Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,

 

איזה שמן מנוע ממלאים בToyota Yaris?

שנת 2007 , בעלת גיר רובוטי ונפח מנוע 1.3 ליטר.

 

אבא שלי קנה מ"אוטו-ציון" ביהוד שמן לפי המלצתו של המוכר : AC Delco 10w-30.

לפי הקוד מוצר "19264566" שעל השמן לא מצאנו דבר עליו ברשת.

 

לא ידוע לנו אם זהו שמן חצי סינטטי או מינירלי. גם לא רשום עליו דבר.

זאת התמונה של השמן מאתר סיני כלשהו :

T2_UFPXaJeXXXXXXXX_!!93005770.jpg

 

אני חושב להחזיר את השמן ולקנות משהו יותר "אמין" ומוכר בשוק.

מה דעתכם ואיזה שמן מומלץ למלא בטויוטה יאריס שלי ?

פורסם

לפי מה שאני יודע אלא אם כן מאסטר השמנים, איתמר יאמר אחרת, המגמה של טיוטה בשנים האחרונות היא להמליץ על צמיגות 5W-30 למכוניות שלה. לגבי החברה הספציפית הזו אני לא יכול לומר לך משהו טוב או רע לגביה. אני משתמש בשמן אחר. בקורולה של אחותי אני דואג שישימו 5W-30 סינטטי מלא מזה כבר כמה שנים. אומנם יש אכילה קטנה של שמן אבל מדובר ברכב שעשה כבר 190 אלף ק"מ.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לפי מה שאני יודע אלא אם כן מאסטר השמנים, איתמר יאמר אחרת, המגמה של טיוטה בשנים האחרונות היא להמליץ על צמיגות 5W-30 למכוניות שלה. לגבי החברה הספציפית הזו אני לא יכול לומר לך משהו טוב או רע לגביה. אני משתמש בשמן אחר. בקורולה של אחותי אני דואג שישימו 5W-30 סינטטי מלא מזה כבר כמה שנים. אומנם יש אכילה קטנה של שמן אבל מדובר ברכב שעשה כבר 190 אלף ק"מ.

 

אתה צודק

לפי הוראות היצרן השמן צריך להיות 5W30 סינטטי מלא באיכות sl/cf .

אנחנו משתמשים רק בשמנים תוצרת valvoline

פורסם

אם זכרוני אינו מטעה אותי, דגם המנוע אצלך הוא 1kr-fe.למנוע הזה ניתן לשים שמן 5w30 ואולי אפילו 5w20. בכל מקרה, מומלץ סינטטי מלא אם אתה יכול להרשות לעצמך. החלפת שמן גיר( צמיגות 75 מקורי של טויוטה) ואיפוס קלאץ במוסך גם מומלצים אם עדיין לא ביצעת זאת.

×
×
  • תוכן חדש...