניין אבל עדיין בחיים לא עזב אותי הרעיון של גולף דור ראשון וכעת הזדמנות כלכלית וגם אני בלי רכב, ובינינו גם לא צריך רכב יום יומי מלבד אולי קניות פעם בשבוע שגם עם זה הסתדרתי יפה בעזרת משלוח. אז נכנסתי סתם ככה לפשפש ביד 2 ופתאום אני רואה 2 רכבים כמו שאני מחפש למכירה (גג סגור, 3 דלתות), חישובים כלכליים רצו לי בראש, עד שנפתרתי מרכב שהוציא לי את הנשמה כלכלית ללא כל הצדקה לקנות עוד רכב? אבל זה החלום, גולף דור ראשון! אם לא אקנה עכשיו מתי תהיה לי עוד הזדמנות כזאת? ומפה לשם עדיין לא סגור אם אני רוצה בכלל רכב או לא נסעתי לראות את הראשונה, נסעתי עד רחובות בשביל הרכב, כבר שכחתי לגמרי מה זה לראות רכב ישן לקניה (מאז האלפא ספרינט לפני כ 7 שנים) ואני מגיע עם חברתי שתמכה בי לאורך הדרך (ראתה איתי את הרכבים והגיע איתי לכל הפגישות עד להגעת הרכב לבית), סה''כ נראת סביר, מלוכלכת נורא מבפנים ומבחוץ, חלודה פה ושם, סיליקון במקום גומיות פה ושם, מלהתיישב בכסא אני מרגיש את הברזלים במשענת שלו ועוד כמה דברים שקיימים רק ברכב ישן, נסיעת מבחן עם אריה (בחור חביב מאוד אשר מחזיק עוד אחת קבריולט יפהפיה), קרקושים פה ושם, רעשי מתלה קצת מוזרים, חור באגזוז שגורם לו להשמע נורא אבל הרכב נוסע בחביבות רבה (יחסית), המנוע 1100 (גיר 4 הילוכים) נוסע סביר ביותר בעיר, עשינו סיבוב קטן וזהו, חזרנו, שיחה קצרה, נסיון מיקוח פה ושם המחיר מעט לא התאים לי והלכתי בלב לא שלם ובנתיים הדלקתי את עצמי על ללכת לראות את השניה אשר נשמעת מושקעת מאוד, ראיתי את השניה ועל כך בקצרה אומר שהרכב לא בשבילי! אחרי הציפיות שפיתחתי על הגולף השניה הרעיון רק התחזק בראש! הרכב של אריה בלי טסט, עכשיו לקנות וכל הפרוצדורה של להביא אותו לבית ואז להעביר אותו טסט עם כל הדברים מסביב (הכל חייב להיות חוקי, אישורי תנועה וטסט ללא קומבינות מבחינתי) ולאשר מידת צמיגים מה גם שאני לא מכיר את הרכב בכלל ואין לי מושג למה לצפות!

 

לאחר שפסלתי את הגולף השניה ניהלתי משא ומתן עם אריה לגבי רכבו ובעיקר לגבי טסט ומחיר, היו עליות ומורדות במשא ומתן ולא מעט שערות נפלו מראשי באותם רגעים, הגענו לתובנות מסויימות ואריה החל להעביר אותה טסט, שולמה מקדמה כמו כן על מנת להבטיח את הרכב (יום שישי האחרון). לטסט תוקנו על ידי אריה בלמים אחוריים, הוחלף אגזוז וסודרה בעיית חשמל קטנה, אישור רכב מיושן וקדימה לטסט, הרכב עבר חלק! בלי קומבינות ונשאר רק לאשר את מידת הצמיגים, בנתיים הוחלפו לו 4 גלגלים רק בשביל לעבור טסט ואז הוחזרו הג'אנטים 14 שמורכבים עליה (אני כמובן בזמני הפנוי אדאג לאשר את הצמיגים בהקדם כחוק).

 

היום הגעתי, הרכב כבר היה עם טסט, שוחחנו מעט וקדימה להעברת בעלות!!! זהו הרכב שלי! אני בעלים גאה ומאושר של גולף דור ראשון, היא לא מושלמת ויש עליה המון עבודה אבל היא שלי!

 

שוב אני עם חברתי, הנסיעה הביתה הייתה מרתקת, עד שהתרגלתי לרכב, לכל המכלולים שלו ולמנוע הקטנטן! לא עברתי ב 99 אחוז מהדרך את ה 80 קמ''ש (כביש 5 ו 4) חוץ מפעם אחת שהעזתי להגיע ל 90 קמ''ש, האוטו נוסע יפה במהירות הזאת וצולח בה כל עליה אך מעל 80 זה נשמע מעט כמו אונס של המנוע. אני חייב לציין שהיה לי חיוך טיפשי כל הדרך! בחיים שלי לא נסעתי על 80 קמ''ש, בלי מזגן וחייכתי ככה! פשוט תענוג! קצת פחדים שלא יתחמם ושלא נתקע כי הרכב בעיקר שימש את אריה לנסיעות קצרות, אך כמו שאריה הבטיח הרכב הגיע בהצלחה הביתה! בדרך רק עצרתי בירקונים לקנות כיסוי לרכב ומשם עד הבית חברתי נהגה ברכב בהצלחה רבה (אומנם בלי חיוך כמוני אבל היא עוד תהנה ממנה).

 

זהו בעיקר, היה נחמד לעשות עסקים עם אריה, תודה לחברתי המקסימה שתמכה בי לאורך כל הדרך ולא הייתה כמו אדם טיפוסי שיגיד ''מה אתה צריך את השטויות האלה''.

 

כרגע המטרה היא להשאיר אותה במצב נסיעה, לתקתק אותה מכנית, לראות אולי ניתן להחליף את הגיר ל 5 הילוכים וזה יוריד מעט מהעומס על המנוע ואולי אפילו אפשר יהיה ליסוע איתה 100 קמ''ש.

בכל מקרה בהזדמנות הקרובה היא תזכה לרענון המתלים (גומיות, בולמים, ועוד), צריך כנראה להחליף תושבות מנוע כי ישנם ויברציות חזקות, נרענן ונכוון את המנוע ובהמשך מתישהו בשלב יותר מאוחר תזכה לשיפוץ כולל.

סה''כ הרכב בסיס מעולה לשיפוץ!

 

ושכחתי תודה לאיתי (חבר פורום) שחפרתי לו המון והוא יעץ לי לא מעט בנושא.

 

כמו כן שוחחתי עם איזה מוסך באזור מגוריי, דווקא נשמע שמכאנית יש פה הכל בשפע ובמחירים זולים יחסית, צריך רק לוודא זאת.

 

אז זהו, עכשיו היא ליד הבית, מכוסה! מקווה שנחמד לה!

אין לי זמן אפילו לנקות אותה מבפנים מרוב עבודה וכו', העיקר שהיא בבית :)

 

אה ושוב שכחתי, אחד החשובים, ספר היינס בדרך!

2013-06-21 13.13.59.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תתחדש! היא נראית ממש יפה והקוים ישרים, בלי מכות ומילוי חומר!

בעניין ההילוכים, לדעתי גיר 5 הילוכים של גולף דור שני למנוע 1.3 יתאים לך. אני חושב שאם תרצה להעלות את הספק המנוע אפשר גם להחליף רק ראש ל1.3, כי הבלוק זהה. לא בטוח ב100% אבל כדאי לברר אם זה מעניין אותך לך. יעלה לך את ההספק ב10 סוסים :-)

 

אני חייב לציין שהיה לי חיוך טיפשי כל הדרך! בחיים שלי לא נסעתי על 80 קמ''ש, בלי מזגן וחייכתי ככה! פשוט תענוג!

מכיר את ההרגשה :-)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מן הסתם מנוע 1.3 עלה על הפרק, אבל זה בעתיד, קודם שהמכאני יהיה במצב טוב ואז כבר אפשר יהיה לשקול שדרוגים כאלה ואחרים.

 

1.3 זה גם המירבי שניתן לאשר (לאחת שבמקור היא 1.1), כמובן חוקית.

 

הגיר 5 הילוכים אני מאמין שיגיע דיי מהר, צריך רק לוודא שהוא יעשה טוב לרכב.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

תתחדש שיהיה לך הרבה הצלחה והנאה מהרכב! אני אישית מכור לmk2 אבל גם mk1 אני מאוד אוהב ואולי גם אקנה אחד בשבילי! אין להסביר את הכיף מהרכבים האלה, אני אישית לא מפסיק לחייך שאני נוסע בmk2 שלי,

 

דרך אגב יש לי גיר5 הילוכים של mk2 1.3 אם זה מתאים לרכב שלך ותיהיה מעוניין אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

תודה לכולם :)

 

לא היה לי זמן להתעמק אז צילמתי כמה תמונות כשיצאתי מהרכב, עדיין לא ניקיתי בפנים ולא עשיתי כלום, מחסור בזמן...

 

בתמונה חברתי מתפעלת מהנהיגה ברכב!

2013-06-23 12.53.56.jpg

2013-06-23 13.33.30.jpg

2013-06-23 13.33.38.jpg

2013-06-23 13.36.45.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

תתחדש,מכונית יפה,אם אני לא טועה ראיתי אותה מפורסמת ביד 2 כמה פעמים.

לפי דעתי אם אפשר חוקית להחליף למנוע 1.3 אז כדאי לך להחליף ותהיה בטוח שכך תהנה יותר מהרכב

כמובן גם עם גיר חמישה הילוכים. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
תתחדש,מכונית יפה,אם אני לא טועה ראיתי אותה מפורסמת ביד 2 כמה פעמים.

לפי דעתי אם אפשר חוקית להחליף למנוע 1.3 אז כדאי לך להחליף ותהיה בטוח שכך תהנה יותר מהרכב

כמובן גם עם גיר חמישה הילוכים.

 

יוחלף מתישהו, אבל יש סדר עדיפויות, קודם כל ישור קו למכלולים הנוכחיים!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
יוחלף מתישהו, אבל יש סדר עדיפויות, קודם כל ישור קו למכלולים הנוכחיים!

 

אם תרצה יש לי גם מנוע 1.3, הכל עוד מורכב על הרכב.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

Very Nice golf 1 year ago i wonted to buy that car from the yang man who was selling it for low price but i was second in the line and the car sold =( . well enjoin the car if you need i have some where original steering wheel =)


×
×
  • תוכן חדש...