Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיר,נרכוש ביחד אופטיבונד. (2 אנשים זה מספיק על בקבוק)

 

אזמין את זה (או שאתה רוצה להזמין?) עם אופטי סיל בימים הקרובים (ארכוש אותו בכל מצב)

מי יודע אולי יהיה מבצע גם על אופטיבונד.

פורסם
אני משתמש במוצר Einszett Gummi

פעם בחודש וחצי בערך מיישם אותו על כל הגומיות ברכב, הוא מגן מעולה ומחדש את המראה של גומיות דהויות ברכבים ישנים.

מחזיק להמון זמן

תחפש קצת ביקורות ותתרשם

http://www.einszett.co.uk/Gummi-Pflege.php

 

אין אותו ב detailedclean.uk, באתר שלך אין משלוחים לישראל או שאני לא מחפש טוב?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אני אישית ניסיתי מס' מוצרים על מספר רכבים, המוצלחים ביותר שיצא לי לנסות הם:

G6

Silk Shine

Opti Bond

 

כשגיליתי שהאופטי בונד הוא המבריק ביותר, ואולי יהיה מבריק מדי לחלק מהאנשים, אבל הוא עמיד מאוד ונותן בסה"כ מראה יפה.

ה G6 גם כן מבריק, אבל פחות מהאופטי בונד, גם מאוד עמיד ונותן מראה מצוין, אני משתמש בו גם לגומיות גם לפלסטיקה וגם לצמיגים.

ה Silk Shine מאוד מאוד אהוב עליי, בגלל שהוא נותן מראה ממש מקורי של פלסטיקה חדשה, באמת כיף להשתמש בו.

 

בסופו של דבר, אם מדובר ברכב חדש יחסית שהגומיות והפלסטיקה עדיין נראים טוב, הייתי משתמש ב Silk Shine, אבל אם מדובר בגומיות דהויות ופלסטיקה שאיבדה קצת מהחיות שלה, הייתי בוחר את אחד מה-2 המבריקים יותר.

 

לגבי המריחה, מומלץ לשים מעט חומר על האצבע ופשוט למרוח ולעטוף את הגומיות, את כל השאריות שלאחר מכן אפשר לנגב עם מטלית.

 

דין

פורסם

טוב כנראה שצריך להזמין אופטי בונד :-D

יש יותר מדי סיפורים טובים סביב המוצר הזה ואני מתחיל לקנא!

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

בקשר לצמיגים לפחות, האופטי בונד מחזיק אצלי יפה בין שטיפה לשטיפה, כלומר רואים הבדל ודופן צמיג נקיה ושחורה לעומת סוליה חומה.

שאלתי היא אחרת, איך הכי כדאי להוריד את האבק שמצטבר בגומיות של הדלתות למשל?

בעבר הייתי פשוט מתיז את האופטיבונד המדולל אבל זה לא חומר זול, יש אפשרות לעבור עם APC מדולל או אולי ONR QD?

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
בקשר לצמיגים לפחות, האופטי בונד מחזיק אצלי יפה בין שטיפה לשטיפה, כלומר רואים הבדל ודופן צמיג נקיה ושחורה לעומת סוליה חומה.

שאלתי היא אחרת, איך הכי כדאי להוריד את האבק שמצטבר בגומיות של הדלתות למשל?

בעבר הייתי פשוט מתיז את האופטיבונד המדולל אבל זה לא חומר זול, יש אפשרות לעבור עם APC מדולל או אולי ONR QD?

 

אני לא חושב שנכון להשתמש ב opti bond להסרת אבק. אבק מסירים עם סמרטוט/מיקרופייבר לח. ואולי גם סבון כלשהו.

את האופטי B (נתתי לו כינוי) מיישמים רק על משטח נקי.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
תמיר,נרכוש ביחד אופטיבונד. (2 אנשים זה מספיק על בקבוק)

 

אזמין את זה (או שאתה רוצה להזמין?) עם אופטי סיל בימים הקרובים (ארכוש אותו בכל מצב)

מי יודע אולי יהיה מבצע גם על אופטיבונד.

 

 

סגור נקנה אני ואתה.

 
 

 

 
 
פורסם

כמו במקרה של צמיגים, גם כאן אני ממליץ לא להשתמש בשום חומר ״ייעודי״.

בוא נתחיל בזה שאין לך מושג קלוש מאיזה חומר מיוצרים הגומיות שלך (לא, גומי זה לא חומר ספציפי).

לצורך העיניין, דינו של TPV PP , איננו כדינו של PU, וזו רק דוגמא אחת.

בנוסף, שוב כמו בסוגיה של צמיגים, אין שום דרך להאריך את תוכלת החיים של הגומיה (אלא אם כן אתה מוכן לאחסן את הרכב בוואקום מתוך מחסן חשוך ונטול לחות). שום חומר שקר כלשהו לא יגן לך על הגומיה, כמו גם לא יחזיר לה את ״הגמישות״.

 

אם זה בשביל היופי נטו אז אני יכול להבין את זה, רק כך בחשבון שהחומרים הנ״ל בהחלט יכולים לפגוע בגומיה (תלוי מאיזה פולימר עשוייה הגומיה ובמרכיבי חומרי הניקוי).

 

לדעתי מקסימום לנקות עם מטלית לחה וזהו.

 

 

לבחור ששאל לגבי ״ההפרשות השחורות״, ככל הנראה מדובר בפיח אשר יוצא מהגומיה. אני מניח שהגומיה ישנה. אני הייתי משאיר זאת כך ולא נוגע. אין מה לעשות חוץ מלהחליף גומיה לחדשה.

פורסם
כמו במקרה של צמיגים, גם כאן אני ממליץ לא להשתמש בשום חומר ״ייעודי״.

בוא נתחיל בזה שאין לך מושג קלוש מאיזה חומר מיוצרים הגומיות שלך (לא, גומי זה לא חומר ספציפי).

לצורך העיניין, דינו של TPV PP , איננו כדינו של PU, וזו רק דוגמא אחת.

בנוסף, שוב כמו בסוגיה של צמיגים, אין שום דרך להאריך את תוכלת החיים של הגומיה (אלא אם כן אתה מוכן לאחסן את הרכב בוואקום מתוך מחסן חשוך ונטול לחות). שום חומר שקר כלשהו לא יגן לך על הגומיה, כמו גם לא יחזיר לה את ״הגמישות״.

 

אם זה בשביל היופי נטו אז אני יכול להבין את זה, רק כך בחשבון שהחומרים הנ״ל בהחלט יכולים לפגוע בגומיה (תלוי מאיזה פולימר עשוייה הגומיה ובמרכיבי חומרי הניקוי).

 

לדעתי מקסימום לנקות עם מטלית לחה וזהו.

 

 

לבחור ששאל לגבי ״ההפרשות השחורות״, ככל הנראה מדובר בפיח אשר יוצא מהגומיה. אני מניח שהגומיה ישנה. אני הייתי משאיר זאת כך ולא נוגע. אין מה לעשות חוץ מלהחליף גומיה לחדשה.

 

תודה אלון, אקח זאת לתשומת ליבי. :mm_yeah:

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אף פעם לא חשבתי ל"האריך" את חיי הצמיג עם תכשיר מסוים (במילא אני מחליף אותם אחת ל 3 שנים מקסימום)

אצלי זה עניין אסתטי לחלוטין.

פורסם

פעם במספר חודשים עובר על הגומיות עם הדש-פלאש של קארפלן.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...