Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז איך אתם מטפלים בגומיות האטימה של הרכב?

 

האם אתם מיישמים חומר ייעודי?

 

אחת לכמה זמן?

 

טיפים? תובנות?

 

באופן אישי אני מקפיד לנקות אותן אחת לחודש בצורה יסודית אבל אני לא מיישם שום חומר הגנה והייתי רוצה להתחיל לעשות זאת.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

כל פעם שאני שוטף את הרכב עם הג'ילדה שאני מנגב את הדלת באותה הנשימה אני גם עובר על הפס גומי מעל מסגרת החלון. מצטבר שם אבק בטונות. אחר"כ עובר גם על הגומי (הכפול ) בין הדלת למרכב הרכב,גם שם יש אבק. ולבסוף מקנח בפעם בשבוע-שבועיים מורח שם פלאש דאש.

 

כנ"ל גם על פס הגומי בבגאז ומכסה מנוע.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אני גם תמיד מנקה את הגומיות טוב לאחר כל ניקוי. לא נתקלתי אף פעם בתופעה של סדקים

או התפוררות של הגומיות. אני יודע שהתופעה קיימת -אני לא חוויתי את זה.

 

בעבר הייתי מיישם אוטו גלים -לא יודע כמה זה תרם לשמירה? אבל זה היה בתקופה שהיו רכבים עם פסים שחורים על הדלתות. (היום הרוב עם צבע תואם)

לכן הייתי עובר גם על הגומיות באותו זמן. (הייתי מיישם אוטו גלים אחת לחודש לפחות על הפסים השחורים)

 

בכל אופן לא רואה בעיה בעמידות הגומיות לשמש ברכבים חדשים -הם הרי עוברים מבחני עמידות בתנאים הכי קשים שאפשר

לפני שהם יוצאים לשוק. אבל אם אתה בכל זאת רוצה לשמור על גמישות הגומיות? אפשר ליישם חומר לדשבורד (אני עושה את זה אחת לכמה חודשים) כמו של קארפלן.

פורסם

פעם בכמה חודשים ללא קשר לשטיפה אני מנקה את הגומיות עם מטלית מיקרופייבר של סנו ואופטי-בונד מדולל ברמה של 40 אחוז חומר ו 60 מים.

חשוב להתיז על המטלית ולעבור עם אצבע אחרת כל הפח נמרח בחומר הזה.

כמו כן אני עובר בזריזות על החלונות עם חומר ניקוי כי הבונד מותיר סימני מריחה עליהם.

מה עוד אני יכול להגיד הוא שמטלית אחת לא מספיקה כי יש הרבה חול, קח כמה מטליות.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

אם הגומיה לא יקרה מידי ברגע שהיא מפסיקה להיות מושלמת אני מחליף.

בעיקר איפה שהדלתות והתא מטען-הגומיות האוטמות.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אני משתמש עם הדלי שיש בו ONR,ומנגב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בחיים שלי לא שמעתי על דילול של אופטי בונד.:shock:

אני מורח או אופטי בונד אחת לחודש או את סופרים פרוטסנט של מגס.

פורסם
בחיים שלי לא שמעתי על דילול של אופטי בונד.:shock:

אני מורח או אופטי בונד אחת לחודש או את סופרים פרוטסנט של מגס.

 

מתוך אתר היצרן

Application:

 

Opti-Bond Tire Gel can be applied a couple of ways. You can wipe it on with a foam applicator, just like a traditional tire dressing. The other option is to dilute the gel 1:1 with water and apply it with a spray gun. The gun will deliver a fine mist over the tires and wheel wells. This is a great option for professional detailers and garages. Wipe away excess tire gel with a foam pad or a lint-free towel.

 

http://www.optimumcarcare.nl/product_info.php?cPath=78&products_id=244

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

בוא נחזור רגע לתאוריה שלך בנוגע לחומרים שמגיעים בתצורת תרסיס. כמה חומר נאבד לאוויר העולם בכל שפריץ?

בדיוק מהסיבה הזאת הזמנתי את האיירון המשחתי שהמלצת עליו.:wink:

פורסם
בוא נחזור רגע לתאוריה שלך בנוגע לחומרים שמגיעים בתצורת תרסיס. כמה חומר נאבד לאוויר העולם בכל שפריץ?

בדיוק מהסיבה הזאת הזמנתי את האיירון המשחתי שהמלצת עליו.:wink:

 

אני לחלוטין איתך ידידי, מעדיף פחות ריסוסים.

 

 

עריכה: דרך אגב לגבי האיירון הזה, ישנו שיפור אדיר מהגרסא הקודמת מבחינת הריח.

שמח בשבילך שלא הרחת את הטינופת ההיא, פשוט נוראי.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
אני לחלוטין איתך ידידי, מעדיף פחות ריסוסים.

 

 

עריכה: דרך אגב לגבי האיירון הזה, ישנו שיפור אדיר מהגרסא הקודמת מבחינת הריח.

שמח בשבילך שלא הרחת את הטינופת ההיא, פשוט נוראי.

 

רק בשביל ההשוואה אני אפתח את הבקבוקון שלך ויסניף קצת:wink:

פורסם

השאלה מה רמת בזבוז החומר באופטי בונד המדולל לעומת הג'ל.

בדיטיילינג שעשיתי השתמשו בחצי בקבוק לגג, לגומיות ולצמיגים.

לא מוכן לבזבוז כזה של חומר יקר יחסית.

פורסם

מתעלק על השרשור.

כשעשיתי פלסטלינה לרכב (ד"א - זה דבר מדהים - אם אני הצלחתי כל אחד יכול, והתוצאות לא פחות ממדהימות !) גיליתי שיוצא לי המון שחור מהגומי של החלונות, עד כדי כך שכשאני נוגע בזה עם מפית או הפלסטלינה זה פשוט הולך ונמרח על הרכב ולא יורד עם סתם ניגוב עם מפית רגילה אלא חייב מים או להעביר את הפלסטלינה עליו כדי שזה יירד (אחרי שזה עובר לפח של הרכב)

רציתי לדעת אם מה שצריך לעשות זה פשוט לשטוף את הגומייה הרבה עם מים עד שיפסיק לצאת החומר השחור הזה שנראה כמו הפרשות, או שיש משהו אחר לעשות ?

אני אצרף תמונות בהזדמנות הראשונה אבל אני חושב שהסברתי את הבעיה די טוב וסה"כ זה בעיה די נפוצה בהרבה רכבים ישנים לפי מה שראיתי פה בפורום, אבל לא מצאתי פתרון לבעיה.

פורסם

כל שטיפה אני עובר עם אופטיבונד ביחס של 1:2 על כל הפלסטיקים הגומיות החיצוניות וכמובן צמיגים.

 

אני מכור לחומר הזה ויצטרך לקנות עוד ממנו בקרוב.

יש פה עוד 2 אנשים שרוצים לקנות בקבוק ולהתחלק בחומר?

 
 

 

 
 
×
×
  • תוכן חדש...