Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה מאוד אני מאמין שמהר מאוד תחזיר אותה לשעוט בכבישים.

רציתי לשאול אותך: באיזה שמן מנוע השתמשת ובאיזה נוזל קירור?

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במהלך השבוע באחת בנסיעה בערב הבחנתי שלא עובדים לי הוינקרים, גם לא עבדו לי חלק מהאורות ואורות ברקס (סכנת נפשות, נסיעה קטנה בעיר), עשיתי היום גיחה לחשמלאי רכב בשביל לבדוק את העניין ולסדר את הצופר אשר ממש חלש, הסתבר שכל הפיוזים ברכב נראו שלמים אבל בפועל היו ממש ישנים, חלקם זזו מעט מהמקום, לחלקם כנראה המגעים נהיו לא משהו וכו', בדיקה והחלפה של כמה פיוזים והכל חזר לעבוד (לא חשבתי על זה כי הם פשוט נראו שלמים לגמרי), אפילו האוורור פתאום החל לעבוד (כבר חשבתי ''הנה עוד משהו לסדר'' אבל הוא עובד!).

בטיפול בצופר בהתחלה נבדקה אופציה להתקין צופר חדש, לאחר בדיקות הותקן ריליי לצופר הישן ואני חייב לציין שהצליל שלו הרבה יותר מיוחד משל צופר חדש! בהתחלה חשבתי על החדש ועכשיו אני ממש מרוצה שהישן עובד נהדר.

בנוסף לזה הזמנתי גומיות לדוושות מאיביי שאצלי לא כולן קיימות, והזמנתי לחצן מקורי של 4 מהבהבים (אצלי הורכב משהו של ניסן בקומבינה).

כמו כן אני משתתף במכרז על 2 פנסים אחוריים חדשים שאצלי במצב קשה!

 

מעבר לכל זה אמור להזמין השבוע קויילאוברים של JOM לאחר שנבדק עם המכס כי ניתן להביאם לארץ ללא בעיה!

 

החלונות 1/4 ככל הנראה יעברו הסבה מחלונות נפתחים לחלונות סגורים ללא אופציית פתיחה, אומנם פחות קלאסי אבל הרבה יותר בטוח ופרקטי (המצב היום זה גומיות גמורות והמון המון המון סיליקון שמחזיק הכל).

 

http://www.youtube.com/watch?v=nO3NrC8bQ20&feature=youtu.be

http://youtu.be/nO3NrC8bQ20

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מעט התקדמות עם הרכב.

 

אז הוזמנו מחו''ל כמה חלקים, כיסויים מקוריים לדוושות (אין לי מושג למה אחד מהבעלים לא יכל לעשות זאת) במקום גומים קרועים של רכב כלשהו.

הוזמן כפתור של 4 מאותתים של הרכב מקורי במקום כפתור שהורכב בקומבינה מגעילה מאיזשהו רכב (שוב לא מבין איך לא הפריע לכל הבעלים הקודמים).

הוזמן פתח אורור משומש לדשבורד במצב ממש יפה, במקום השבור שהיה לי (עכשיו הדשבורד נראה לפחות שלם).

נקנו 2 קוביות לתליה על המראה :lol:.

 

אולי עוד משהו ששכחתי פה...

 

החלק הגדול זה הקויילאוברים שהזמנתי מגרמניה ויחד איתם הוזמנו גם כריות בולם ובולג'וינטים, נקנו כמו כן קאליפרים עם בוכנה גדולה יותר מדגמים עם מנוע יותר גדול וצינורות בלמים, כמובן גם דיסקים ורפידות (תודה סרגיי!).

 

היום התארגנו אני ואנדרי Big_White (תודה רבה!) מהפורום ובעזרתו הרבה הוחלפו הבולמים הישנים שלי ב 4 קויילאוברים חדשים דנדשים :)

כמו כן תודה לאיתי ולסרגיי על המענה לכל השאלות שלי, תודה לחברת היינס על הספר שלשם שינוי זכה להתלכלך מעט.

העבודה עצמה ממש שטויות, האמצעים שעמדו לרשותנו (ללא ליפט וכו') מעט הקשו על העבודה וההעדר נסיון עם הרכב הספציפי אך בסוף הכל הורכב בהצלחה רבה!

הפרונט נבדק מבחינת משולשים ולמזלי המצב טוב, הוחלפו כריות בולם יחד עם הקויילאוברים, לצערי לא הצתיידתי בבוישינגים לסרך האחורי (בחיבור בין זרוע הסרן לגוף הרכב) שהגומיות שם דיי גמורות ויוחלפו בהזדמנות אחרת, הבולג'וינטים מחוברים למשולש במקור עם ניטים וצריך לקדוח אותם, בגלל שלא היינו מוכנים לזה ובגלל שהם עדיין במצב טוב הם הושארו.

בהמשך גם יורכבו הקאליפרים (כשיהיה עוד יום פנוי).

בנתיים משחקים עם הקויילאוברים למטה למעלה עד שהגעתי לרמה רצויה פחות או יותר (צריך להרים מעט את החלק האחורי אשר נמוך מדי לטעמי), זקוק עוד לכיוון פרונט בדחיפות.

הנסיעת מבחן הייתה קופצנית מעט והבנתי שזה יסתדר במהלך השבוע שבועיים הקרובים ואז אפשר יהיה לאבחן אותם יותר.

 

רציתי לרשום את זה יותר יפה אבל משמרת לילה יום לפני ויום ארוך היום דיי גמרו אותי ככה שיצאה כתיבה עילגת.

 

העיקר כמה תמונות.....

2013-07-12 09.57.29.jpg

2013-07-23 09.28.23.jpg

2013-07-28 14.16.19.jpg

2013-07-28 17.32.13.jpg

2013-08-05 17.20.31.jpg

2013-08-08 09.48.11.jpg

2013-08-08 09.48.14.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הקויילאוברים בנסיעה אחרי ההתקנה היו קופצניים, הבנתי שאחרי שבוע - שבועיים זה יעבור.

תוכניות להמשך זה בעיקר המשך יישור קו מכאני, אח"כ פנים ואח"כ חיצוני.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

רכב יפהפה, בהצלחה!

 

אני למדתי לאהוב את הגולף MK1 רק לאחרונה, כשקניתי את הקאדי של ליאור. העניין הוא,

שברגע שראיתי את הקאדי (שלמעשה היא MK1 מסחרית), אז גם לי לא ירד החיוך מהפרצוף,

קשה להסביר את זה... (והאמן לי שאני רגיל לרכבים מיוחדים).

 

אפשר לקבל קישור למקום שממנו קניתי את הקוילאוברים?

ההנמכה שלך יפה מאוד, ואני רוצה כאלה כדי להנמיך את הקאדי.

פורסם

תתחדש ובהצלחה!

למיטב הבנתי בקאדי זה מעט שונה, הכי טוב שתבדוק עם סרגיי שבטח ידע הרבה יותר טוב ממני לגבי איך ומה עושים. בכל מקרה אשלח לך לינק בפרטי כשאהיה בבית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...