Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הפיוזים ויוניט האיתות נמצאים במקום בעייתי.

כשיש חדירת מים לרכב בד"כ מהפינה התחתונה שמאלית של החלון , המים מטפטפים בידיוק על קופסת הפיוזים ויוניט האיתות.

פורסם

לדעתי הקופצניות של הקויילאוברים לא תעלם.

אבל תעדכן אותנו בהמשך.

תתחדש אין יפה מגולף mk1,בלי abs כריות אוויר ועוד כל מיני שטויות,שאוטו היה אוטו

פורסם

הקוילאובר שלך התקשרו הרגע, אמרו שמשעמם להם וביקשו שתציץ בחתימה שלי! :wave2:

 

:roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ראיתי את החתימה מזמן ואז ניסיתי למצוא כמה גרושים בכיס וגיליתי חור!

 

בנתיים אני ביישור קו, אח"כ כבר נחשוב על המנוע

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אז היום התאספנו אני ו Big_White שוב פעם והפעם בתפריט הרכבת קאליפרים של גולף בעלת מנוע יותר גדול (קבריולט), הדיסק בסה''כ אותו הדבר אך הרפידות גדולות יותר והקאליפר יותר רציני. הבלמים שלי עצרו את הרכב בצורה ממש זוועתית!

 

הקאליפרים נרכשו מסרגיי מהפורום (בעלים של קאדי MK1), יחד איתם דיסקים חדשים ורפידות חדשות (פעם הבאה יורכבו דיסקים מאווררים).

 

הקאליפר הראשון יוצא ונכנס עם קשיי הסתגלות, השני כבר בפשטות קופץ פנימה, ניקוז אויר (נראה כי בסה''כ הניקוז נעשה בצורה טובה אך בסופ''ש אקפוץ למוסך שיבדוק את העניין בצורה מקצועית יותר).

 

צינורות בלימה שלא התאימו (נרכש עוד זוג חדש שהתאים בוודאות) וג'אנטים שלא נכנסו בגלל האופסט (מזל שהיו לי ספייסרים של 5 מ''מ בהישג יד עד להחלפת הג'אנטים למשהו עם אופסט מתאים) ואלה חלק מהבעיות שצצו לי.

 

תודה רבה לסרגיי על הסיוע הטלפוני, ולאנדרי על הסיוע הטכני בפועל!

 

הלאה בתפריט משאבת דלק מקורית שאמורה להגיע מחו''ל בקרוב, לאחר מכן צריך להזמין סט אטמים למנוע ולאט לאט להתחיל לעבור עליהם כולל הורדת ראש, החלפת נוזלים לאיכותיים יותר ולמאריכי חיים. בהמשך מקווה לשים את ידיי על קיט שדרוג מקורי לקרב' וובר בעל 2 לועות אשר אמור לשפר מעט את הביצועים של העגלה (יחסית ל 1100 היא סוחבת יפה).

2013-09-29 13.52.10.jpg

2013-09-29 12.27.52.jpg

2013-09-29 10.36.04.jpg

2013-09-29 10.35.59.jpg

2013-09-29 10.35.50.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

עדיין לא מושלם אך בהחלט הרבה יותר טוב מאשר עם הקליפרים הקודמים.

 

אסחוב עם הצלחות האלה עד לפעם הבאה, בפעם הבאה אשדרג לצלחות מאווררות + רפידות מחברה טובה כמו פרדו או OMP וזה כבר יהיה משמעותי עוד יותר.

 

אומנם הרכב עם מנוע 1100 קטנטן אך הבטיחות בהחלט חשובה מאוד!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון קליל: הוזמן סט אטמים למנוע, כרגע אין לי כ''כ סיבה להתעסק עם זה אבל בעתיד מתכנן לפרק ראש מנוע ועוד ועוד על מנת לעבור על האטמים, עדיין חסר אטם חדש של קרטר שמן ואטם בין הגיר למנוע שאשתדל לרכוש כדי שיהיו בבית לרגע ההחלפה.

 

הוחלפה משאבת דלק למשאבה חדשה והכי חשוב מקורית (הוצאתי המון חשמל עם הוצאת המשאבה הישנה, המשאבה עצמה הוצאה ועוד כל מיני צינוריות שאין לי שמץ מה עשו שם) לצערי מההחלפה הזאת לא יצאתי ב 100% מרוצה ואולי אפילו ההפך, ככל הנראה נעשתה קומבינה בקרבורטור ונחתך ה cut off valve, הראש שלו שבעצם חוסם את המעבר פשוט נחתך, לדעתי זה נעשה בגלל המשאבת דלק הישנה. כמו כן אכזבה מבעל מקצוע שגם ככה סלדתי מלהגיע אליו אך בסוף התוודתי לדעת בוודאות שהוא חאפר והשיפוץ קרבורטור שנעשה בעצם כלל רק ניקוי קרבורטור (גם זה אולי) ואני בחוסר נסיון שלי בעבר לא וידאתי את הנושא, שום אטם לא הוחלף כלל (והם גמורים), מנגנון הצ'וק האוטומטי היה שבור ועוד, הקרב' עבר ניקוי יסודי, הצ'וק האוטומטי סודר אך עדיין הייתה לי בעיה להשיג קיט שיפוץ שמצאתי רק באיביי ב 240 ש''ח ועדיין היה חסר לי את ה cut off valve שמספר סידורי כמו שלו בדיוק לא מצאתי כלל למכירה אלה מספר דומה שחלק טען כי זה אותו דבר וחלק טען שזה לא מתאים. כאשר כבר כמעט הזמנתי את הקיט שיפוץ ואת ה cut off valve נזכרתי שבזמנו ראיתי קיט של וובר לרכב שלי ומכאן פרק חדש.

 

חיפשתי וחיפשתי ולבסוף גיליתי שהקיט הוא של webcon יעודי לגוחף ומגיע עם כלל ההתאמה המלאה לרכב, המחיר מעט יקר בשבילי אך בסופו של דבר הוא הוזמן, כמו כן מחיפוש על הקיט בפורומים בחו''ל נטען כי הוא משפר ביצועים בצורה מורגשת וגם בפורום אחד נרשם שאם חברות הביטוח היו מודעות לשיפור בביצועים הן היו גובות יותר כסף על הביטוח, על זה נאמר נחכה ונראה.

ממליץ בחום על החבר'יה ב webcon, חפרתי להם בצורה קשה וכל פעם נתנו לי תשובה עניינית וסבלנית, הזמנתי מהם ישירות ולא דרך צד ג', מחיר המשלוח סביר. ממליץ בחום למי ששוקל אי פעם להזמין מהם.

 

החלק אמור להגיע לדעתי שבוע הבא ונראה כמה המכס יפתיע (למרות שמדובר בחלק מקורי וחדש).

 

כמו כן הרכב עבר רענון של כמה רכיבים בהצטה שרשום כי מומלץ להחליף אותם אחרי 10K ק''מ ואני בספק שהוחלו!

 

תמונה של המשאבת דלק החדשה לא צילמתי עדיין, תמונה של מה שיצא מהרכב עם המשאבת דלק הישנה, ותמונה של הקיט שהוזמן, תמונה של החלק המקומבן, תמונה של הקרב' הישן.

 

אחלו לי הצלחה!

IMG_20131111_193109.jpg

IMG_20131111_192938.jpg

IMG_20131111_161616.jpg

$_12.JPG

2013-11-22 10.19.27.jpg

2013-11-22 10.20.09.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בהצלחה :lol:

כמו שכבר אמרתי לך, לדעתי עשית עיסקה טובה עם הקרבורטור. אין כמו חדש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רכב מאוד יפה וניראה שמור מאוד.

 

HHaimz, לצבוע קאליפרים זה סתם ניראה מכוער כשזה לא מקורי. חבל לקלקל את מראה הרכב, עם ג'נט הזה קליפרים בצבע המקורי נראים מצויין.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...