Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המידת צמיגים מחמיאה לה (למרות שבטח ובטח לא עוזרת לנסיעה) והאמתי שגם את הג'אנטים כבר אהבתי והתרגלתי אליהם, התכנון של הרכב חיצונית ופנימית הוא לא להיות מקורי, מקורי ברכב הזה זה משעמם לטעמי!

 

שום vr6 או כל מנוע אחר שלא ניתן לאשר לא יכנס שם, מקסימום ה 1300 וממנו כבר אוציא מה שאפשר, אבל שוב כל זה מאוד רחוק עדיין, יש יישור קו מאסיבי לעשות, לחזק ברגים, לשים גומיות במקומות מסויימים כי פשוט יש יותר מדי דברים רוטטים שם! הגריל כולו מזמזם כמו זבוב ענק!

 

המטרה היא קודם כל נסיעה שקטה ונינוחה!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היי, תתחדש!

יפה שחברה שלך מפרגנת לך. זה חשוב.

נראה רכב פשוט ומעניין.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

יש לי ראש שירד מגיטה 1300 עם סט פקומים וכו.... ואולי גם את כל המכסים במנוע (מכסה שסתומים,טיימינג,סעפת פליטה וכו..)

פורסם

תתחדש לב.

 

אין כמו הנסיעות הראשונות במכונית ישנה / חדשה שזה עתה רכשת!

 

כאחד שכבר עשה את הדרך הזאת... כביש 4 וכביש 5... בדרך הביתה בפעם הראשונה עם איזה "משטובה" חדשה (לא פעם ולא פעמיים :-)). לא נראה לי שיש מישהו שמזדהה עם ההרגשה והחיוך שתיארת כמוני.

 

דבר איתי בסופ"ש אולי אקפוץ לראות מקרוב :roll:

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

תודה לכולם, אני בנתיים מחכה לתזרים מזומנים.

 

האמתי שמאז הקניה רק עכשיו יצא לי להוציא את האבק מתוך הרכב (והיה המון המון המון אבק!).

 

מחכה כבר להחליף את התושבות מנוע ועוד כמה דברים, הויברציות לא עושות לי טוב.

 

וחבר קפץ לבקר... :)

2013-06-24 18.19.16.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

עמית מברוק על הקניה, הרכב בכל פוטנציאל רב!

העם דורש תמונות נוספות, ולגבי אישית, תמונות של תא המנוע כולל הקרבורטור , יתקבלו בברכה.

תהנה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

התקדמות קלה עם הגולף, האמתי רציתי מאוד להגיע לצביקה אך במצב הרכב היום לא כ''כ יכלתי להרשות לעצמי את הנסיעה הזאת, הבולמים לגמרי גמורים והבולם הימני קדמי כאילו לא קיים!

 

היום הרכב עבר כמה וכמה דברים, קודם כל הגיע ספר ההיינס אך לא יצא לי עדיין להעזר בו.

 

בכל מקרה מה שנעה היום, הוחלפו 3 תושבות מנוע מתוך 4 (מחר תוחלף הרביעית), הוחלפו המסננים והנוזלים ברכב, הוחלף אטם מכסה שסתומים, נעשה שיפוץ וכיוון קרבורטור.

 

הרכב כבר נוסע אחרת לגמרי, התגובה מצויינת לעומת מה שהיה, גם אמור להיות חסכון בדלק אבל מאז שהבאתי אותה נסעתי עליה בדיוק פעמיים כולל היום. הרעש כמעט ונעלם (עדיין יש אך הוא נעים בהרבה כמו שרכב ישן אמור להשמע, יש ככל הנראה עוד חור איפשהו באחד מצינורות הפליטה שצריך לסדר), הויברציות גם כן כמעט ונעלמו ואם יש מעט אז הן מרגישות טבעיות לגמרי לרכב מהשנתון הזה, הרכב מגיב הרבה הרבה יותר טוב ללא דיליי וללא גמגומים. אפילו מגיע למהירות נורמלית (90) ללא רעש של הסוף של המנוע, בקיצור כבר מתחיל להרגיש כמו שרכב אמור להרגיש.

 

מחר גם אסדר את צופר הרכב כי פשוט לא שומעים אותו וברכב הזה זה דיי קריטי!

 

קצת תמונות ממה שהספקתי לתפוס.

 

הלאה בדחיפות בולמים! אח''כ משולשים, טיימינג והצד המכאני יהיה מעולה,אני מנסה לשים את ידיי על קויילאוברים של JOM שיעניקו מעט סגנון לרכב (הנמכה). עם הבולמים כמו שהם עכשיו שאחד מהם פשוט יתפרק באיזשהו שלב אני מעדיך לא לנסוע הרבה אם בכלל.... אז המשך יבוא.

2013-07-02 09.03.03.jpg

2013-07-02 11.47.25.jpg

2013-07-02 12.01.08.jpg

2013-07-02 12.07.46.jpg

2013-07-02 12.18.38.jpg

2013-07-02 13.58.43.jpg

2013-07-02 14.21.07.jpg

2013-07-02 14.55.55.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...