Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, היום הגעתי למצב שאני לא מגיע אף פעם .

נורת הדלק נדלקה, נסעתי משהו כמו 10-15 ק"מ עד תחנת הדלק הקרובה.

כמובן שבעתיד אני אמנע מלהגיע למצב הזה.

 

כמה שאלות, ( מאזדה 3 שנתון 2006 ) .

כמה אפשרי לנסוע מרגע שהנורה נדלקת? (מידע שיעזור לי בעתיד)

יש חשש מנזק למנוע?, זאת הפעם הראשונה וגם האחרונה - יש ממה לחשוש? .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

לא גרמת כל נזק, תנוח דעתך!

בכל זאת מומלץ למלא באזור 1/3-1/4 מכל תלוי באופי הנסיעה, יותר ממניעים פרקטיים ופחות ממניעים מכאניים.

כמו כן לפני נסיעה ארוכה לאזור נידח ולא מוכר - גם כדאי למלא.

 

ברוב המכוניות נשאר סביב 7 ליטר עם הדלקות הנורה. פתח ספר רכב כדי לוודא שזה המצב ברכב שלך.

פורסם

איציק שלום רב !

מומלץ מאד שלא תגיע להבא למצב שנורת הרזרבי דולקת, הסכנה היא למשאבת הדלק בלבד, שאורך חייה מתקצר בשל כך שמשאבת הדלק הנמצאת בטנק, היא משאבה הטבולה בדלק, ומתקררת מהדלק, ברגע שהיא נחשפת לאוויר, היא מתחממת וחייה מתקצרים.

אין נזק למנוע.

עלול להיווצר מצב שכל הטינופת שהצטברה בתחתית הטנק, תסתום את רשתית משאבת הדלק, ואת מסנן הדלק.

עם הדלקת נורת הרזרבי, נותר בין 7 ל10 ליטר בלבד בטנק.

נסיעה טובה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני זוכר שדווקא הוסבר פה שכול עוד הדלק זורם בה זה הקירור ושאין בעיה להגיע לנורה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=410469

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה לכם, רק עוד שאלה מתוך סקרנות.

במידה ונגמר הדלק, המנוע מפסיק לעבוד פשוט? אין נזק? .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

אין נזק - המנוע נכבה ואתה מאבד תגבור הגה ותגבור בלמים

 

אתה עומד כמו ברווז באמצע נתיבי איילון ומחכה שנהג מסמס לא ישים לב אליך וייתקע בך, או שאתה סתם מאיץ בלי הכרה בירידות לטבריה ועף בסיבוב בקצה הירידה

 

מקווה שהבנת את העיקרון

פורסם

אין נזק, יש לך שתי הגנות לפחות עד שיהיה נזק (רשתית על המשאבה, פילטר דלק.)

 

בטוחים שנשאר 10L מרגע שנדלקת מנורה?

נראלי בכיוון של 5L.

10L זה עוד נסיעה ב"ש-תל אביב ברכב ממוצע.

פורסם

זאת הפעם המי יודע כמה שאני רושם זאת.

 

א. משאבת הדלק תמיד שואבת מתחתית המיכל, משמע שאם יש לכלוך הוא ישאב גם עם מיכל מלא וגם עם מיכל ריק אין כמעט הבדל.

ב. משאבת הדלק מקוררת ע"י הדלק שזורם דרכה בפעולת השאיבה, כשהדלק יגמר המנוע יתכבה מן הסתם ולכן גם משאבת הדלק תתכבה.

ג. לא יגרם לרכבך כל נזק בנסיעה עם נורה דולקת, לשם כך היא נועדה, להודיע לנהג שכמות הדלק במיכל קריטית ושעליו ליסוע בהקדם לתדלק.

פורסם

לא יגרם לרכבך כל נזק בנסיעה עם נורה דולקת, לשם כך היא נועדה, להודיע לנהג שכמות הדלק במיכל קריטית ושעליו ליסוע בהקדם לתדלק.

 

נכון בהחלט.

 

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...