Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם לקחת גיר 5 הילוכים- אז רק מפולו/איביזה 1.4 או 1.6 עם מפלג בצד ויכול להיות גם גולף MK3 1.4. בדור ראשון ושני הגיר 5 הילוכים הוא זהה לגיר עם 4 הילוכים בתוספת הילוך חיסכון עם יחס מגוחך, מה שנקרא 4+E. רק במודלים היותר חדשים יש גיר 5 הילוכים "אמיתי" שמחולק יותר נכון.

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש !

הרכב באמת נראה יפה ושמור.

גם החיוך הטיפשי על הפנים מוכר לי. זה ילווה אותך לפחות בחלק ניכר מהנסיעות הראשונות ברכב ואולי גם מעבר לזה.

שא ברכה והצלחה.

alfa 156 2.5.

פורסם

הרכב בסטטוס אספנות, צריך ללכת לעשות לוחיות רישוי, בתור אחד שלא מתכוון לנסוע בין 7-9 אני מעדיף באמת את לוחיות האספנות, לטעמי הן מוסיפות לרכב, לגבי הגיר צריך לבדוק לעומק אבל גם ככה יש לזה עוד זמן... אחרי המשכורת אקפוץ לראות מה צריך להחליף שם במתלים ותושבות מנוע כדי לשפר את איכות הנסיעה הקיימת.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

איזה ראש 1300?

 

תציץ בחתימה שלי :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אם לקחת גיר 5 הילוכים- אז רק מפולו/איביזה 1.4 או 1.6 עם מפלג בצד ויכול להיות גם גולף MK3 1.4. בדור ראשון ושני הגיר 5 הילוכים הוא זהה לגיר עם 4 הילוכים בתוספת הילוך חיסכון עם יחס מגוחך, מה שנקרא 4+E. רק במודלים היותר חדשים יש גיר 5 הילוכים "אמיתי" שמחולק יותר נכון.

מחזק את זה. זה מה שעשו אצלי ברכב אחרי שההילוך החמישי התחיל לשרוק.

אתה יכול גם להסב את המנוע להזרקה חד נקודתית של MK3 1.4 בהחלפת הראש ולקבל 60 כ"ס (נדמה לי) אבל זה קצת יותר בלאגן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תתחדש ידידי ! כמי שגולגש בפורום זוכר את אין ספור שרשורי החיפושים שלך אחר אחת שכזו - הגשמת חלום (ולא משנה באיזה כנה מידה הוא - כי הגולף MK-I קטנה.. :lol: ).

 

קנית אותה מאדם נחמד מאוד, שלכשעצמה הגולף הזו לגמרי בתולה. היו עליה הרבה תכניות של אנשים לעשות פרוייקטים מיוחדים של 20VT \ VR6, אך למזלה נשארת בגזרת המקוריות, ולא שאני נגד פרויקטים שכאלה או שלא אוהב, פשוט היא כל כך מקורית שחבל להרוס אותה, ומי שמחפש יש MK-I אשר מוצעת למכירה ובנויה כבר ובכלל לא בהרבה כסף (אני מאמין שאותה גם הלכת לראות), ויש עוד כמה פה ושם.

 

תתחדש וסע בדרכים טובות !

פורסם

תתחדש! כמה כיף לראות גולף מארק 1

הוחזרו הג'אנטים 14 שמורכבים עליה !

היא נראית נפלא עם הגאנטים האלו.

 

למזלה נשארת בגזרת המקוריות

היא כל כך מקורית שחבל להרוס אותה

קורא בקול בקשה נרגשת- לשים לה ג'אנטים מקוריים, כי גולף דור ראשון מתחילה מהג'אנטים הכל כך אופיניים לה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
תודה לכולם :)

 

לא היה לי זמן להתעמק אז צילמתי כמה תמונות כשיצאתי מהרכב, עדיין לא ניקיתי בפנים ולא עשיתי כלום, מחסור בזמן...

 

בתמונה חברתי מתפעלת מהנהיגה ברכב!

 

תתחדש! היא נראת מדהים! וגם הג'נטים מאוד יפים ומתאימים לרכב!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

לגבי הגולף דור ראשון\שני שאני מאוד אוהב ומחבב, הדבר היותר "מיוחד" אצלהן, זה הפשטות, בעיקר הקוסמטית שהפכה לימים אלו לקלאסיקה בכל מגזרי מועדוני הרכב. כלומר עם שינוי ולו הכי קטן חיצוני פתאום הרכב מקבל יופי חדש ושונה וזה במינימום של השקעה, מה גם שהן כמו לגו והרבה דברים מתאימים, כמו גם האפטר-מרקט שיש להן.

 

אין לי בעיה עם גלגלי סגסוגת BBS עם אופסט "מיוחד" מאחור ומקדימה קטן יותר, אין לי בעיה עם מקוריים של GTI (כמו שאני גם מתחבר לגריל הן עם השני פנסים והן עם ה-4 כאמור) ואין לי בעיה עם ג'אנט ברזל אסלי ודקיק בדיוק כזה כפי שיצאה איתם משערי המפעל.

אך דבר אחד יש לי, אם תשאלו אותי אז לי יש בעיה עם הג'אנטים הנוכחים שבעליל מורידים מערך הרכב גם בהיותו לנסות להיות "מגניב" וזה גם נאמר לאריה בשעתו :-P .

 

הינה כמה תמונות לדוגמא שבכולן היא מדהימה..

 

5836029382_2c5d3642eb_z.jpg

 

DSC01835.jpg

 

1012957.jpg

 

JER9740_QQLy_0.jpg

 

fhql.jpg


×
×
  • תוכן חדש...