Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי צביעת קאליפרים, בשביל שזה יצא איכותי זה מצריך עבודה קשה על הנקיון שלהם תוך כדי זהירות עם כל הגומי שעליהם, משהו שאני מתאצל לעשות רק בשביל הצבע. אם כבר הייתי צובע זה או בשחור או באפור אבל כרגע זה פחות מעניין.

 

לא הייתי סגור תקופה ארוכה על הג'נטים אבל בזמן האחרון דיי השלמתי איתם, הייתה בעיה להרכיב אותם בגלל הקליפרים החדשים ולמזלי היה לי ספייסרים בבית 5 מ''מ, בהמשך כנראה ארכיב ספייסרים יותר עבים על מנת שהכל יישב יותר מדוייק.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמה שטויות, קיט וובקון למנוע הקטן שלי (1.1), נועד להחליף את הסולקס הישן בוובר 34ICH (הקיט כולל את כל ההתאמה המלאה שפשוט מרכיבים אותה), הפילטר אויר שמורכב עליו יהיה נסיוני וזמני וכנראה בהמשך יוחלף למשהו גדול יותר והולם יותר, אני מת להעיף מהתא מנוע את כל הבית פילטר המקורי והזוועתי! אם כבר הייתי שם אז הסעפת יניקה פורקה לניקוי יסודי (ספריי קרב' ומסיר שומן) ולהחלפת האטם שלה לחדש, אם כבר אז זכרתי שהיה שם איפשהו גם חור באגזוז באזור הזה וגיליתי שצינור גמיש אשר מוביל מהאגזוז לכיוון סעפת יניקה (לא הכרחי אבל עשה רעש מגעיל כשהיה שבור), שבור לגמרי, מאוד התקשתי למצוא צינור גמיש תואם בגלל המידה הממש קטנה שלו אך בסוף הושג מקורי חדש בארץ :)

רק רציתי לשתף, צריך להרכיב הכל כשיהיה לי זמן ובנתיים האוטו עומד קרוב לחודש :( כל זה אחרי שהמשאבת דלק הוחלפה למקורית ולא תפקדה טוב עם הקרב' הישן שהיה במצב סביר ודרש שיפוץ.

IMG_20131209_111128.jpg

IMG_20131209_110228.jpg

602149_10202138468718180_2140818451_n.jpg

IMG_20131218_212310.jpg

IMG_20131218_212336.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

NICE!

חובה סרטון התנעה כשזה מורכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אומנם בלי תמונות אבל הגיע הזמן לעדכן, הרכב נוסע מעולה!!!

אז לאחר פתרון חלק מהקומבינות שהיו, ניקוי סעפת יניקה, השלמת צינור מהצנרת פליטה לסעפת יניקה וכמובן החלפת הקרב' לקיט יעודי של וובקון (וובר).

 

הרכב כוון על ידי אז אני מניח שזה רחוק מלהיות מושלם, הרכב בהחלט נוסע יפה וחלק שלא כמו פעם שהיו גמגומים לא ברורים ועוד ועוד. אני משער גם שהביצועים בהחלט יותר טובים עם הוובר מאשר עם הסולקס הקודם גם אם היה במצב חדש (כמו שנאמר בפורומים בחו''ל), הרכב זריז להפליא! פשוט לא להאמין כמה הבדל!

הוחלפו גם כמה אמטמים, בין הראש לסעפת יניקה, בין הראש לסעפת פליטה, בין הראש לבין הדסטריבוטור ועוד.

 

עוד המון עבודה מלפנים, אם היה לי זמן ומקום נורמלי ככל הנראה הייתי שולף את המנוע ועובד עליו בבית בחידוש כלל הדברים, אך אין לי את האמצעים כרגע אז אשאיר את הרכב נוסע ואעבוד עליו לאט לאט.

 

המצב המכאני במצב הרבה יותר טוב ממה שהוא נקנה בו, עדיין מומלץ להחליף אטם ראש מנוע כי יש הזעת שמן בין הראש לבין הבלוק ועוד ועוד אבל כל זה לאט לאט.

 

אתחיל לאגור חלקי חוץ לפחחות וצבע עתידיים.

 

בהזדמנות הקרובה ניקוי יסודי של המנוע עם מסיר שומן והורדת ראש כדי קודם כל לעשות הערכת מצב (אבל זה בהזדמנות שיהיה לי חופש של שבוע ברצף לפחות).

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...