ליאורש
-
הודעות
68 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ליאורש
-
בעיה במילוי שמן גיר פליסיה 1600 ידנית מנוע AEE
ליאורש פרסם הודעה בנושא של NirBarLevi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כניסת הכבל של מד האוץ הוא פתח המילוי. רוקן את כל תכולת השמן ומלא חדש. מניסיון שלי , שמן חד דרגי בצמיגות 80 נתן לי העברות חלקות ונעימות. -
ולגבי טיפולים, לא כ"כ יקר , אבל תדירות הטיפולים מעיקה ומעצבנת.
-
סליחה על הדיליי- שיפוצים.... לא הייתה בעיה כל שהיא ברכב,אבל זה לא קנה מידה בפרק הזמן שהיה אצלנו.
-
הייתה לנו במשפחה אחת כזאת שנרכשה כחדשה בשנת 2009. הרכב נמכר אחרי שנה וחצי ולאחר 22000 ק"מ. אז ככה: לצד החיוב, הרכב פשוט מטוס (3.5 V 6) שקט מאוד נוחות מעולה אך כיסא הנהג פשוט לא מושלם בתמיכה שלו ובנהיגה ממושכת מעייף. אחיזת כביש והתנהגות לא מושלמת אבל מעולה ביחס לאמריקאיות. לוח מכוונים פשוט מאוד מיעוט מתגים ושטויות (אני אהבתי- יש כאלו שלא) סאונד עשיר ונעים במערכת המקורית. מזגן חזק מאוד. לצד השלילה: איכות ייצור מזעזעת , הדשבורד פשוט עשוי ממש מקרטון, פתחי המיזוג וחלקים נוספים בתא הנוסעים מצופים בכרום שמתקלף אחרי זמן מאוד קצר, כל החיווט בתא המנוע מבודד ועשוי כאילו הורכב ע"י ילד בן שמונה עם בעיות קשב וריכוז ונראה שהוא מזמין בעיות... ועוד משהו מעצבן...טיפול כל 7500 ק"מ לפי התראת טיפול של המחשב ברכב, לפי umi אפשר גם לבצע כל 15000 אבל אף אחד שם לא מוכן לקחת אחריות..... וכמובן צריכת דלק איומה - בקיץ בנסיעה עירונית ראיתי גם ליטר ל 5.5/6 קילומטר. אני אישית חושב שיש אופציות נוספות אולי יותר טובות אף על פי שסך הכל מדובר בעסקה נחמדה - בהצלחה!!!
-
תודה לכולם, הבעיה טופלה, מגע לא תקין בתקע לבית המנורה טופל ואובחן תוך מספר שניות ע"י חשמלאי וגם...טופל ללא כל חיוב.
-
פרסמתי הרגע לגבי בעיה די דומה בפוקוס 08 - נראה לי שיש משותף בין שתי התקלות.... אמשיך לעקוב
-
בוקר טוב, ברשותי פוקוס 5 דלתות מודל 08 , אתמול שמתי לב לתופעה מוזרה, כאשר האורות דולקים ולוחצים על הברקס האור האחורי השמאלי כבה לחלוטין (גם האור הרגיל - נורה שני מגעים) ברגע שעוזבים את הדוושה המצב חוזר להיות תקין, כמו כן נראה שהאור אחורי שמאלי מאיר קצת יותר חלש מהימני. מישהו נתקל בזה ויודע אולי ממה זה נובע? החלפתי נורה בכל מקרה על מנת לשלול שהבעיה בנורה וגם לאחר מכן התופעה נמשכת. תודה למגיבים.
-
מסרבים להכניס את שמן המנוע royal purple בטיפול (הסכימו להשתמש בשמן לבקשת הלקוחה)
ליאורש פרסם הודעה בנושא של Ayah בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפני כחודש הייתי באחד ממרכזי השירות של מאזדה/פורד במרכז. אני מטפל בדר"כ בעצמי בכל הרכבים שהיו בבעלותי בחלפים והנוזלים המשובחים ביותר. הרכב שיש לי (פוקוס 2007)עדיין באחריות של הסוכנות ממנה קניתי אותו ואחד התנאים של האחריות הוא ביצוע טיפולים שגרתיים במוסך מורשה מטעם משרד התחבורה ( לא חייב מורשה יבואן) בכל זאת העדפתי מורשה יבואן, כנראה עקב התחרות בענף יש מבצע וזכיתי ל50% הנחה ממחיר המחירון לטיפול 90000 ובנוסף 50% הנחה על רוב החלפים. איפה הקאץ'? לשים לב טוב לחלפים והנוזלים שמשתמשים בהם,גם אני הייתי המום לראות פרסטון כשמן הבית במוסך מורשה מאזדה פורד לבקשתי אפשרו לי לבחור בין הנוזל אשפה הנקרא פרסטון לבין מוטוקראפט שמחזיקים אבל רק במחסן. אין טענות לאיכות העבודה שבוצעה בטיפול + קבלת שובר שטיפה וקופון לטיפול הבא שוב ב 50% הנחה. -
אחד החזקים זה שמכוני בדיקה רושמים לרכבים עם גיר אוטומטי מסוג AL4 שמן גיר כהה. מעניין איך הם יודעים - מדובר בגיר סגור ללא מדיד שמן כך שאין אפשרות לדעת....
-
מניסיון אישי - הרכב אכן אמור לצרוך 1/11 בעיר עם מזגן (ממש כך זה לא מופרך)... כך שנשאר , להתחבר עם סורק ולבדוק אם יש בעיה... מה הכוונה מטופל היטב? מטופל באופן שגרתי עם תוספים? בוצע אי פעם ניקיון בית מצערת? לחץ אוויר בצמיגים תקין? מתי הוחלף מסנן אויר , מצתים? כל אלו אמורים להשפיע באופן ישיר על צריכת הדלק.
-
החלפתי פילטר דלק ונדמה לי שיש שינוי בפעולת המנוע, מאזדה 3 2008
ליאורש פרסם הודעה בנושא של דור-ל בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפי התמונה נראה באמת שהצינור אינו מחובר היטב, לפי מה שנראה המסנן לא מתאים, האם מדובר בתחליפי? הצינור צריך להיכנס עד ששומעים ומרגישים קליק אם זה לא המצב אז זה לא מתאים,בנוסף לכך הקליפס שתופס את הצינור מאוד עדין. לדעתי כדאי לך לקנות מקורי, נכון שעולה יותר אבל מונע הפתעות כאלה מה גם שאמור להיות מוחלף כל 60/70 אלף. -
טיפול פיקאסו C4 - חוות דעת מחיר מוסך לא מורשה
ליאורש פרסם הודעה בנושא של uripri בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין בעיה לבצע במוסך שאינו של היבואן - חבל שהחומרים והנוזלים לא ברמה הנדרשת. שמן המנוע לא מתאים לא בצמיגות ולא בתקן שלו(sj) שכבר ממש עתיק.... -
בינתיים יש עוד "בשר" ברפידות - אם יהיה שינוי כל שהוא אני יגיע למוסך... לגבי משאבה תפוסה - אני מאמין שהייתי שומע שריקות , מרגיש חיכוך בדוושה או משהו, אבל לא כך הדבר - אני פשוט ימשוך עד שיהיה צריך להחליף תודה.
-
חסר חלק ברכב רנו מגאן 2002 ולא מוצא חילוף! (צינור יניקת אוויר)
ליאורש פרסם הודעה בנושא של elifad בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ניתן להשיג צינור כזה תחליפי שנמכר לפי מטר בכל חנות חלפים שמכבדת את עצמה... התפקיד של הצינור הוא לספק אוויר בטמפרטורה נמוכה יותר מהטמפרטורה החמה שבאזור המנוע (לצורך בעירה יעילה יותר של התערובת בתוך המנוע) -
בסוף השבוע שמתי לב שיש הבדל בעובי ברפידות בין צד שמאל וימין בגלגלים הקדמיים. הרכב הוא פוקוס 2008 הרפידות הוחלפו בתקופה שהרכב לא היה בבעלותי אבל כל השנים טופל במורשה פורד כך שהרפידות והצלחות מקוריות (הוחלפו ב טיפול 75 - כרגע הרכב לפני טיפול 90). יש לציין שאין בעיות פרונט צמיגים תפוחים או משהו אחר, הבלימה החלטית הרכב לא מושך לאף כיוון. רעיונות/עצות?
-
אם מדובר במנוע 1.6 מתחת למסנן השמן יש יוניט לחץ שמן ולפעמים החוט מתנתק ממנה - חבר את החוט ופתרת את הבעיה. לגבי נורת טעינת נסה לאתר חוט מנותק כל שהוא באזור האלטרנטור , נסה גם ללחוץ על ווסת הטעינה שמחובר לאלטרנטור ,לפעמים מדובר במגע רופף, לפחות לגבי נורת לחץ שמן - יש לטפל בדחיפות.
-
השמן בתמונה הוא מינרלי (select) - הסדרה המינרלית. לכשעצמו לא רע - אבל מינרלי. 5w30 סנטטי מלא יהיה הרבה יותר טוב.
-
מכה מעצבנת בקיה פיקנטו 2012, האם לתקן ?
ליאורש פרסם הודעה בנושא של supermanman בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם לתקן? כן ומהר אחרת תתפתח במקום בעיית חלודה (יש פגיעה בצבע יסוד לפי מה שבתמונות) יש גם בעיית איטום , ובטוח שאתה מבואס בגלל המראה האסטטי. ירידת ערך כנראה שתהיה כי יבוצע תיקון לכנף האחורית שעד כמה שאני יודע בדגם הזה אינה מתפרקת ע"י ברגים. מה שכן - נסה לבדוק עלות התיקון במוסכים נוספים - אין היום ליבואן אפשרות לשלול אחריות אם זה לא נעשה במוסך מורשה שלו. -
נשמע ונראה "מסריח" - אני הייתי יורד מהעניין.
-
מוסך "אוטו פיקס" ברחוב הנגר מורשה משרד התחבורה - קטן אווירה אישית מחירים סבירים והכי חשוב מקצועי ביותר פנה אל אבנר הבעלים של המקום- ניתן גם להיות ליד הרכב לראות את העבודה ולקבל הסברים.
-
פיענוח בדיקה הונדה סיוויק 2009 אוטו. הכותרת נערכה.
ליאורש פרסם הודעה בנושא של tokame בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הבדיקה נראית כמו כסת״ח אחד גדול.... על פניו הרכב נראה בסדר , בשביל להיות שקט קח אותו לבדיקה במוסך הונדה הצלב בין הפרטים שהבעלים מסר עליהם מול מה שרשום במוסך, בעלות ראשונה,הסטוריית טיפולים. אם הכל נראה בסדר לא נראה שיש מניעה מביצוע עסקה, בהצלחה. -
המסנן אמור להיות הסוג הארוך . הסוג הקצר יותר(המק"ט מסתיים ב 714 ) מתאים לפוקוס 2. הפלגים מתאימים.
-
1600 סמ"ק או 1200 סמ"ק - פורד פוקוס או טויוטה יאריס?
ליאורש פרסם הודעה בנושא של tanya26 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נסי למצוא יאריס ts ולא תצטרכי להתפשר על דבר ממה שאת אוהבת אפשר למצוא שמורות ומטופלות... -
תמיד עדיף להשתמש במקורי במסנני שמן ההפרש במחירים לא שווה את הנזק שיכול להגרם.....(במיוחד בדגם הזה)
